🌹🌓Αφιερωμένο με αγάπη σε όλους σας..❤️🌹🎃🎃
Η σκοτεινή μαγική βραδια του Halloween εορταζόταν με λατρεία σε κάθε γωνιά της χώρας με υπερλαμπρούς χορούς μεταμφιεσμένων , οικογενειακά γέυματα γεμάτα εκπλήξεις και διάφορα κεράσματα και κάθε σπίτι στολιζοταν κατάλληλα ώστε να βρίσκεται στο κλίμα των ημερών.
Για τους Αμερικάνους αποτελούσε μια παράδοση χρόνων η νύχτα των Αγίων Πάντων όπου νεκροί και ζωντανοί κατά τον θρύλο έδιναν ραντεβού σε κάποιο αδιόρατο σημείο του κόσμου για να ενωθούν κι να διασκεδάσουν για μόνον ένα και μοναδικό βράδυ.
Άλλοτε πάλι βραδιές σαν την αποψινη φαντάζε ένα αχνό πέπλο τρόμου και ψυχεδέλικης σιωπής να έχει απλωθεί από άκρη σε άκρη σε κάθε πόλη χωριό και πολιτεία καθώς ακαθόριστες οντότητες εισέρχονταν στον κόσμο των ζώντων με άσχημες διαθέσεις.
Κανένας δεν γνώριζε την αληθινή σημασία όπως επίσης κι το παγανιστικό στοιχείο της συγκεκριμένης εορτής όπου θεσπίστηκε από αρχαιοτάτων χρόνων μέσω μαγικών τελετων όπου τελούνταν την συγκεκριμένη ημέρα σε ώρα προκαθορισμένη από γνωστές του αντικειμένου.
Οι θρύλοι πάντως ομιλούν για παράξενες μεταφυσικές επικλήσεις που διενεργούνται από μάγους συγκεκριμένη ώρα μετά τα μεσάνυχτα επιφέροντας μια σημαντική αλλοίωση στην ατμόσφαιρα που παγώνει την ψυχή ακόμη κι του πιο θαρραλέου.
Όποιος τέτοιες νύχτες επιλέγει να γιορτάσει η να μεταμφιεστεί έχει τύχει να βιώσει αλλόκοσμες συναντήσεις με πλάσματα τρομακτικά από άλλες διαστάσεις τα οποία δοκίμαζαν να τους βλάψουν κι από θαύμα βρισκόνται ζωντανοί ακόμη.
Μα παρόλα αυτά στα σχολεία και την λαϊκή τους παράδοση ο θρύλος της βραδιάς του Halloween παραμένει αλωβητος και με τα χρόνια προσελκυει ολοένα περισσότερους νέους και παιδιά στον μεταφυσικό του εορτασμό της αρχαιότερης παγανιστικής εορτής.
YOU ARE READING
The Shadow Man
Fantasy"Βρίσκεται παντού και ταυτόχρονα πουθενά κι ομως μπορείς να αισθανθείς μια άγρια ανατριχίλα λιγο προτού εμφανιστεί εκείνος..ο άνδρας σκιά που κανείς δεν ξέρει την σκοτεινη του ιστορία μητε την μορφή του κι ομως στο περασμα του σκορπά τρόμο και θάνατ...