Κεφάλαιο Πέντε - Επαναστάτρια

73 11 98
                                    

Αφιερωμένο σε όλες σας με αγάπη..❤️❤️❤️🌒 κι δευτερό κεφάλαιο μέσα σε μια ημέρα έτσι για μια ψυχή που μου το ζήτησε ξέρει εκείνη..

"Πρόσεχε μην προχωρήσεις παρακάτω κινδυνεύεις να πέσεις στο κενό..! Θα γλιστρήσεις ..!" Η αγριωπη φωνή του αντηχούσε ξανά και ξανά σαν αντίλαλος στα αυτιά μου καθώς με ένα δυνατό γλίστρημα είχα βρεθεί στο κενό.

Έπεφτα ξανά κι ξανά σε αντικείμενα πέτρες και αιχμηρες γωνίες του πύργου χωρίς να βρίσκει το σώμα μου ανάπαυση πουθενά έως ότου κατέληξα πονεμένη σε θάμνους γεμάτους αγκάθια.

"Βοήθεια.." ψελλισα μονάχα ζαλισμένη ακουμπώντας παράλληλα δειλά ματωμένο μέτωπο μου με δυσκολία ενω διαπίστωσα σοκαρισμένη παράλληλα πως δεν μπορούσα να κινήσω το υπόλοιπο σώμα μου .

" ψελλισα μονάχα ζαλισμένη ακουμπώντας παράλληλα δειλά ματωμένο μέτωπο μου με δυσκολία ενω διαπίστωσα σοκαρισμένη παράλληλα πως δεν μπορούσα να κινήσω το υπόλοιπο σώμα μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ανυπάκοη γυναίκα ! Κοίτα σε τι μπελάδες μπλέχτηκες ! Έχεις σπάσει σίγουρα την μέση σου..!" Αναφώνησε θυμωμένος εισχωρόντας δίχως φόβο ανάμεσα στα αγκάθια που βρισκόμουν η ιδια εγκλωβισμένη .

"Τι κάνεις θα πληγωθείς κι εσύ.." σχολιασα σαστισμένη αντικρίζοντας την αποφασιστικότητα με την οποία προσπερνούσε παρά τον πόνο που του προκαλούσαν τα εμπόδια με σκοπο να φτάσει κοντά μου.

Για μια στιγμή θάυμασα την γενναιότητα με την οποία φέροταν παρά το κακο που επιθυμούσε να μου κάνει όφειλα να του αναγνωρίσω πως κανένας αλλος κοινός φονιάς δεν θα βουτούσε σε ενα λάκκο με αγκάθια για να σώσει το θύμα του .

Το σώμα του τρυπουσαν απ ακρη σε ακρη οι κοφτερές τους ακρες μα εκείνος συνέχιζε να τρέχει προς το μέρος μου αφαιρώντας απο τα ρούχα του αυτά τα αγκάθια που κολλούσαν κι μπηγονταν στο δέρμα του.

"Είμαι εδώ μην φοβάσαι πια.." ψέλλισε πονεμένα σαν εφτασε κοντά μου με μια χροιά τρυφερή καθησυχαστική που γέννησε στην ψυχή μου αλλοκοτά συναισθήματα που δεν ημουν σε θέση να ερμηνέυσω.

The Shadow ManWhere stories live. Discover now