Κεφάλαιο Εννέα - Έλξη

51 9 83
                                    

Αφιερωμένο με αγάπη στις αγαπημένες DianaRay1 user38316600 elenizapra1 και σε όλους σας που με τιματε με την ψήφο και την παρουσία σας 🌹❤️💋🌷💐

Οι αισθήσεις την εγκατέλειψαν την πιο καίρια στιγμή που είχε απελευθερωθεί από εκείνον κι ας βρισκόταν κατά πόδας της μαζί με τους άνδρες του που την αναζητούσαν διάσπαρτοι στο δάσος.

"Αφέντη εδώ βρίσκεται το κορίτσι.. είναι σε ημιλιποθυμη κατάσταση.." τον ενημέρωσε ο πιο πιστός από τους φρουρούς του φτάνοντας πρώτος στο σημείο όπου είχε καθίσει να ξαποστάσει αποκαμωμενη.

Το άλογο του κάλπασε πιο γρήγορα από τον άνεμο σαν άκουσε αυτό που περίμενε εδώ κι ώρες που την αναζητούσε ελπίζοντας η μοίρα κι η πανούργα Ραντμιρια να μην της επέτρεπαν να διαφύγει.

Κι δεν έσφαλε στις εκτιμήσεις του αφού παρά τις προσπάθειες της να διαφύγει εκείνη εγκλωβίστηκε ξανά στον δικό του χωροχρόνο αδυνατώντας να βρει την πολυπόθητη πύλη που φυσικά δεν είχε την δύναμη να καταστρέψει κι ούτε κανείς μπορεσε ποτέ.

Της είχε πει ψέματα ώστε να την κρατάει δέσμια εκεί έως ότου η πολυπόθητη εκπλήρωση της κατάρας τον αφήσει ελεύθερο να ζήσει την ζωή που άφησε κάποτε στην μέση .

Έφτασε στο σημείο κατέβηκε από το άλογο του κοιτάζοντας προς το μέρος της ανήσυχος καθότι δεν είχε ξανά τις αισθήσεις της .

Τα μαλλιά ήταν μπλεγμένα καλύπτοντας το πρόσωπο της κι το σώμα της ομοιάζε με νεφέλωμα στον πλατύ ουρανό τόσο λεπτεπίλεπτο και ντελικάτο φάνταζε μέσα στο λευκό του ένδυμα.

"Είναι τραυματισμένη πουθενά..;" ρώτησε με στεντόρεια βαριά φωνή τον ακόλουθο του που στεκόταν πλάι της έως ότου καταφθάσει.λ εκείνος.

"Απ' ότι βλέπω δεν έχει πουθενά αμυχες η κάποιο χτύπημα μάλλον απο την κόπωση της διαδρομής κατέληξε στο έδαφος.." σχολίασε ήπια ο Μάθιου ανεβαίνοντας στο άλογο του ξανά .

"Γύρνα στον πύργο δεν θα σε χρειαστώ άλλο.."πρόσταξε αυστηρά σηκώνοντας το σώμα της αργά στα χέρια του δίχως να μπορεί να συγκρατήσει την παρόρμηση του να την φιλήσει ξανα.

Το δέρμα της μύριζε εξαίσια παρομοίως κι τα μαλλιά της όσο για το κορμί της που κρατούσε ανάμεσα στα χέρια του δεν υπήρχε αμφιβολία πως θα αποτελούσε θέλγητρο για πολλούς άνδρες στην γιορτή όχι όμως κι για τον ίδιο.

The Shadow ManWhere stories live. Discover now