Αφιερωμένο σε όλους σας με αγάπη..🌹❤️
Μια κοφτερή λεπίδα χώθηκε με φόρα μέσα στα σωθικά της προτού καν προλάβει να αντιδράσει κι εκείνο άψυχο κτήνος γελούσε σατανικά κι ακατάπαυστα έως το τέλος όπου τελικα έσβησε από τον πόνο κι τον πανικό επάνω στο υγρό από το αίμα της χώμα του κήπου.
Ένας πανικός ακολούθησε μετέπειτα αφού ολόκληρο το παλάτι τέθηκε σε κατάσταση εισβολής κι οι πρώτοι φρουροί έσπευσαν απευθείας έντρομοι προς την μεριά μου ώστε να μου παράσχουν τις πρώτες βοήθειες.
"Συναγερμός η πριγκίπισσα δέχθηκε θανατηφόρα επίθεση ! Σφραγιστε άμεσα τις πύλες μην αφήσετε τον δράστη να ξεφύγει...!" Κραύγαζε ο αρχηγός του στρατεύματος κι πιστός φίλος της Αικατερίνης όπου παρατηρούσε από το μπαλκόνι καταχλωμη τις ολέθριες εξελίξεις .
" Μα ποια στο καλό είναι αυτή η γυναίκα ; Καμία αρχηγός συμμορίας για να τολμήσει κάποιος να την αναζητήσει μέσα στο ίδιο μου το σπίτι..! Ω θεέ μου ! Να συλληφθεί κι να φυλακιστεί άμεσα ο δράστης..!" Έδινε με την σειρά της εντολές πανικόβλητη έχοντας χάσει κυριολεκτικά τα λόγια της από τον πανικό που την είχε κατακλύσει.
" Τον γιό μου Ω θεέ μου ! Προστατέψτε άμεσα τον μέλλοντα βασιλιά αμέσως ! Τρέξτε στο γραφείο του προτού φθάσει ο δολοφόνος..!" Κραύγαζε λαχάνιασμενη έχοντας εστιασμένη την προσοχή της στο αιμόφυρτο κουφάρι της που έμοιαζε άψυχο πια ."Μεγαλειότατη η κοπέλα είναι βαριά τραυματισμένη .."
" Το διακρίνω δυστυχώς ..να μεταφερθεί αμέσως στο ιατρείο δίχως καθυστέρηση πρέπει πάση θυσία να την σώσουμε κινδυνεύει η ζωή της να πάρει !" Πρόφερε αυστηρά τρέχοντας αλαφιασμενη βαστώντας ανά χειρας την βαριά φούστα του μαύρου βελούδινου φορέματος της πασχίζοντας να φθάσει στον γιό της έγκαιρα.
" Εδουάρδο.. παιδί μου .. " αναφώνησε εισβάλλοντας στο γραφείο του χλωμή κι τρομαγμένη αντικρίζοντας το αυλακωμενο από την θλίψη κι τον τρόμο πρόσωπο του.
YOU ARE READING
The Shadow Man
Fantasy"Βρίσκεται παντού και ταυτόχρονα πουθενά κι ομως μπορείς να αισθανθείς μια άγρια ανατριχίλα λιγο προτού εμφανιστεί εκείνος..ο άνδρας σκιά που κανείς δεν ξέρει την σκοτεινη του ιστορία μητε την μορφή του κι ομως στο περασμα του σκορπά τρόμο και θάνατ...