Αφιερωμένο με αγάπη σε όλες εσάς που αγαπήσατε τον μυστηριώδη μου από το πρώτο λεπτό..
user38316600 elenizapra1 DianaRay1 ❤️❤️❤️🌹❤️💋Έφυγε σαν τρελός από τον πύργο αρπάζοντας το πρώτο ελεύθερο άλογο που βρισκόταν στον στάβλο με προορισμό την λίμνη στο δάσος που αποτελούσε πάντοτε το ησυχαστήριο του.
Ο ήλιος είχε ανέβει ψηλά στο θρόνο του κι φωταγωγουσε αμέριμνος κάθε κρυφή γωνία της γης και φύσης μα όχι και τις δικές του σκοτεινές γωνιές της ψυχής του όπου ποτέ κι ο ίδιος δεν τόλμησε να διελευκανει.
Απωθημένα βαθειά θαμμένα και ένστικτα είχαν αρχίσει να τον βομβαρδίζουν από το πρωί έως το βράδυ βασανιστικά και ανελέητα ζητώντας λύτρωση άμεσα.
Η παρουσία αυτής της κολασμένης μάγισσας του είχε αποσπάσει την προσοχή από τον βασικό του στόχο όπου ήταν να ολοκληρώσει τον γάμο που πριν χρόνια άφησε μισό τρεις ημέρες πριν την τέλεση του.
Οι άγριοι βιαστικοι καλπασμοι του λευκού του αλόγου συγχρονίζονταν κατά έναν παράδοξο τρόπο με τους αμέτρητους ακανόνιστους παλμούς της καρδιάς του που κατέκλυζαν χιλιάδες αναμνήσεις κι συναισθήματα.
"Μπορώ να αισθανθώ..; Για χρόνια ήμουν βέβαιος πως ήμουν ένα άψυχο κάθαρμα που είχε γεννηθεί από ένα λάθος μιας βραδιάς όπου ο πατέρας μου ο υποκόμης Τζόναθαν Μπλάκστοουν αποφάσισε να αποπλανήσει την πιο νεαρή υπηρέτρια από το προσωπικό του. Το σκάνδαλο που ξέσπασε ξεσήκωσε μια θύελλα από αντιδράσεις των ευγενών του κύκλου του. Η κοινωνική κατακραυγή διέλυσε τις λεπτές ισορροπίες της σχέσης των δύο. Τελικά παντρεύτηκε μέσα σε μια εβδομάδα την μητέρα μου Μόνα ιταλικής καταγωγής κι έπειτα χάθηκε από πρόσωπου γης. Μεγάλωσα παλεύοντας παντότε να ξεπλύνω την ασυγχώρητη αμαρτία κι να ανελθω κοινωνικά ξεχνώντας το όνομα κι την καταγωγή μου. Κι κατέληξα να.. είμαι ο πιο αδίστακτος εκτελεστής της βασίλισσας..!" Μονολογούσε ταραγμένος φερνωντας στο νου του πληγές της παιδικής του ηλικίας που δεν ξεπέρασε ποτέ.
YOU ARE READING
The Shadow Man
Fantasy"Βρίσκεται παντού και ταυτόχρονα πουθενά κι ομως μπορείς να αισθανθείς μια άγρια ανατριχίλα λιγο προτού εμφανιστεί εκείνος..ο άνδρας σκιά που κανείς δεν ξέρει την σκοτεινη του ιστορία μητε την μορφή του κι ομως στο περασμα του σκορπά τρόμο και θάνατ...