Harry Styles Imagine Voor Kim

688 11 3
                                    

Het was een normale vrijdag. De school was al bijna uit. Je moest even volhouden, maar uiteindelijk klonk de schoolbel. Dit weekend was je jarig. Die avond ging je vroeg naar bed, want je wou dat het zo snel mogelijk zaterdag was. De volgende ochtend bracht je moeder je ontbijt op bed. En zong Happy Birthday. Die dag ging je naar de stad met je vrienden. In de stad gingen jullie alle winkels in. Je had tassen vol met spullen gekocht. Thuis moest je voor je ouders een modeshow geven. Toen dat gedaan was kreeg je een kadootje in je handen geduwd. Je maakte het open. Er zat een: agenda, pennenset, etui en een ketting van One Direction in. Je keek in de agenda en zag dat er nog een envelop in. Je maakte de envelop open en je zag dat er 2 kaartjes voor het concert en een Meet & Greet van One Direction. Je gilde en rende door het huis. Je dacht dat je droomde. Je kneep je zelf en gilde van de pijn. Het was dus geen droom. Je belde snel naar je vriendin om te vragen of ze mee ging. Ze nam op en je legde het verhaal uit. Ze schreeuwde keihard ja. Logish natuurlijk. Je keek naar de datum. Dat was morgen al! Nou kleding had je genoeg dus daarvoor hoefde je je geen zorgen om te maken. Hopelijk vond Harry het ook leuk. Je keek op de klok. Het was pas 7 uur! En we hoeven daar pas om 2 uur te zijn. Dit gaat nog een lange avond en nacht worden.

*eindelijk de volgende dag*

je kijkt op de klok. Yay het is alweer 1 uur. Over een uurtje ga je eindelijk Harry (en de rest) ontmoeten. Je gaat je aankleden en luchen. Daarna ren je naar de badkamer en doet je haar en make-up. OMG. Het is al kwart voor 2 YAY. Je ging samen met je moeder naar je vriendin. Ze stond al voor de deur te wachten. Logish.

*bij de meet&greet*

Je gilt. Niet zomaar. Maar omdat Je Harry ziet. Hij zet zijn perfecte smile op zijn face. OMG. Hij ziet je en geeft je een knuffel. Nu bloos je. Na een kwartiertje te hebben gelachen vraagt Harry of hij je onder 4 ogen kan spreken. Je volgt hem. Jullie staan in een andere kamer. Hij drukt je tegen de muur en plaats zijn lippen op de jouwe. Het voelt gewoon perfect. "Kim...Wil...Je...Mijn...Vriendinnetje...Zijn?" zegt hij. "Ja!". En toen werden jij en Harry doodgeschoten door Paul. :o.

_______________________

TADAAA ASJEBLIEF KIM. okay dat einde gebeurt maar beter niet.

Bye. Adios. Ciao. Doei.

Dees was dus voor @kimmcinderellaS

Dutch ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu