Harry Styles Imagine Voor Carlijn

220 8 0
                                    

Je bent al sinds je klein bent vrienden met Harry. Nu is hij wereldberoemd maar jullie zijn nog steeds dikke vrienden. Okay je voelt wel wat meer dan vriendschap. Je vindt hem eigenlijk leuk leuk. Elke keer als je hem ziet voel je weer vlinders. Zou hij ook wat voor jou voelen? Je hoopt het zo erg. Vandaag ga je weer naar je cutie. Je zit nu in de tram opweg naar het hotel waar hij overnacht. Bij het hotel aangekomen sms je hem gelijk. 'Hazza ik sta nu in de hal kom je me halen? x C' Binnen 2 seconden krijg je een sms'je terug. Zo dat is snel. 'Tuurlijk Babe ik kom eraan x H' lees je in je gedachten. Na een minuutje tikt er iemand op je schouder. Je draait je om en ziet de schattige krullen. Je geeft hem een knuffel. Dit voelt zo goed. "Hey Carlijn ik heb je gemist" zegt Harry. "Hey Curly ik heb jou ook gemist". Jullie lopen samen richting de lift en wachten tot hij komt. Als jullie in de lift staan begint Harry zachtjes te praten. "Uhm... Carlijn ik moet je wat vertellen..." Stottert hij. "Vertel maar Harry. " "Ik uh... Ja uhm ik vind.. Pfff..." Begint hij. "Rustig maar Harry je kan het gewoon zeggen." "Carlijnstiekemvindikjealheellangleuk" Zegt hij in 1 hap adem. "Uhm okay en nu rustig." je verstond er echt niks van. "Nou okay wat ik je dus probeerde te vertellen is Carlijn ik vind je al heel lang leuk." hij is even stil en kijkt naar de grond. "Ooooh, Harry kijk eens niet zo sip ik moet jou namelijk ook wat vertellen. Ik vind jou ook leuk en dan meer dan vrienden." Geef je dan toe. Hij kijkt gelijk op met een glimlach en een verbaasde blik. "Carlijn meen je die?" "Ja Harry ik meen.." Je kon je zin niet afmaken omdat je zijn zachte roze lippen al op de jouwe voelde. Daar stond je dan. In de hal zoenend met Harry Styles.

•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•

OKAY DEZE FAALT DONT JUDGE ME. I KNOW KAPOT LAAT MOEST SRS 5 MAANDEN GELEDEN AL MAAR IK WIST NIKS KAY DUS HIER IS IE CARLIJNNNNNN ✌️✌️✌️

Dutch ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu