Liam Payne imagine voor Danique

478 10 5
                                    

Je zit thuis op de bank als je opeens de deurbel hoort gaan. Wie kan dat nou zijn het is 10 uur 's avonds! Je staat met tegenzin op van de bank en loopt naar de deur. Als je de deur open doet krijg je haast een hartverzakking. Daar stond Liam Payne van One Direction! Gewoon voor jouw deur! "H-h-hey" stotterde je. "Hey... ehm de band van de auto is lek omdat ja ik weet eigenlijk niet waarom maar kunnen we hier even bellen en wachten tot de wegenwacht er is?" zie Liam. "J-ja t-tuurlijk k-kom b-binnen" zei je nog steeds stotterend. "Maar wat bedoel je met 'we'?" vroeg je gelijk nadat hij binnen was. "Louis, Niall, Harry en Zayn natuurlijk!" antwoordde Liam. "Oh ja tuurlijk" antwoordde je. Je wou al sinds de X-factor de jongens een keer ontmoeten en dan in het speciaal Liam James Payne de jongen die je hart sneller liet kloppen. En nu staat Liam gewoon voor je deur en de rest is er ook. Hoe raar is dat. Liam riep de rest naar binnen en al gauw zaten jullie met z'n zessen op de bank met een warme kop thee te wachten op de wegenwacht. "HEB JE WORTEEEEEELS?!" riep Louis uit het niets. "Louis kom op je bent op bezoek gedraag je!" zei Liam de sexy boy. "Sorry maar ik hou gewoon van wortels ja!". Okay dit kan nog wel uren zo door gaan. Ik ben lekker in gedachten over de jongens. Opeens word ik uit mijn gedachten geschud omdat Harry vraagt hoe ik heet. "Danique" zeg ik snel. "Mooie naam" zegt Zayn. Toen ging de deurbel weer. Dat was dus het teken dat de wegenwacht er is. Jammer. Maar ja niet alles duurt eeuwig. Na een klein kwartiertje was de auto weer klaar om te vertrekken. Je gaf eerst Harry een knuffel. Daarna Niall (die ondertussen al weer een zak chips had gevonden). Toen Louis. Vervolgens Zayn. En als laatste Liam. De rest stond al buiten en jij stond dus nog alleen binnen met Liam. "Mag ik misschien even je telefoon?" vraagt hij. "Ehm ja natuurlijk" zei je en je gaf je telefoon. Na een minuutje was hij klaar en gaf je telefoon weer terug. "Ik denk dat de jongens op je wachten" zei ik maar om de ongemakkelijke stilte te verbreken. "Ja ik denk het ook maar ik wil je nog een ding geven". "Wat da-" je wordt onderbroken omdat Liam zijn zachte lippen op de jouwe plaatst.

_______________________

asjeblieft Danique. K hoop dat je het leuk vind.

Dees was voor @LiamPayneLover4Ever

Bye.

Dutch ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu