Sorry bcs carroty much damn
.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.
Je loopt gezellig door de stad met je vriendinnen. Jullie hebben een lekkere meidendag. "CARROTTSSSSSS!" hoor je achter je. Als je achterom kijkt zie je de coolste jongen ever. Louis William Tomlinson. Das toevallig jullie hadden het net over hem. Je tikt je vriendin aan. "Alexa wat is er?". "Kijk! Daar is Louis van One Direction! OMG!" gil je zowat maar niet te hard want anders hoort Louis het. "Ga dan naar hem toe!" moedigt me andere vriendin me aan. "Oke maar ik weet niet of ik het durf". "Ach joh ga gewoon". Als je al je moed heb verzamelt loop je zijn richting op. Bij hem aangekomen tik je op zijn schouder. Hij draait zich om en je kijkt in de mooiste ogen ever. "Ehm Hey Lou" begin je maar. "Hey". "Ik ben Alexa". "Mag ik je Alex noemen?". "Sure, maar waarom schreeuwde je 'carrots'?". "Omdat NIALL daar mijn wortels wou op eten en toen werd ik boos" hij schreeuwde Nialls naam extra hard waardoor de Ier zich omdraaide. "Okay". Na nog een half uur gepraat te hebben moet Lou gaan. Hij had ook nog zijn nummer in je telefoon gezet. Voordat hij weg liep gaf hij je nog een knuffel en een kus op je wang. Je kop werd zo rood als een tomaat :p. Terug bij je vriendinnen kijken ze je met grote ogen aan. Tja je hebt ook net gewoon met DE Louis Tomlinson gepraat en hij heeft je gewoon een kus gegeven. Na een half uurtje hadden jullie dat onderwerp al achter gelaten. Dit was echt de beste dag ever.
~week later~
Afgelopen week hadden jij en Louis nogal vaak afgesproken. Hij had je kaartjes gegeven voor zijn concert vanavond.
~bij het concert~
je zat gewoon op de 1e rij. GEWOON DE 1e RIJ. Ze hadden al Live While Were Young, Kiss You en She's Not Afraid gespeelt. Ze hadden nu tijd om zich even om te kleden.
Eindelijk ze zijn weer op het podium. Ze zouden nu Little Things gaan doen, maar Lou wou eerst nog wat vragen. "Hey, sorry dat ik Little Things even uitstel maar ik wil wat belangrijks vragen aan een meisje op de eerst rij" de hele 1e rij begon te gillen. "Dus Alexa kan je even op het podium komen?" Toen Louis dat gezegd had stond Paul al naast je om je op het podium te helpen. Op het podium pakte Louis je hand. Je keek in zijn ogen en hij in de jouwe. "Alexa, wil je mijn vriendinnetje zijn?" vroeg de knappe jonge uit Doncoaster met de Kevin tatoeage. Je was verbaasd. Je gaf hem een knuffel en zei met een grote glimlach: "Ja!". Alle meiden in de zaal begonnen te klappen en 'Awh' geluiden te maken.
_______________________
hey dees is voor Alexa dus. Ik heb echt veel te maken nu. Dus sorry als het lang duurt voordat jouwe erop staat. En dan heb ik ook nog eens weinig inspiratie :(. Kunnen jullie ook mijn andere verhaal 'Kidnapped By Justin Bieber' lezen?
Me ipod gaat ook de hele tijd als ik de comments wil lezen en dus op dat plaatje klik gaat ie op vote. Dus nu gaat me ipod de hele tijd mezelf voten. En ik kan niet un-voten!
Maar ja bye mensjes
JE LEEST
Dutch Imagines
FanfictionHey! Dit boek is vol met nederlandse imagines. Als je meer van engels houd heb ik ook me engelse imagine boek. Sorry voor late updates ik heb gewoon geen inspiratie. Requests: open