Michael Clifford imagine for Britt

143 6 2
                                    

Je zit al een paar maanden op college samen met je beste vriendin en vriendje. Voordat je hier kwam kende je je vriendje nog niet. Je leerde hem kennen doordat jullie samen Geschiedenis les hadden. Michael Clifford. De eerste schooldag viel hij je gelijk op. Best wel logisch omdat hij fel blauw haar had. Sinds die dag leerden jullie elkaar steeds beter kennen en is zijn haarkleur al tig keer veranderd. Op dit moment was et rood en hij was vandaag weer van plan het een andere kleur te maken. Dit keer had je zelf een kleur voor hem uitgekozen en ging je hem helpen.

"Britt! Welke kleur? Welke kleur? Welke kleur?!" Riep Michael enthousiast toen je zijn kamer binnenliep. Je had je best gedaan de kleur geheim te houden en dat was dus gelukt. "Dat zie je wel als we het uitspoelen Mikey." Samen lopen jullie naar de badkamer waar alle spullen al klaar staan. Michael gaat in de stoel zitten en doet zo'n kappers cape om zodat zijn kleding niet vies word. Over de spiegel hebben jullie een handdoek gehangen zodat hij het echt niet kan zien. Michael zit op en neer te stuiteren in de stoel omdat hij er teveel zin in heeft. "Michael calm your tits! Als je zo stuitert kan ik het er niet in doen." Hij begint gelijk rustig te doen.

Na een uurtje zijn jullie het alweer aan het uitspoelen. "Mag ik het zieeeeen?!" De stuiterbal is weer terug. "Okay okay stuiterbal trek de handdoek maar van de spiegel af." Hij trekt gelijk de handdoek er vanaf. "OMG! Britt, dit is geweldig!" Hij geeft je een dikke knuffel en daarna een lange kus. Zijn haar is nu turquoise en paars en jullie houden er beide van. Misschien wel fave of all the time.

.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.

Hiyaaa, kay alles wat ik schrijf faalt echt😂 but i'll still try.

Me ipad is vandaag overleden dusja sad life en nobody cares so byebye

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 18, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Dutch ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu