Zayn Malik Imagine Voor Lette

367 9 3
                                    

Gister avond was je naar een feest geweest van school. De boyband One Direction speelde ook. Een van die jongens was best hot. Toen ze klaar waren en van het podium gingen liep die hotte gast naar jou toe. "Hey ik ben Zayn en wat is jou naam?". "Hey Zayn ik ben Lette". "Die naam past wel bij jou". "Eh waarom?". "Omdat Lette een mooie naam is en jij bent ook mooi". "Dankje. Jij bent zelf ook niet lelijk". "Wil je wat drinken?". "Ja hoor". "Wat wil je?". "Doe maar cola". "Okay ik ben zo terug" . Hij liep naar de bar. Na een paar minuten kwam hij alweer terug met 2 glazen cola. "Alsjeblieft mooie dame". "Hihi thanks". "Mag ik misschien je telefoon nummer?". "Eh ja hoor het is 06********". "thanks". Die avond hadden jullie veel lol. Na dat glas cola volgden vele andere drankjes. Wat het was wist je niet maar wel dat er alcohol in zat. Dus je was aardig dronken. De volgende dag werd je wakker door One Thing. Dat betekent dus dat iemand je belde. Hmm ff kijken. Onbekend. Ik neem maar op. Misschien is het Zaynie. En ja hoor het is Zayn met zijn ochtendstem. "Hey". "Hey Lette". "Hoe gaat het". "Gaat wel goed". "Hmm wat's er mis". "Niks ik wil alleen iets vragen aan een belangrijk persoon". "Wat dan?". "Nou ja die speciale persoon ben jij, dus, wil je me vriendinnetje zijn?". "JA!" gilde je zowat. "Yaaaaaaay". "Kom je naar mijn huis, gaan we feestje vieren?!". "Jaaaah sure. Ik ben nu al hyper". "Haha ik ook hoor sweety". "Bye ik kom er nu aan honey". "Tot zo cutie". Toen verbrak Zayn de lijn. Even later stond Zayn voor de deur en waren jullie aan het feesten. Alleen maar omdat jullie nu een stelletje zijn. Het feestje was echt leuk en jullie nodigden nog andere mensen uit. Onder andere de rest van One Direction. Je merkt wel dat Harry de hele tijd met je flirt maar daar trek je je niks van aan. Dit waren de beste 2 dagen van je leven. En je weet zeker dat er nog veel meer gaan volgen.

_______________________

hey. Dees is dus voor Lette. Ik heb echt een dik writersblock man. Bye.

Dutch ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu