Nils Kaller Imagine For Beau

287 8 1
                                    

Het was vakantie. Voor de lol ging je samen met je vriendinnen een twitcam doen. Niet dat er iemand zal kijken maar ach ja wat boeit het ook. Terwijl jij in beeld was waren je vriendinnen bezig mainstreet te tweeten om te kijken. Je keek hoeveel mensen er naar je keken. Wauw 3 kapot veel mensen. Nieuwe record. "Hoi mensen ik ben Beau en ik ben hyper!" schreeuwde je maar. "OMG!" schreeuwde 1 van je vriendinnen. (A/n; ik noem dr ff Sanne kay) "Sanne wat is er?" vroeg je. "Mainstreet! ze zijn online! c'mon girl we can make them watch our twitcam spam modus on!" ah okay dat was er dus. Sanne is soms echt raar maar dat is juist zo leuk aan haar. Terwijl hun druk aan het spammen waren bedacht jij dingen om te kunnen doen. Hmm. "Nou dus weetje Mainstreet is echt heel tof!" begon je maar random te lullen. Opeens kreeg je een tweet binnen. "@Tweetmainstreet; awh thanks! <3" wacht wat. WACHT WAT! Tweet van Mainstreet?! KIJKEN ZE? "Sanne!" "Jaaaa?!" zegt ze en ze komt naast je staan. Je wijst naar de tweet. "OMG IS DAT ECHT EEN TWEET VAN MAINSTREET OMG OMG OMG ZE KIJKEN DUS OMG" hyperventileert Sanne. "Sanne! rustig!" roep je. Het helpt niet. Ze begint alleen maar erger te springen. "MAAR MAINSTREET HEEFT ONS GETWEET OMG OMG OMG" okay ik laat haar wel even haar momentje nemen. Nadat ze wat rustiger is gaan we weer verder, maar we weten niks te doen. "Weten jullie misschien iets om te doen?" vraag je aan de mensen die kijken. "@nilsishotxx: chubby bunny challenge?" "Jaa chubby bunny challenge goed idee! Wacht ik ga even marshmallows pakken." Je rende het scherm uit naar beneden om de marshmallows te pakken. Binnen twee minuten was je alweer boven. Je zag Sanne een beetje zitten praten over Mainstreet. "Sanne! Zullen we inplaats van chubby bunny mainstreet zeggen?" Sanne draait zich gelijk naar jou toe. "Jaaaaa goed idee." Sanne pakt de zak marshmallows van je en gooit ze in een schaal. Ook heeft ze al 2 bakjes klaargezet voor het geval dat jullie moeten kotsen. Dat heb ik zelf liever niet maar je weet maar nooit. "Wie begint?" Vraag je. "Ga jij maar." Ha ze wilt gewoon niet eerst. "Is goed." Je pakt de eerste marshmallow en stopt hem in je wang. "Mainstreet." zeg je. Het gaat nog goed. Sanne pakt er ook een en zegt Mainstreet. Nou bij haar klinkt het gewoon nog normaal. De eerste marshmallows gaan nog makkelijk, maar bij de 4e wordt het al een stuk lastiger. "Meensteet." Kan je er uit weten te krijgen. Bij Sanne gaat het nog wat slechter. Je pakt er weer een. "Eehnsteehht." Wauw dat was echt slecht. Volgens mij kon je er echt niks van verstaan. Je ziet dat Sanne er nog een in haar mond probeert te krijgen, maar vlak nadat hij in haar mond zit pakt ze het bakje en spuugt de marshmallows uit. Je wilt in lachen uitbarsten, maar dat gaat nogal slecht met al die marshmallows. Je doet er nog een bij. "Mpppfjdhhh." Dat was niks. Nu pak jij ook jouw bakje en spuugt het ook uit. "Okay dat was dus de chubby bunny challenge en yay ik heb gewonnen!" Je lacht. "Wat zullen we nu gaan doen?" Vraagt Sanne. Je ziet weer een tweet binnenkomen van nogal coole mensen. "@Tweetmainstreet: wat dachten jullie van afspreken? Dm us x." "JA GOED IDEE!" Schreeuwt Sanne natuurlijk gelijk. "Okay dan gaan we nu deze twitcam eindigen en naar mensjes." Je knipoogt naar de webcam. "Doeii!" schreeuwen jij en Sanne samen. Na een kwartiertje staan jullie voor het huis waar jullie hadden afgesproken via dm met mainstreet. Jullie drukken op de bel en wachten even tot de deur open gaat. Voor jullie staat Daan. Sanne staat met open mond voor haar uit te staren. Jep Daan is haar fave. "Kom maar binnen." Zegt Daan. Is dit wel echt? Je knijpt jezelf. Auw! Dit is dus geen droom. Als jullie binnen zijn zien jullie de rest van mainstreet ook zitten, behalve Nils. Waar zou hij zijn? Nils is jouw fave dus je vindt het een beetje jammer dat hij er niet is. "Hey! Jij bent Beau toch?" Zegt Rein die inmiddels voor je is gaan staan. Je kijkt naast je en ziet dat Sanne in gesprek is met Owen. "Hey, ja dat ben ik." Zeg je en je geeft hem een warme glimlach. "Mooizo, kom maar even mee dan, iemand wacht op je boven." zegt Rein terwijl hij je hand pakt en je mee trekt naar boven de trap op. Jullie stoppen voor een deur. "Hier binnen is hij, ga maar naar hem toe." binnen twee seconden is Rein alweer weg. Wie is hij? Het zal toch niet Nils zijn eh? Stiekem hoop je het wel, maar dat zou te mooi zijn om waar te zijn. Je opent de deur voorzichtig en loopt naar binnen. Het is donker in de kamer, want de lichten staan uit en de gordijnen zijn dicht. Wel zie je een schim op het bed zitten met iets in zijn handen. Met je hand betast je de muur opzoek naar het lichtknopje. Je voelt hem en knipt het licht aan. De schim wordt nu duidelijk. Het is Nils. Freaking Nils. Met een gitaar in zijn handen. "Hey Beau." zegt hij zacht. "Hey Nils." zeg je terug. "Ik wil wat voor je zingen." zegt hij zelfverzekerd. "Omg okay." Hij klopt naast hem op het bed als teken dat je naast hem mag zitten. Je gaat naast hem zitten. Hij speelt een paar noten op zijn gitaar en die herken je meteen. Het zijn de eerste noten van het liedje Main Girl.

.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.

WOW LANG okay hi sorry

Dutch ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu