Bah school was weer begonnen. Vandaag was de eerste schooldag en je haatte deze dag met heel je leven. Dus je ging maar naar school want tja tis nou eenmaal verplicht eh. Je zocht naar het goede lokaal. Het lokaal stroomde vol en toen iedereen er was merkte je dat er een nieuwe jongen was. Om eerlijk te zijn was hij best wel knap, nouja best wel? Best wel heel erg knap. Hij had zwart en prachtige bruine ogen. Uiteindelijk toen de les was afgelopen liep je naast de nieuwe jongen. "Hey." Zei je. "Hey.." Zei hij verlegen. "Hoe heet je cutie?" Vroeg je. Hij moest blozen en keek naar beneden. "M-mijn naam is Calum." Hij keek nog steeds naar beneden. "Hey Calum, mijn naam is Chadia." Aan het einde van de dag waren jullie al goede vrienden geworden. Je kwam thuis en je zag je moeder in de keuken. "Hey mam." Zei je terwijl je je jas aan het ophangen was. "Hey lieverd, hoe was school?" Vroeg ze vanuit de keuken. Je liep naar de keuken zodat het praten wat makkelijker ging. "Nou ja het is school dus saai, maar er is wel een nieuwe jongen in onze klas. Zijn naam is Calum." Zei je terwijl je glimlachte. "Leuk, is hij knap?" "Mam!!" Je bloosde. "Aw je vind hem leuk of niet?" "Mam!! Stop okay ik vind hem niet leuk. Hij is alleen heel knap." Je bloosde nu nog erger en keek naar beneden. Als snel als je kon rende je de trap op naar je kamer, zodat je aan je huiswerk kon beginnen. Stom huiswerk. Het was al laat toen je klaar was met je huiswerk. Dus je kleedde je om en ging slapen. De volgende ochtend moest je weer naar school. Als eerst zag je Calum. Je gaf hem een knuffel. Hij bloosde. Vrijdag was het schoolfeest en je moest met een date komen. Je wist nog niet met wie je heen kon gaan. Na school kwam Calum naar je toe gelopen. "Uhm.. Chadia mag ik.. Mag ik je wat vragen?" Vroeg hij. "Tuurlijk mag dat." Zei je. "Uhm.. Ja wil je.. Wil je mijn date zijn voor het schoolfeest?" Hij keek naar beneden. "Calum tuurlijk wil ik dat!" Je gaf hem een knuffel.
* op het schoolfeest *
Je zag hem op je wachten bij de deur. Damn hij zag er zo goed uit. Het pak wat hij aan had was perfect voor hem. Je liep naar hem toe en hij zag je. "Hey beautiful." Zei die. Je moest ervan blozen. "Kom naar binnen." Zei je. Hij hield je hand vast en jullie vingers verstrengelde in elkaar. Het feest zag er erg leuk uit. Overal zag je dansende mensen. Een minuutje later waren Calum en jij bij hun gevoegd. Je keek naar hem en hij gaf je een schattige glimlach. Een paar liedjes kwam er een rustig liedje. Zijn handen waren in jou zij. Rustig begonnen jullie te bewegen op het ritme van de muziek. Hij keek de hele tijd in jou ogen en jij in die van hem. Je zag zijn gezicht steeds dichter bij komen. Jij kwam ook dichter bij en sloot je ogen. Een seconde later voelde je zijn lippen verlegen op de jouwe, maar hij trok snel weer terug. "Uhm.. Sor-sorry.. Ik moest dat niet doen. Het spijt me zo erg." Hij keek naar beneden. Voorzichtig duwde je zijn kin omhoog met je vinger. "Calum kijk naar me." Zei je toen hij de andere kant op keek. Eindelijk draaide hij zijn hoofd naar jou en keek in je ogen. "Calum waarom stopte je?" "Omdat ik dacht dat jij het niet wou. Ik ben gewoon zo sto-." Je drukte je lippen op de zijne zodat hij stopte met praten. Nu was jij degene die uiteindelijk terug trok. "Calum ik hou van je okay?" zei je. "E-echt?" hij stottert. "Ja Calum ik hou echt van je." "Chadia ik hou ook van jou." Nadat jullie het beide eindelijk hadden gezegd kwamen jullie lippen weer bij elkaar. Maar deze kus was anders, deze kus was perfect.
.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.
Hiyaa hier is weer een imagine.
Ik maak vanaf nu alleen imagines voor je als je bij of het eerst hoofdstuk of bij het hoofdstuk van authors note heb gecomment.
xUnicorn
JE LEEST
Dutch Imagines
FanficHey! Dit boek is vol met nederlandse imagines. Als je meer van engels houd heb ik ook me engelse imagine boek. Sorry voor late updates ik heb gewoon geen inspiratie. Requests: open