Je bent op vakantie met je ouders. Blech. Ze doen ook nooit wat leuks. Je zit rustig voor de tent wat met je telefoon te prutsen. Na 5 minuten met je telefoon te hebben gerommeld heb je er wel genoeg van. Wat zou je kunnen doen nu? Je weet het. Je gaat naar het zwembad. "Maaaam ik ga naar het zwembad!" roep je. "Okay lieverd is goed wel voor 7 uur thuis hè". Je pakt je bikini en handdoek. Bij het zwembad aangekomen zie je dat er 2 jongens in het water zijn. 1 met bruin haar. En 1 met zwart haar. Zo te zien hebben ze je gemerkt want ze staren allebei in jou richting. Rustig leg je je handdoek op een van de ligbedden en loopt richting het water. Langzaam laat je jezelf in het, begin wat koude, water zakken. De jongens staren nog steeds naar je. Ze komen jouw richting in gezwommen. "Hey ik ben Zayn" zegt de jongen met het zwarte haar. "Hoii ik ben Dionne" zeg jij terug. De jongen met het bruine haar is aardig stil. Misschien is hij wel verlegen. "En wie ben jij?" Vraag je aan hem. Stilte. Hij geeft geen antwoord. "Dat is Liam. Normaal is hij nooit zo verlegen. Ik snap niet waar dat nou opeens vandaan komt" zegt Zayn. "Hey Liam!" Zeg je. "Euh...uhm... Hey D-d-i-i-o-nne" stottert hij. Na een tijdje is hij al minder verlegen en begint zich op zijn gemak te voelen. 's Avonds loopt Liam mee naar je tent. Onderweg pakt hij voorzichtig je hand. Als jullie bij de tent zijn geef je hem een knuffel. "Welterusten Li" zeg je. Dan gebeurt er iets wat je echt niet had verwacht. Hij geeft je een kus op je wang! "Welterusten Babe" zegt hij en loopt weg. De rest van de vakantie was je elke dag met Liam en Zayn. Dat Was de beste vakantie OOIT!!
*•*•*•*•*•*•*•*•*••*•*•*•*•*•*•*•*•
Hii sorry dat het zo lang duurt. Maar ik weet gwn niks. Maar hier is die voor Dionne. Hope Ya Like It.
JE LEEST
Dutch Imagines
Fiksi PenggemarHey! Dit boek is vol met nederlandse imagines. Als je meer van engels houd heb ik ook me engelse imagine boek. Sorry voor late updates ik heb gewoon geen inspiratie. Requests: open