Vandaag was de dag dat One Direction een concert in Amsterdam zou doen, helaas was ik een van de meisjes zonder kaarten. Maar ik ben eigenwijs en ga toch naar Amsterdam want je weet het nooit toch misschien kom ik ze ergens tegen....Nadat ik een hele dag had rondgelopen door Amsterdam had ik ze nog niet gezien, ik begon de moed op te geven. Ik besloot toch nog naar het concertgebouw te gaan misschien verkocht daar nog iemand kaarten! Ik liep rond maar zag nergens iemand die kaarten verkocht. Ineens zag ik iets op de grond liggen het waren kaarten, ik wreef door mijn ogen ik zal het wel niet goed zien, maar ze lagen er nog steeds ik pakte ze op en zag dat het kaarten van de 1e rij waren!! Toen viel me op dat er nog een kaartje bij zat en niet zomaar een kaartje een Meet & Greet kaart!!! Ik begon te gillen, toen pas drong het tot me door dat het waarschijnlijk geen echt kaartje is. Ik liep naar de ingang en ze lieten me door het was echt! Ik begon te gillen. Ik liep door de gangen op weg naar mijn plaats toen ik tegen iemand aan liep. "Oh sorry ik moet echt beter uitkijken" zei ik. Toen keek ik omhoog naar degene tegen wie ik aan was gelopen. Het was niet zomaar iemand het was Liam! Hij lachte "maakt niet uit hoor, ik lette zelf ook niet op"zei hij terug. ik stond verstijft en wist niks te zeggen. "Maar wat is je naam?" Vroeg hij ineens "uhm.. mijn naam is Dominique" mompelde ik "leuk je te ontmoeten Dominique! Ik ben Liam maar dat wist je waarschijnlijk al" hij lachte het laatste stukje. Ik begon ook te lachen "ja dat wist ik wel, maar ik moet gaan anders ben ik zometeen te laat voor jullie concert" zei ik "ow ja tuurlijk ik moet ook maar eens gaan" zei hij terug "doei Dominique" riep hij toen ik weg liep "doei Liam" riep ik terug. Toen ik mijn plaats had gevonden kwamen ze net het podium op. Liam zag me gelijk en knipoogde naar me. Het hele concert keek hij naar me en ik naar hem. *bij Meet&Greet*Ik liep naar binnen en lachte naar ze, Liam rende naar me toe "jongens dit is het meisje waarover ik jullie vertelde Dominique!" Zei Liam enthousiast "we hebben wat dingen over je gehoord Dominique, Liam is weg van je" vertelde Niall. Ik bloosde en keek Liam aan "echt waar Liam, je kent me nog geen half uur" lachte ik. Nu begon hij te blozen "ja maar i-ik vind je echt leuk" stotterde hij. "Ik jou ook" fluisterde ik hard genoeg dat hij het hoorde. "Echt waar" vroeg hij stralend. "Echt waar" verzekerde ik hem. Hij gaf me een knuffel en keek me in mijn ogen ineens voelde ik zijn lippen op die van mij. De andere zeiden allemaal iets als "ahw" en "hoe schattig is dat". Hij haalde zijn lippen weg en pakte mijn telefoon hij zette zijn nummer erin en maakte een foto. "Stuur je me een SMS straks?"vroeg hij. "Tuurlijk" zei ik opgewonden. Ineens kwam er een stem door ons heen "kom op tortelduifjes er staan nog meiden te wachten voor de Meet&Greet" Liam gaf me nog een kus en toen moest ik weg. Die avond smste we de hele avond. De dag erna zag ik hem nog hij vroeg me zijn vriendin te zijn daar zei ik geen nee tegen!! Ik kwam naar zoveel mogelijk concerten, en we zagen elkaar in hun vakanties altijd.
*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*
Hiii dees is geschreven door mn lovely directioner sistaaah omdat ik gwn vast zat en er nu nog 15 moet :o dus thankyaaaa missehhh <3 <3 <3
JE LEEST
Dutch Imagines
FanfictionHey! Dit boek is vol met nederlandse imagines. Als je meer van engels houd heb ik ook me engelse imagine boek. Sorry voor late updates ik heb gewoon geen inspiratie. Requests: open