Je wordt wakker en stapt uit je bed. Vandaag ga je met een vriendin naar de stad. Gewoon een beetje rondlopen en in winkels kleding passen waar je toch geen geld voor mee neemt. Je staat op en kleed je aan. Als je eenmaal klaar bent met alles ga je naar beneden en pakt wat te eten. De bel gaat precies wanneer je de laatste hap van je broodje in je mond doet. Je loopt naar de deur en doet hem open. Daar staat je vriendin klaar. Je pakt je sleutels en telefoon en doet het in je zak. Dan pak je je jas en loopt samen, nadat je de deur heb afgesloten, naar de tramhalte. Jullie wachten op de tram en stappen in als hij eindelijk komt. Na 20 minuten stappen jullie uit de tram en lopen de stad in. Als eerst lopen jullie naar de H&M. Na een half uur daar rond gekeken te hebben en random kleding gepast lopen jullie weer verder. Samen lopen jullie naar de kruidvat. Je vriendin moest daar nog wat halen. "OMG!" hoor je je vriendin opeens. Je loopt snel naar haar toe en vraagt wat er is. "Kijk daar Marène! Daar staat Bart van Zomaer!" Je gilt heel zachtjes. Jij en je vriendin waren al sins hun eerste cover optreden bij Holland's Got Talent fan. En nu staat hij zowat voor je! Jullie lopen naar hem toe. "Hey Bart!" hij kijkt jullie aan. "Hey!" zegt hij. Zijn stem wow het klinkt zo perfect. "Kunnen we misschien een foto met je maken?" Vraagt je vriendin. Je snapt niet hoe dit allemaal waar kan zijn. "Ja is goed." jullie gaan klaar staan en maken de foto met zijn telefoon, omdat die van jullie allebei dood zijn. "Het was leuk jullie gezien te hebben, maar ik moet weer gaan." Hij geeft jullie allebei nog een knuffel en loopt weg. "Doei Bart!" Samen met je vriendin lopen jullie weer verder door de stad. Dit was de beste dag ooit. Totdat je je iets bedenkt. "Fack die foto staat op zijn telefoon! Wat nu?" "Uhm ik weet het niet, ugh." Maar okay wat boeit het. Jullie hebben hem gemeet en daar gaat het uiteindelijk om. Na een paar uur gaan jullie weer naar huis. Thuis aangekomen doe je je telefoon gelijk op de lader. Als je telefoon eindelijk aan is krijg je een melding van twitter binnen. "@Zomaer_Bart: hier is de foto van de meisjes die ik vanmiddag had gemeet in de stad! love you x." Je drukt erop en het is inderdaad jullie foto. Gelijk sla je de foto op en appt hem naar je vriendin.
Jij: Kijk wat Bart heeft getweet! *plak de foto hier hehe*
Vriendin: Omg, dit was de beste dag ever!
Je glimlacht. Deze lach kan niemand ooit meer weg krijgen..•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.
Alloo, hier ben ik weer haha.
Okay sorry voor het lange wachten ik ben sloom en school is kut.
Hopelijk vonden jullie dit een leuke imagine =)
Het maakt me echt blij als mensen eindelijk een keer wat anders dan One Direction vragen (niks mis met hun, want ik hou van hun hehe Directioner for life)
Byebye,
x Unicorn lol
JE LEEST
Dutch Imagines
Fiksi PenggemarHey! Dit boek is vol met nederlandse imagines. Als je meer van engels houd heb ik ook me engelse imagine boek. Sorry voor late updates ik heb gewoon geen inspiratie. Requests: open