Odadaki düşmanca bakışlar sadece Berk'e odaklanmıştı. Kayra kaçamak bir yol bulmuştu çoktan ve söze başladı
"Adam bir yattığıyla bir yatmıyor dedi az önce Berk. Toplantıyla daha çok ilgilenmemi tavsiye ederim, Ancak bir konuda haklısın Hedefimizin beğendiği tipe sahip olmam önemli bir avantaj ama bu avantajı şimdi kullanmak karada kürek çekmeye benzer ilk önce çete girmem lazım."
Berk bu cümleler karşısında atağa geçti.
"Ben sana hemen yat mı dedim?... Zamanı gelince tabi ki o zamanı da en iyi sen bilmelisin Kayra sonuçta görev senin."
Amir bu iki sivri dillinin atışmaları engel olmak babında boğazını temizledi böylece biraz olsun dikkatleri üstüne çekmişti.
"Yağız göreve katılacak mısın?"
Yağız bir dakika bile düşünmeden cevabını verdi.
"Evet."
"O zaman bu görevde Kayraya Yağız eşlik edecek."
"Görev tehlikeli emin misin Yağız?"
Kırılgan ve endişeli bir sesle söyledi Suna bunu. O odadaki herkes Yağızda dahil olmak üzere Sunanın uzun zamandır Yağızda hoşlandığını biliyordu ama Yağız asla Sunaya o gözle bakmamıştı. Kim bilir belki Yağızın kalbinde başkası vardır...
Berk bu Hint dizisi dramalara dayanamıyordu. BU havayı hemen bozdu.
"Suna Yağız koskoca adam aynı zamanda görevin tehlikeli olduğunu biliyor sonuçta o da bu odaya çay dağıtmak için girmedi."
Kayra Berk'e sövse mi sevse mi bilemiyordu. Suna'nın şu kırılgan halleri onu delirtiyordu. Kızları güçsüz olarak gösteriyordu Sunanın davranışları ve Kayra'nın sinirleri zıplıyordu bu davranışlara tanık olunca.
"Yağız yanlış anlama seni bu göreve yeterli olmadığını düşündüğüm için değil sadece zaten Kayra gidiyor bir kişiyi daha böyle bir göreve göndermek canımı sıkıyor."
"He... bizde yedik." Bunu Fısıldayarak söylemişti Kayra. Berk Kayraya yakın olduğu için ölüm tehlikesi altındaydı ama umursamadan. Kayra duyacağı şekilde şunları söyledi Berk
"Bu kız buralarda harcanıyor, oyuncu olsaydı Türkiye'ye bir yararı olurdu bari."
"Dimi şu buruk kırılgan kız halleri... Sevsinler."
Bu konuşmaya kulak misafiri olan Tunç Gülmemek için kendini zar zor tutuyordu. Her şeyi çözmüş olan Dila Kayra'ya dönüp
"...Sevsinler." -Göz kırpıp-
Odadaki çoğu kişi Sunanın bu hallerini sevmezdi aslında onu seviyorlardı. Yağız Kayraya dönüp
"Eğlencen bitti mi? Ona göre devam edeceğiz toplantıya."
Yeni bir çatışma başlamıştı Yağız vs Kayra sonuç belliydi aslında...
"Yeni başlamıştım oysa Ama benim için toplantıyı böldüyseniz gururum okşandı."
Bu kızın zekası ve dili ona cazibe katıyordu, Bu cazibeye kapılıp bir çok kişi kendini bir fırtınada bulmuştu ve sıra Yazgı ARSLAN daydı.
Amir elindeki dosyayı hızlıca kapatıp gözleri üstüne topladı.
"Yemin ederim siz insanı delirtirsiniz, belki de bu yüzden iyisinizdir. Neyse yarın bu saatte yine toplanıyor bu sefer görevin ilk adımını konuşacağız ama lütfen bu akşam hep birlikte bir şeyler yapın istiyorsanız bir biriniz yiyin ancak yarın bir laf savaşı daha olursa muhasebe işlerini size yıkarım."
Herkes bir yutkundu ve korku saldı. Bir süre sonra Herkes toplanmaya başladı.
"Ben çıkıyorum gençler sizde dediğim gibi gezin dolaşın en güzel çağınızdasınız."
Tunç samimi bir gülümsemeyle.
"Yengeye selam söyle Hakan Amirim."
Amir kapıya doğru ilerlerken
"Ve aleykümselam."
deyip çıktı. Dile enerjik bir şekilde.
"Nereye gidiyoruz?"
Dedi Berk, Yağız ve Kayra hiç gelme niyetinde değillerdi. Dila son kozunu kullanıp şunları söyledi.
"Amir acaba bu oyun bozalığınızı bilmeli mi?"
Yağız soncu anlamıştı herkes geliyordu.
"Buraların en iyi barına götür de biraz eğlenelim."
"O iş bende."
Çantalarıyla birlikte mutlu bir şekilde otoparka gittiler Kayra motoruna doğru giderken gönüne Tunç durdu.
"Orda dur bakalım. 2 Araba gideceğiz ve motor yok."
"Nedenmiş o?"
"Kayra hadi ama adı üstünde birlikte gidip geleceğiz."
"İkna olmadım."
Deyip diğer taraftan ilerlemeye başlamıştı ki Tunç yine önüne çıktı.
"Ya Sarhoş olursak aramızda en iyi içici olarak söylüyorum sizi götüreceğim yerin içkisindeki alkol oranı çok yüksen, Ya kaza yaparsak yada bizi eve bırakmak için araba sürersen motor orda kalır ve oradaki sarhoşlar iliğine kadar alır senin motorunun."
Kayra motoruna bir şey olma ihtimalini duyunca kabul etti. 2 arabadan biri Yağıza diğeri Tunç'a aiti. Her arabada 3 kişi olacağı konusunda anlaştılar. Şoförler belliydi Tunç ve Yağız. Dila bir kargaşa çıkacağını tahmin edip yolcuları kurayla belirlemeyi teklif etti, Çoğu kişi saçma bulsalar da kabul ettiler.
Kayra bahtına sövüyordu...
Tunç'un arabasında; Dila, Berk ve Tunç
Yağızın arabasında ise; Kayra, Suna ve Yağız vardı
Bark araca binerken Kayraya geçmiş olsun dileklerini iletti. Kayra bu işin için çıkmaya çalışsa da nafile.
Yorucu bir yolculuk olacaktı Kayra ve Yağız için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-SADECE BİR GÖREV-
Mystery / Thriller! Yüksek seviyede kan ve vahşet içerir! Bir çok kişinin ölümünden sorumlu olan bir çeteye sızmaya çalışan gizli görevdeki bir gizli polisle mafya liderinin soluksuz hikayesi