6. Bölüm

548 28 3
                                    

Yola çıkalı biraz olmuştu, Tunç'un arabasını takip eden Yağız'ın arabasının içinde bu diyaloglar dönüyordu.

"Kayra neden benle göreve gitmek istemiyorsun, Orda tek olman senin için dezavantaj."

"Sadece ayağıma bağ olacaksın."

"Sen iste ve ya isteme ben o görevde olacağım."

Suna polisiye tarafını öne atarak konuşmayı böldü.

"Kayra ve Yağız ikiniz bu görevde artık birliktesiniz. Bu yüzden bu konuşma tamamen gereksiz."

suna nefes alıp tekrar başladı.

"Çete hakkında aldığım bilgilere göre Yazgı ARSLAN'IN favori mekanlarından birine gidiyoruz"

"Ne?!"

"Sakin olun bilgi öğrenmek ve adamın ortamını öğrenmeniz için oraya gidiyoruz."

Kayra söze atıldı.

"Polis olduğumuzu öğrenirse her şey biter."

"Sahte kimlik hazırladık bile."

"Bu planlıydı değil mi?"

Yağız'ın söylediği şey zaten belli olduğu için Kayra ona garip bakıyordu.

"Bu yapmakta olduğumuz şeyden amirin haberi var mı?"

"Hayır."

Kayra çoğu bir şey çözmüştü. Ve söze başladı.

"Amirin 'birlikte bir şey yapın' demesini Tunç istedi dimi"

"Evet. Yoksa birleşeceğimiz yok."

"Birleşmemize gerek yoktu."

"Hayır vardı karşımızdaki kişiyi biz de görevde olmasak bile tanımalıyız sizinde sonunuzun Bartu'yla Ata gibi olmasını istemiyoruz!"

Arabaya bir sessizlik hakim oldu.

Suna sessizliği bozup 

"Sahte kimlikleriniz."

deyip onlara kimliklerini uzattı. 

Arabayı Yağız Tunç'unkinin yanına park etti. Arabadaki herkes dışarı çıkınca Tunç grubun önüne geçip mekanın kapısına gösterdi. Mekana her yaklaştıklarında alkol kokusu katlanıyordu.

Mekana girdiklerinde buraya ait olmadıklarına anladılar. Bütün gözler  Tunç'a odaklanmıştı, herkes ondan hesap soruyor gibiydi.

"Yazgı ARSLAN öyle seviyor ben ne yapayim."

"Her neyse bilgi öğrenmeye bakın"

Dedi Berk.

Boş olan bir masaya gittiler. Berk sadece su istedi Kayra dışında herkes içki istemişti. İçkileri beklerken konuşmaya başladılar.

"Nasıl bilgi alıcağız geldik de."

"İnsanların çoğu sarhoş ve insanlar sarhoşken zarıftır."

"Burada beklemenin anlamı yok."

Berk'in dediğini herkes onayladı.

"O zaman dağılın."

Herkes teker teker ayrıldı.

Bir süre sonra

Gruptaki çoğu kişi sarhoş olmuştu.

Kayra Yağızın yanına gitti.

"Gitsek iyi olur. Diğerlerini toplayıp geliyorum çıkışta bekle."

Yağız sadece kafasını salladı.

Karya herkesi zarzor toplamıştı.

Mekanın kapısında bekleyen Yağıza çıkmasını işaret etti. Sonunda herkesi dışarı çıkarmıştı. Onları arabanın yanına götürürken mekana girmekte olan takım elbiseli adamı fark edince durdu.
Onun yüzünü dosyalardan gördüğü Yazgı ARSLAN'DI

-SADECE BİR GÖREV- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin