D' 👿: "Sen kalbime denk gelen küçücük şey, Ben kendini aşk sanan bir adam."
Siz: Artık bakıyorum söz sana uyduğu anda yazıyorsun D'
Siz: Görüyoruz ekrandan herhalde şarkılarıma tepkilerini.
Siz: Ayık ol yani
Bütün gece bilerek nerede libido şarkısı varsa bulup açmış, renkten renge girmesini adeta keyifle izlemiştim.
Bana ne yani, ben akrep burcuyum. İntikamımın hikmetinden sual olunmaz!
D' 👿: Ekrandan beni izlediğine dair bildirim alıyorum güzelim
D' 👿: Ne zaman ekranı açıyorsun, ne zaman kapatıyorsun görüyorum.
D' 👿: Gerçi iki gündür pek bir özlüyorsun beni galiba hiç kapanmamış ekran.
Siz: Bozuk bu ekran
Siz: Bir kere bile açmadım ben!
Telefon ekranından başımı kaldırıp iki yana salladım.
"Allah'ım tövbe yarabbim, aşkıma kavuşmuşken çarpılmak istemiyorum."
Etraftan gördüğüm kadarıyla kendi evinde kalıyordu çünkü yanına saatler boyunca kimse gelmemiş, bir ara banyo yaptığında belindeki havlusu ile uzun süre evde dolaşabilmişti.
Tamam o anı belki biraz izlemiş olabilirim. Ben müslümanım kardeşim, bizim dinimizde göz hakkı var. Karnındaki baklavaya bakmak benim de hakkım!
Başımı iki yana sallayıp yan tarafımda duran ekrana döndüm, gözüktüğü üzere benimle konuşurken sırıtıyordu. Tıpkı benim gibi...
D' 👿: Öyle olsun bakalım
D' 👿: Ayrıca gecenin üçünde al artık koynuna beni karam diyecek halim yoktu.
D' 👿: O yüzden yazmadım.
Siz: Kıvırma D kıvırma, neler dinledim gece. İşine gelmedi itiraf et.
D' 👿: Yazsaydım da yine sapık olsaydım değil mi?
D' 👿: Arka arkaya yirmi sekiz kere aynı şarkıyı dinledin ve şarkı hiç de masum değildi
D' 👿: İngilizcem var çok şükür, cümleler pek bir anlam kazandı.
D' 👿: Hem ayrıca anladık bu ilişkinin hacker olanı benim
D' 👿: Ama bu senin bana mesaj atmanı engellemiyor.
Siz: Ha sen benden bekliyorsun bazı şeyleri.
Siz: Oldu paşam. Hem adını bile çok gör hem de benden mesaj bekle. Çok beklersin daha.
Siz: Üşenmedin pijama gönderdin, ekran gönderdin
Siz: Şuraya adını yazmaya gelince tembel oluyorsun
Siz: Anlamıyorum ki ben seni
D' 👿: "Bir yanar bir coşar bu gönül. Avucumda aşk
Sen bahçenin en güzel goncası, Gel yanıma yat."Siz: Ben Yalın dinlemeyi sevmem.
Siz: Adam resmen şarkısının her cümlesinde aşkı anlatıyor
D' 👿: Öyle zaten, şarkı değil aşkın tarifi gibi bir şey o müzikler.
D' 👿:Hem sen değil ben dinliyorum. Aklıma geldiğinde bir tek bu şarkı seni anlatıyor gibi geliyor.
D' 👿: Ayrıca madem bu kadar merak ediyorsun, söyliyeyim.
D' 👿: Adım Doğan
D' 👿: Ama sen kısaca hayatımın anlamı diyebilirsin.
🖱🖱🖱
Aşk adam Doğan meydanda djvkdfhkjg
Nasıldı bölüm, beğendiniz mi?
Oy ve yorumlarınızı, kitabın gidişatı hakkındaki düşüncelerinizi buraya bekliyorum.
Kocaman öpücükler, bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Hoşça kalıııın :)💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış D'/ Texting
فكاهةD': 'Sen kalbime denk gelen küçücük şey Ben kendini aşk sanan bir adam' Hira: Artık bakıyorum söz sana uyduğu anda yazıyorsun D': Gecenin üçünde al artık koynuna beni karam diyecek halim yoktu. Hira: Kıvırma D kıvırma, neler dinledim gece. İşine g...