Louis Tomlinson strávil dlouhé dva roky zotavující se z nejvíce traumatizující noci svého života. Ale když dostane něco od osoby, která může za jeho strach a trauma, nebojí se jen o svůj život, ale i o svoje srdce.
-
Louis Tomlinson vešel do své kanceláře, svíral ruku plnou pošty a modrý hrnek svého oblíbeného čaje Yorkshire. Posadil se, opatrně se napil z horkého hrnku a začal listovat nespočtem časopisů Psychology 101 a Clear Mind, které mu přišli.
Potlačil povzdech, když si prohlídl dva nové účty- jeden za auta a druhý za telefon. Tyhle dvě obálky přesunul na druhý konec stolu a všimnul si dalšího dopisu, adresovaného jemu od někoho, na koho se už dávno přinutil zapomenout.
Violet Quarters prošli drastickou změnou, po této události.
Klíčové karty nahradili DNA skenery, z obyčejných klik u dveří se stali zámky, a 2 hodinový volný čas přešel jen na jednu hodinu.
Teď byla Louisova kancelář ozdobena bezpečnostními kamerami a ruční pistolí, ukryté v malé zásuvce pod stolem.
Byli to dva roky od doby, co na Violet Quarters bydlel Harry Styles, který 'znásilnil' svého lékaře a vyhrožoval mu, že ho zabije.
Celá ta noc bylo bolestivé rozmazání, na které Louis nerad vzpomíná. Mučil ho. Často kvůli tomu plakal, a když si uvědomil proč, musel vzlykat ještě víc.
Louis záměrně odstranil Harryho z jeho života ze strachu, co se může stát, kdyby ho nechal dál brouzdat jeho myšlenkami. Slyšel, že byl převeden do vězení Kedron Valley, největší vězeňský ústav pro duševně choré ve Velké Británii. Ale nikdy neměl zájem, dozvědět se více o vrahovi, který se mu omluvil po tom, co se ho pokusil zabít.
Cítil, jak mu začala proudit krev, rozostřily se mu oči a musel si připomenout, jak se dýchá, když cítil, že jeho plíce křičí o vzduch.
Četl si zpáteční adresu na dopise, dokud se slova neproměnili jen v černou šmouhu v jeho očích.
Harry Styles
Kedron Valley Mental Rehabilitation Center
Hackney
London
E15 6PP
United Kingdom
Dech se mu zadrhl v hrdle, když líně přemýšlel, jestli si z něj někdo nedělá jen srandu a zvažoval, jestli to prostě jen nehodí do ohně a nezapomene na to.
Jeho pohled sklouzl na po dopise na místo, kde bylo jeho jméno a adresa. Jeho srdce poskočilo a zadrhl se mu dech.
Napsáno v posměšně, dokonalé kurzívě nebylo jen jeho jméno, ale;
Lou Tomlinson
Louis okamžitě cítil, že dva roky úsilí o zapomenutí se rozpadlo po těchto dvou slovech. S třesoucíma rukama vstal od stolu a začal přecházet sem a tam po místnosti. Od stolu k oknu, od okna ke stolu a zase znovu.
Napil se velkého doušku ze svého modrého hrnku a spálil si jazyk a hrdlo. Z očí mu vytryskli slzy. Rozhlédl se po místnosti a jeho oči se zastavily u místa, kde ho Harry přitiskl ke zdi a kde se to všechno odehrálo.
Tiché zakňučení zlomili jeho rty a tak odtrhl pohled. Nejděsivější na tom bylo, že cítil, jak mu v pase začínají být kalhoty menší a jak se mu tváře zalévají krví a jeho obličej se stává růžovým. Praštil se do hlavy.
Zaryl si zuby do spodního rtu a snažil se udusit vše, co se jeho tělo snažilo dostat ven.
ČTEŠ
SINISTER [Larry Stylinson, CZ překlad]
FanficVše jsem jen zkopírovala z blogu sem, protože chci blog zrušit. Omlouvám se za chyby v překladu, možná jednou, až budu mít dlouho chvíli, ty chyby opravím. Překládala jsem to v roce 2013, berte to s rezervou, ily ♥