Párty (část první)

62 3 1
                                    

Jul

Byly 2 hodiny po obědě a já ležela u Namjoona v objetí a dívali jsme se na nějaký drama. Nechtělo se mi vstát a Namjoon mi to ani nechtěl dovolit. Ale pak usl a já jsem mohla vstát. Vyšla jsem potichu z pokoje a šla jsem vedle do pokoje. Zaťukala jsem. "Dále." ozvalo se v pokoji. Když jsem přišla do pokoje tak tam byl jen Yoongi. "Ahoj Jul co potřebuješ?" zeptal se mě. "Ty moc dobře víš co." řekla jsem mu a usmála se na něho. "Jo už možná vím co. Twilight je támhle a Simon leží hned vedle mě." řekl mi a já šla pro Twilight. "Odnesu jednu kočku a vrátím se pro druhou." řekla jsem mu a šla jsem odnést Twilight do Namjoona pokoje. Doufám, že na něho neskočí. Pak jsem přišla i pro Simona. "Jinak díky, že si je zas vezmeš na chvíli k sobě." řekl mi Yoongi. "Jo nemáš zač." řekla jsem mu. "Já vím, že ty jsi milovnice koček." řekl mi. "Jo to máš pravdu." řekla jsem mu a odešla jsem zpět do pokoje i se Simonem.

Když jsem tam přišla tak Twilight jsem nemohla nikde najít. Až pak jsem ji našla, že leží u postele. I Simon někam šel a já si lehla do postele stačila chvilka a už u mě ležely obě kočky. Začali se ke mě mazlit. Já je hladila. Oni si pak lehli vedle mě a já ležela jako kdyby zády k Namjoonovi, který si dál v poklidu spal. Já mezitím se mazlila s kočkama a taky jsem jak si usínala. Bylo to uspávací hladit kočku a u toho ležet. A taky že jsem po chvíli usla.

Sophie

Když jsem přišla do Yoongiho pokoje tak on ležel na posteli a byl na mobilu. Když jsem se dívala po pokoji tak tam nikde kočky nebyly. "Kdyby jsi je hledala jsou vedle v pokoji." řekl mi a já se na něho podívala nechápajícím výrazem. "A co tam dělají?" zeptala jsem se ho. "Jul si je občas vezme do Namjoona pokoje a buď si tam s nimi hraje nebo se s nimi mazlí." řekl mi a já si sedla na jeho postel. "A to jako Namjoonovi nevadí?" zeptala jsem se ho znova. "Ani ne. Ten se smířil s tím, že Jul je ta co radši preferuje kočky před pejskama, ale vlastně já jsem na tom stejně." odpověděl mi a já jen kývla na souhlas. "Já teda radši psy, ale kočky mě nevadí." řekla jsem mu. "Pojď si lehnout." řekl mi. A já si lehla vedle něho.

Někdo zaklepal na dveře. "Dále." řekl Yoongi. Začali se otevírat dveře a v nich se objevil Jimin. "Co potřebuješ?" zeptal se ho Yoongi. "Jungkook se ptá jestli nechcete udělat večer párty?" zeptal se nás a my jen kývli na souhlas. "Dobře. Díky." řekl a odešel. "Doufám, že to moc nepřeženeme s chlastem." řekla jsem mu. "To bude zábava." řekl to jako by ho to nezajímalo. "Když tam budeš ty tak zábava to bude." řekla jsem mu. "Uvidím jestli tam budu, ale možná jen kvůli tobě princezno. Co ty na to?" zeptal se mě a já jen kývala hlavou na souhlas. "Fajn jdeme se na něco dívat nebo máš něco jiného v plánu?" zeptal se mě. "Budeme se na něco dívat." řekla jsem mu. On jen kývl a vzal ovladač a něco tam pustil.

Namjoon

Když jsem se probral měl jsem stále zavřený oči a slyšel jsem za svými zády nějaký vrnění. Hadám, že tu zas Jul má ty dvě Yoongi kočky. Taky, že jsem měl pravdu. Pak jsem rukou se natáhl za záda a cítim jsem tam kožich. Pak jsem ruku vrátil zpátky do původní polohy a jen jsem ležel a přemýšlel nad vším možným. Sice jo mohl by jsem se mazlit s Twilight a se Simonem, ale jednou mi chtěla Twilight sníst vlasy. Nebo jako mi do nich kousla. Jul kousla do čela a taky jí chtěla sníst vlasy. Ona je zvyklá. Prý když byla malá měla kočku a ona jí to dělala normálně. Třeba byla schovaná pod její postelí a spala tam třeba přes 4 hodiny a pak jen vylezla, když měla hlad. Nebo takhle nějak mi to říkala Jul.

Po chvíli jsem teda oči otevřel a pomalu se otočil na druhou stranu. Zjistil jsem, že Jul má ruku na Twilight a spí. Když zjistil Simon, že jsem vzhůru tak skočil nahoru na postel a skočil na mě. A díval se na mě jak kdyby jsem byl jídlo. Já ho začal hladit a on se začal lísat ke mě. Pak si lehl a v poklidu odpočíval mezitím co jsem ho hladil. A ani nwm jak dlouho jsem mohl spát, ale spal jsem možná tak 2 až 3 hodiny. Ani ne. Takže jsem se mazlil se Simonem nějakou dobu. Dokud někdo nezaťukal. "Dále." řekl jsem trochu potichu, aby jsem nevzbudil Jul.

Do pokoje pak přišel Jin s Jiminem. "Je tu Jul?" zeptal se Jin a já kývl na souhlas. "Je, ale spí." řekl jsem a on jenom kývl. "Vy tu máte kočky. Nejsou to náhodou Yoongiho kočky?" zeptal se Jimin a já jen kývl na souhlas. "Jo, ale Jul si je sem občas bere a Yoongimu to nevadí a občas je za to i rád." řekl jsem jim. "No nic my jdeme. Jo a večer bude asi párty." řekl Jin a odešel. Uvidím jestli se mi tam bude chtít, ale jak znám Jul tak té se moc chtít nebude i když ji zkusím přemluvit.

Jin

Šli jsme teda zpátky dolů. "Kde máte Jul?" zeptal se nás Jungkook. "Spí." řekl Jimin. "Ajo myslíte si, že dokážeme zorganizovat něco bez Jul?" zeptal se Tae. "Já si myslím, že jo." řekl Hobi a my jen kývli na souhlas. Takže začali jsme si rozdávat práce a kdo co bude dělat. Velitel byl Jungkook takže ten rozhodoval o tom, co se bude nebo nebude dít. A kde co bude nebo ne. Mezitím Jimin s Hobim šli koupit nějaký chlast. Jak kdyby ho tady bylo málo. A ještě i něco na zub. Bojím se, že ti 2 se jen tak nevrátí. Musí to být perfektní i když u toho není Jul nebo někdo jiný. Dost často i pomáhal Yoongi, ale ten se poslední dobou zabývá Sophií a stále se všichni divíme, že nejsou spolu, ale vlastně to není i Tae s Jungkookem. Stále jsou jen kamarádi s výhodama a štve mě, že se nadali dohromady.

Hlavně teď dělal výzdobu Tae takže se nějak snažil ať to vypadá co nejlépe. Jungkook se mu snažil pomoct, ale moc jim to nešlo a já jsem měl za úkol obstarat zbytek. A nějak se mi to i dařilo. Jungkook vymyslel, že to bude to fialové barvy takže pár dní předem sehnali nějaký ozdoby. Když už uběhlo skoro půl hodiny. Jimin s Hobim tu stále nebyly a Tae s Jungkookem měli nazdobenou tak čtvrt pokoje. Nechápu jak jim to může tak dlouho trvat. Tím, že já byl nějakou dobu na mobilu tak jsem se rozhodl jim jít pomoct jestli budou chtít. "Chcete pomoct?" zeptal jsem se jich. "Jo nějaká pomoct by se nám hodila." řekl Jungkook a řekl mi co dalšího mám udělat nebo připravit. A tak jsem se pustil do práce. Rád jim pomáhám a vždy budu.

Pokračování příště......

Eyyyooo máte zde pro dnešek 2. kapitolu. Jako kdyby takový druhý dáreček ode mě. Ale jak vidíte nějaký kapitoly přece jen vyšli na Vánoce sice jen asi 2, ale to nevadí.

Taky vám vadí jak stále jsou Jungkook a Tae jen kamarádi s výhodama? Nebo to vadí jen mě? A taky dají se vůbec někdy dohromady Yoongi se Sofinkou?

Na tohle všechno dostanete odpověď u dalších kapitol. Chci aby knížka měla něco k 30 kapitolám, ale uvidím jak to ještě vymyslím. Jinak užijte si Štědrý den a celkově Vánoce a další kapitoly vyjdou asi až na Silvestra(uvidím). Jinak děkuji za každé přečtení, hlasování a komentář. Miluju vás💖.

- Vaše Borůvka💖💖

Love in music school 💚Taekook ff💜✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat