Taehyung
Dneska máme rozlučku se svobodou nebo jak to nazvat. Takže jsem natěšený jelikož po dlouhé době chlast. A taky si to i zasloužíme. Stejně si myslím, že se rozhodne kdo co bude dneska chystat. Jungkook vedle mě spal jak zabitý a tak jsem se pro sebe usmál. Nakonec jsem tedy vstal z postele a šel jsem dolů do kuchyně. Zas a znova tu byl Jin a ještě Sofí. Což se divím, že ji Yoongi pustil z postele. "Ahoj Sof." řekl jsem jí. "Ahoj Tae." řekla a i s Jinem jsem se pozdravil. Nějak jsme si povídali a mezitím došel Hobi a s ním hned přišel Jimin. "Jak to vlastně dneska bude?" zeptal jsem se jich. "Záleží co myslíš?" zeptal se Jin. "No jak to bude večer s tou párty?" odpověděl jsem na jeho otázku. A zároveň se i dál musel zeptat. "Domluvíme to po snídani. Až tu budeme všichni." řekl Jin a já jen kývl. "Jak tak vidím měl jsi rušnou noc co?' zeptala se Sof Jina. "Ne neměli." řekl Jin a dělal, že nic neví.
"Jo jasně takže jste rušnou noc přece jen měli." řekl Jimin. "No tak dobře no. Měli jsme rušnou noc no." řekl Jin. "Ale víc to schytali ti 2." dodal se smíchem. Já až si všiml těch fialových flíčků co měl na krku. "Spíš se divím, že ty s jste neměli dlouhou rušnou noc." řekl Hobi a podíval se na mě. "Né všichni hned zásnuby oslavují sexem." řekl jsem. "Jo to asi každý ne no." řekl Jungkook. Vypadá na to, že asi blbě se mu spalo. "Jen mě zajímá jak odneseš ty 2 dolů. Jeden je lehčí než druhý." řekl Jimin. "Když jsi tak chytrý Jimine mohl by si je sem přinést ty." řekl Jin. "Já takový trpaslík donést jsem vysokého obra a nízkého trpaslíka? Si spadl na hlavu ne?" řekl Jimin se smíchem. "Že si mu Hobi už dlouho nedal viď?" zeptal se ho Jin. Já s Jungkookem jsme z toho měli srandu. "Já se nehodlám do téhle konverzace zapojovat." řekl Hobi. "Co se tady zase řeší?" zeptala se Sof, která přišla s Yoongim. "Nic nic." řekl Jungkook.
"A někdo z vás mi pomůže." řekl Jin. "S čím?" zeptal se Yoongi. "Toho trpaslíka ti pomůžu odnést, ale toho obra si odneseš ty." řekl jsem. "Jo už chápu." řekla Sof. "Fajn tak pojď." řekl Jin a šel jsem za ním.
Julie...
Ležela jsem s Joonem v posteli. Ani jednomu se zvedat nechtělo a stejně by jsme se asi nezvedl. Všechno mě po včerejšku bolí. "Příště si to s ním vyměním." řekl Joon. "Hmm." řekla jsem a dívala jsem se na něho. "Nemuseli jste tak tvrdě." řekla jsem. "Jo za to já nemůžu. Stěžuj si u Jina." řekl Joon. "Co, kdo si má u mě stěžovat?" zeptal se Jin, který přišel s Taem. "A teď vstávat." řekl Jin a sebral nám peřiny. "Nikam nejdu." zamumlala jsem a Joon jenom kýval na souhlas, že nikam taky nejde. "To si je až tak moc unavil?" zeptal se Tae. "Ne jenom přirážel moc tvrdě." zastěžovala jsem si. "Jak jenom já? Nejsem tady jediný kluk." řekl Jin. "Ale z větší části jsi na vině ty." poznamenal Joon a mě Tae začal tahat z postele. "Pusť mě." řekla jsem. "Ne jde se na snídani." řekl Tae.
"A ty Joone taky vstávej." řekl Jin a taky ho tahal z postele. Jen mu to šlo trochu hůř jelikož je Joon vyšší než on. "Nějak ti to nejde." řekl se smíchem Tae. Nakonec nás nějak oba dostali ke stolu. "Příště si to z tebou vyměním. Příště budeš bottom ty." řekl Joon na Jina. "A kdo potom bude vařit? Ty? Ty mi jedině podpálíš kuchyň." řekl Jin. "Tak alespoň by jsi věděl jaký to je." řekl Joon. "Tak vy 2 nehádejte se." řekla jsem.
Sof...
Odpoledne vám asi popisovat nemusím. Pro vás je důležitý hlavně večer. Takže pomalu jsme to chystali a Joon s Jul mohli už trochu alespoň chodit. I když zítra zas budou stopro v pohodě. Měli jsme to do dvou hodin nachystaný. Všichni se tak nějak rychle upravili a mohli jsme pomalu začít naši malou party. Byl tu různý alkohol i nealko pití prostě cokoli na co si vzpomenete. Takže každý si vzal na co měl zrovna chuť a pilo se a oslavovalo se. Pak jsme si řekli, že si něco zahrajeme. "Zahrajeme si flašku." řekl Jimin. "Fajn to beru." řekl Hobi. A tak jsme hráli flašku. První točil Jimin a padlo to na mě. "Co chceš? Pravdu nebo úkol?" zeptal se mě na ty typický a klasický otázky. "Dej mi třeba úkol." řekla jsem první věc co mě napadla a už teď vím, že toho budu litovat. "Tak třeba olízni Yoongimu ucho." řekl Jimin a já tak udělala. Yoongi se lekl chudák. Jelikož byl zase v tom svÿm polospánku.
Pak jsem tedy točila já a padlo to na Joona. Ten si vybral pravdu. Zeptala jsem se na nějakou random otázku a on mi na ni odpověděl. Pak točil on. Padlo to na Hobiho. Ten chtěl pro změnu úkol. "Dones mi nějaký zvíře." řekl Joon a Hobi pro nějaké to zvíře zašel. Čekala jsem, že třeba přinese jednu z Yoongiho koček a taky že přinesl. Samozřejmě si ji vzala Jul. Byla i ráda asi za to, že může hladit konečně kočku. Po dlouhé době. Protože si je dlouho zas nepůjčila a chápu, že jí tohle chybělo. Takže takhle nějak jsme hráli ještě asi další 2 hodiny. I za ty 2 hodiny toho každý stihl dost vypít. Pak jsme hráli i jiné hry. A dělali jsme vše možný kraviny. I karaoke bylo. Celkem zábava byla.
No a takhle jsme nějak vydrželi až do rána. Každý toho dost vypil. Třeba Jul odešla už před 10. Bylo to na nás moc brzo, ale pro ni. Potom po ní šel Joon s Jinem. A my tam tak nějak tančili a všechno až do 2 ráno. Pak už jsme pomalu usínali a proto jsme to ukončili a každý si šel lehnout. Pomalu někteří ani nedošli skoro do pokojů. Jakmile jsme hnedka lehla do postele tak jsem usla.
Eyoooo máte zde další kapitolu. Nevím kdy budu stíhat napsat další kapitolu, ale zbývají nám 6 kapitol do konce knihy. Musím se nějaký den k tomu dokopat. A naspat co nejvíc kapitol to půjde. Jelikož potřebujin, aby jsem tuhle knihu měla hotovou.
No nic děkuji za každé přečtení, hlasování a nebo i za komentář.
No nic nevím co bych vám měla dál povědět. Takže jelikož je 23:02 tak gn. A uvidíme se u další kapitoly.
-Borůvka💖💖
ČTEŠ
Love in music school 💚Taekook ff💜✔︎
Fiksi PenggemarTenhle příběh pojednává o dvou klucích, kteří s jejich kamarády. Jdou na hudební školu v Seoulu. Partu tvoří 7 lidí, ale hlavní jsou pro nás pouze 2. A to Taehyung a Jungkook celým jménem Jeon Jungkook a Kim Taehyung. Toto je fanfikce na Taekook. Om...