Taehyung
Dneska je předposlední den co tu jsme. Hádám, že jsme sem jeli, aby jsem ukázali co umíme. Myslel jsem si, že fu budeme déle, ale učitelka zjistila co se stalo a tak nás 9 zítra posílá domů. Prý to tak bude lepší. I já si to myslím. Protože ona nás měla učit né obtěžovat. Takže já jsem teď ležel v posteli a byl jsem vzhůru a Jungkook spal natočený ke mě. Já měl svoji hlavu opřenou k tu jeho a on mi dýchal na hruď. Měl jsem jednu ruku danou kolem jeho pasu. Nevěděl jsem co dělat. Protože se mi nikam nechce. Ale jak jsem tak slyšel tak Jul a Namjoon byly vzhůru a byly na nohou. Šli ven. Namjoon ten který miluje procházky v přírodě, muzea, galerie a Jul, která si tohle všechno začala milovat kvůli němu. Pro ně to byla láska na první pohled nebo doprdele jak se tomu říká. U mě a u Jungkooka to bylo trochu jiné. Sice jsme se znali už dlouho a já ho i dlouho předtím miloval. Jen jsem si to neuvědomil. No a naštěstí on to cítí stejně.
Jungkook
Vzbudil jsem se, ale ani jsem se nehnul. Otevřel jsem oči a viděl jsem něčí to spíše viděl jsem Taeho hruď. Cítil jsem tlak na mojí hlavě. Takže Tae měl hlavu na té mojí. Po chvíli jsem cílit jeho ruku sjíždět z mého pasu níž až k mému zadku. Jemně ho zmáčknul. I když jsem nechtěl vydal jsem tichý vzdych. Tlak na mé hlavě se se slábl spíše už nebyl vůbec a jeho hruď se od mého obličeje oddalovala a on zvedl moji hlavu tak aby jsem na něho viděl. "Ty už jsi vzhůru Junkookie?" zeptal se mě tím jeho ranním chraplákem. "No před chvílí jsem se vzbudil." řekl jsem a usmál jsem se. "A cítil jsem i to, co jsi udělal mému krásnému zadku." dodal jsem. "Já zas slyšel to, co jsi nechtěl, aby jsem slyšel." řekl mi. To teď jako bude mi číst myšlenky nebo co? "A co když jsi měl slyšiny?" zeptal jsem se ho. "Jo a ten hlas nebyl tvůj viď?" zeptal se. "Ne nebyl." řekl jsem. "Nelži králíčku." řekl mi a já se usmál jako králík. "A ty nezlob tygříku." řekl jsem. "Pozor králíčku ať tygříka nenaštveš." řekl a podíval se na mě jako kdyby myslel na něco bezbožnèho. "A co byl tygřík jako ty udělal tak nebohému králíčkovi.?" zeptal jsem se ho.
"To by jsi vidět nechtěl králíčku." řekl a jeho ruku, kterou jsem měl pod krkem oddělal. "Když myslíš." řekl jsem. "Já nemyslím já to vím." řekl a trochu se zasmál. Já se posadil a to i on. "Když to víš. Tak to jen a jen dobře." řekl jsem mu. "No tak vidíš. A už nezlob." řekl. To říká ten pravý. "Ty sis začal jooo." řekl jsem. "A ještě mi řekni, že mám pokračovat a budu zlobit ještě víc." řekl Tae a já si sedl obkročmo na jeho klín. "A nebo já teď budu zlobit tebe." řekl jsem a usmál jsem se. "To si zkusíte a nedopadne to s vámi dobře pane Jeone." řekl Tae. "Dobře. Jen se trošku posunu blíže k vám. Nebo vlastně ne předtím ta vzdálenost mi vyhovovala." řekl jsem a posunul jsem svoji pánví prvně dopředu a pak zase dozadu. "Štvete mně pane Jeone Jungkooku." řekl. "Ale prosím vás pane Kime. Vy určitě jen žertujete." řekl jsem a udělal jsem znova tu samou věc před chvílí. "Ale, ale pan Jeon asi neví s kým má tu čest." řekl mi a podíval se na mě nadržreným pohledem. Co jiného jsem taky mohl čekat, že? Od něho totiž v mé blízkosti jiný výrez nečekám. "Ale já moc dobře vím pane Kime s kým mám tu čest." řekl jsem mu s trochou smíchu a on mi zase zmáčkl zadek. Já ačkoli nechtěně jsem udělat malý a tichý vzdych. "A pak, že jsem tu já, který vás štve." řekl jsem. Tentokrát na to nic neodpověděl a začal mě líbat a to dost zuřivě. Já spolupracoval, protože nic jiného jako odpověď mi nepřipadá. Po nějaké chvilce líbaní se přesunul na můj krk. Já jsem zaklopil hlavu dozadu, aby měl lepší přístup. A udělal mi tam pár flíčků. Které půjdou asi dost vidět.
15+ scene
Po chvíli ho to přestalo bavit a zase spojil naše rty. Stále líbal dost zuřivě. Tentokrát jsem se já chopil jeho krku. A on taky dal hlavu dozadu. Mezitím mi rukama zajel pod triko a hladil moje břišáky. Nevadilo mi to. Jsem byl rád. Když jsem dodělal svoje mistrovské dílo tak Tae mě vzal za zadek a převalil si mě na postel. Takže on byl nahoře a já dole. Tentokrát mi to triko rovnou sundal. Takže mohl vidět moje vypracované tělo. I já jemu jsem sundal triko. Taky jsem mohl vidět jeho vypracované tělo. Nebylo tolik jako to moje, ale i to mi stačilo. Začal mi dělat cestičku s pusinek až k bříšku. Tam se zastavil a začal jednou rukou jezdit po mém stehně. Blíže k mému rozkroku. Věděl jsem co udělá. Taky, že to udělal. Když dojel jeho rukou až k mému rozkroku zmáčkl ho a tím mě přinutil udělat vzdych. Věděl, že se mi to líbí. Proto se usmál a udělal to znova. Zase jsem vzdychl. Cítil jsem tlak tam dole. Tae si toho všiml a ještě jednou a přitom trochu víc zmáčkl. Já udělal tentokrát trochu více hlasitý vzdych. Tae teda potom sundal kalhoty a viděl, že už je tam tak natěsno, že to pomalu nevydržím. Tak sundal i boxerky a ty pak i s těmi kalhotami hodil někam za sebe. Hned jak se sundal se mi postavil. Se ani nedivím, když za to může on.
Tae začal prvně rukou jezdit nahoru a dolů. Já vzdychal slastí. Prohnul jsem se v zádech a užíval si tu slast. "Mám tě ochutnat?" zeptal se mě a ja kývl hlavou. "Neslyším tě." řekl znova. Dělá si ze mě snad srandu? "Ano. Prosím Taehyung~ie." řekl jsem a on olízl prvně po délce a pak špičku. Pak si ho dal do úst a začal pomalu jezdit nahoru a dolů. To potom byla jiná slast. On začal zrychlovat a sem tam použil i zoubky a nebo i nasával. Já tou slastí vzdychal a vzdychal jsem i jeho jméno. Tím jak uměl velice dobře kouřit i když nevím odkud to umí, ale i to je jedno tak se mi to líbilo víc a víc. Po nějaké chvíli jsem se udělal a on spolkl všechnu moji mrdku. Teď jsem byl na řadě já. Takže jsem si ho přetočil a začal mu oplácet to co on mě. On vzdychal moje jméno. Já jsem mu pak sundal kalhoty i s boxerkama. Taky se mu hned postavil. Nečekal jsem na nic a začal ho rovnou kouřit. Jemu se dost zalíbilo. Po chvíli když byl dost mokrý tak jsem přestal a začal jsem si na něho pomalu sedat. Jak jsem na něho pomalu sedal tak pomalu do mě začal vnikat. Pak jsem začal jezdit nahoru a dolů. Prvně to bolelo, ale jenom chvíli a pak to pro mě byla slast. Já jsem začal zrychlovat a on mi i rukama pomáhal. U toho vzdychal. Více hlasitěji než já. Během toho co jsem na něm v uvozovkách "jezdil" tak jsem slyšel křupnutí, ale Tae si toho nevšiml. Nemyslím křupnutí jako křupnutí kosti. Spíše jak kdyby křupla nějaká věc nebo tak něco. Když jsem cítil, že se blíží k vyvrcholení zvedl jsem se a zase ho začal kouřit a začal jsem i nasávat. On po chvíli do mé pusy nastříkal jeho mléko a já to všechno spolykal. "Hmm slaďoučké." řekl jsem a lehl si vedle něho on nás přikryl a já jsem ho obejmul. Ranní sex je fajn, ale zase ti to sebere všechnu energii.
End 15+ scene
Yoongi
Vzbudil jsem se a když jsem otevřel oči tak se mi naskytl pohled na spící Sof. Nevadilo mě jen stále nevím jak to mezi námi je. Jestli jsme stále na sebe naštvaní a nebo jsme, alespoň kamarádi. Nevadí mi, že mi nebude věřit já jen budu rád, že se spolu budeme bavit a tím to hasne. Nic víc v tom nečekám. Pokud ona by teda chtěla, ale nejsem si jistý jestli jo. Pomalu jsem vstal a šel jsem se převléct. Když Sof stále spala vydal jsem se z pokoje a následně z hotelu ven. Šel jsem se projít. Potřeboval jsem čistỳ vzduch kolem sebe. I když nerad chodím ven, ale sem tam ven zajdu. Takže jsem se šel projít někam do parku nebo někam do takovýhle klidných míst. Nečekal jsem, že tam najdu Namjoona, Jul a Jina. To jsem jen netušil, že Namjoon má jednu ruku kolem Jul ramen a druhou ruku kolem Jina ramen. A Jul měla položenou hlavu na Namjoona rameni a to samé i Jin. Nevím co nebo kdy, ale určitě je něco co nám tají. Ono to totiž nebude jen tak. Sedl jsem si od nich dost daleko, ale udělal jsem fotku, aby jsem měl když tak důkaz. Já vím, možná to nebyly oni, ale vypadalo to na ně. Byly to oni. Jenom jsem byl v tu danou chvíli zmatený. Pak po nějaké době odešli z parku a mě si naštěstí nevšimli. Nevadilo mě to. Měl jsem teď víc času na přemýšlení. Na cokoliv jsem začal myslet jsem myšlenkami vždy zavítal za Sof a naše společné chvíle. Před tím než políbila Jina. Na jednu stranu vím, že za to může alkohol, ale na druhou stranu zas ona, že si nezklidnila ty její hormony. Prostě ona to musela udělat a já nevím proč.
Pokračování příště....
Eyyyyoooo máme zde další kapitolu. Je o dost delší než ostatní, ale vám to určitě nevadí. Takže budu ráda a taky, že jsem ráda pokud se vám kniha líbí. Jsem ráda za každé přečtení, hlasování a i komentář. Nevím co bych vám měla povědět. Vlastně dvě věci tu jsou.
Nerada vám to oznamuji, ale pomalu se blížíme do mého takového 'Grand finale'. Takže nějaké kapitoly ještě vyjdou, ale pak už očekávejte konec knihy.
A děkuji všem skoro za 400 přečtení. Neskutečně si toho vážím a je mi ctí. Do konce téhle knihy budu ráda, když překročíme více jak 500 přečtení.💜
No nic tohle by pro mě bylo za dnešek všechno. Jediný co vám můžu ještě říct je to. Užijte si zbytek večera a uvidíme se zas u další kapitoly. Takže ahoj. A miluju vás.
-Borůvka💖💖
ČTEŠ
Love in music school 💚Taekook ff💜✔︎
FanfictionTenhle příběh pojednává o dvou klucích, kteří s jejich kamarády. Jdou na hudební školu v Seoulu. Partu tvoří 7 lidí, ale hlavní jsou pro nás pouze 2. A to Taehyung a Jungkook celým jménem Jeon Jungkook a Kim Taehyung. Toto je fanfikce na Taekook. Om...