Engagement💍 (second couple)

44 4 10
                                    

Sophie

Probudila jsem se a otevřela oči. Měla jsem krásný výhled na spícího Yoongiho. A když jsem se podívala všimla jsem si, že už je 8 hodin ráno. A tak jsem vstala. Uběhlo pár dní po tom co se Jul zasnoubila s Namjoonem a Jinem. Pomalu jsem odešla z pokoje a šla směrem do kuchyně. Kde už byl jak jinak známo Jin. On si vzal před pár měsíci na starost vaření. Protože Namjoon jednou málem podpálil kuchyň. Naštěstí tu byl náš slavný Jin a zachránil to. Takže už nikoho do kuchyně nepouští. Už ani Jungkooka. "Ahoj." řekla jsem mu. "No ahoj Sof." řekl a dělal snídani. "Co to bude?" zeptala jsem se ho. "Uvidíš." řekl a usmál se. Já se tady sedla do obýváku a pustila televizi. "Dobré ráno." slyšela jsem něčí hlas. Byl to Jimin. "Ahoj." řekl mu pouze Jin. Slyšela jsem kroky k obýváku. "Ahoj Sof." řekl a sedl si vedle mě. "Ahojky." řekla jsem mu. "Jak si se vyspal?" zeptala jsem se ho. "Ale jo vedle Hobiho se spalo dobře. A co ty?" zeptal se mě. "Ale jo velmi dobře se mi spalo. No to víš Yoongi je takový roztomilý koťáťko." řekla jsem mu. "Jo působí tak na venek, ale vevnitř je to dravá šelma." řekl Jimin. "Jo to máš přesnou pravdu." řekla jsem mu.

Povídali jsme si asi ještě 10 minut. "Snídaně." zakřičel Jin a už jsem potom slyšeli kroky a dveře jak jdou ke stolu. I já s Jiminem jsme už seděli na svých místech. Jako první přišel Hobi pak Jungkook s Taem ke konci se táhl Namjoon s Jul a nakonec Yoongi. Ten vypadal, že by ještě šel spát. Nakonec na snídani byly míchaný vajíčka. Po snídani si zase každý šel dělat co chtěl. Jul mu pomohla uklidit. Yoongi si šel zase lehnout a chtěl jít spát. Podíval se na mě. "Nezajdem po obědě někam?" zeptal se mě a já jenom kývl. "Dobře." řekl mi a zavřel oči a asi po 3 minutách usl. Nechápu jak to tak rychle dokáže. Já se mezitím převlékla a vyšla jsem z pokoje a šla jsem do obýváku. V obýváku byl Jin s Jul a Namjoonem. Společně s nimi tam byl Tae a Jungkook. Dívali se na nějaký film. Spíše se na to dívali jen Jul s Namjoonem a Jinem. A Tae s Jungkookem se tam líbali. Divím se, že je tím neruší. "Ahoj Sof." pozdravila mě Jul. A Tae s Jungkookem přestali a podívali se mým směrem. "Ahoj." řekl Tae. "Ahoj." řekl pouze Jungkook a než jsem stihla říct něco já tak oba byly pryč. Tak jsem si šla sednout na místo kde byly oni. "To vám nevadilo, že ti 2 se tu líbali mezitím co se vy díváte na film?" zeptala jsem se jich a oni mi kývli na náznak, že ne. "Nám to bylo celkem jedno." ozval se Namjoon. "Asi tak nějak." řekl Jin. A dál se dívali na film.

Yoongi

Nevím kolik mohlo být, ale slyšel jsem dveře do pokoje. Mě často jen tak nic nevzbudí, ale dneska bohužel jo. "Yoongísku vstávej." řekl holčičí hlas. "Mhm." zabručel jsem. "Za chvíli bude oběd." řekl ten hlas znova a teď jsem poznal, že je to Sof. "Ale mě se nechce." řekl jsem jí a otočil jsem se na druhou stranu. "Ale musíš jíst. Když se nenajíš tak nikam nepůjdeme." řekla a já teda vstal. Nechtělo se mi, ale musím. Proto jsem se šel převléct a upravil si vlasy. Pak jsem tedy společně se Sof v ruka v ruce šli do jídelny. Sedli jsme si každý na svoje místo. A když jsme u stolu byly všichni tak Jin začal podávat jídlo. Bylo kimchi. Mám to jídlo celkem rád. Ale radši mám svoji postel. Po obědě jsem zase šel do pokoje, ale tentokrát jsem nešel spát. Protože za cca 3 hodiny jdeme se Sof ven. Takže jsem si sedl na postel a byl jsem na mobilu. Nevěděl jsem co dělat. Proto jsem byl na mobilu kde stejně nic moc nebylo. Sof ta asi byla v obýváku.

Když už jsem byli nachystaný tak jsem mohli vyrazit. Řekl jsem si, že vezmu Sof na Seoul Tower. Je to prostě věž z které jde vidět na Seoul. Já si myslím, že se jí to líbit bude. Sice v Seoulu žije dlouho, ale nikdy neměla příležitost jít na tu věž. Dojeli jsme tam autem a pak jsme se tedy rozešli k té věži. Všude byly zámky s jmény. I my jsme si jeden koupili a šli jsme ho dát na to nejhezčí místo, které najdeme. Šli jsme ruka v ruce a po nějaké chvíli jsme našli hezké místo. Kde jsme připevnili zámek a napsali tam naše jména. Pak jsme dělali fotky. Dost fotek. Šli jsme si dát něco na jídlo. Sice jsme měli oběd, ale šli jsme si dát kafe a tak. Nakonec jsme se rozhodli se jít podívat nahoru. Mám něco v plánu. Když jsme byly konečně nahoře divil jsem se, že jsme tady sami. "Dívej na ten výhled." řekla Sof a já jenom kývl. Byl to vážně hezký pohled na Seoul. Hlavně v noci tu je velice hezký výhled. Když jsem se na ni díval vypadala nádherně tak jako vždy. Když jsme tady byly už nějakých 10 minut rozhodl jsem se to udělat.

"Sofí?" zeptal jsem se jí. "Ano?" odpověděla mi. Já jsem si klekl a vytáhl jsem krabičku s velice nádherným prstýnkem. "Chtěl bych se tě zeptat na jednu otázku, ale než začnu chci to říct, že jsi ta nejlepší osoba kterou jsem mohl poznat. S chci aby jsi chodila vždy po mém boku. Proto se tě chci zepat. Staneš se mojí ženou?" zeptal jsem se jí. "ANO!" zakřičela a já ji nandal prstýnek pak mě objala a dala mi ten největší polibek co jsem kdy od ní mohl dostat. Pak jsme se společně vydali k autu a vyrazili jsme zpátky domů. Já byl rád, že řekla ano. Teď budu konečně mí někoho po svém boku. A ten člověk je Sof. Namjoon má Jina a Jul a já mám Sof. 

Eyyyyoooooooooo máme zde další kapitolu. Jak jsem slíbila tak jsem i učinila. Sice je dnes sobota, ale i tak tento týden kapitola vyšla. Já mám tento týden co bude budu mít prázdniny. Takže se budu pokoušet psát. A možná spíš určitě do konce školního roku takhle kniha bude hotová, ale mám ještě nějaký v konceptech. Takže se máte na co těšit.

Jinak jsem ráda za každé přečtení, hlasování a nebo i za ten komentář. No nic mějte se a uvidíme se u další kapitoly. Ily💜.

-Borůvka💖💖

Love in music school 💚Taekook ff💜✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat