Pokračování...
Yoongi
Když už po hodině a něco co jsem byl v parku. Jsem šel zpátky na hotel a rovnou i na pokoj. Když jsem přišel Sof tu nebyla. Jakože může být venku. Jako já jsem sice rád, že jsem sám na pokoji, ale tohle nebyl můj pokoj takže jsem se tady sám cítil nekomfortně. Takže jsem šel někoho navštívit. K Taemu a Jungkookovi jsem jít nechtěl. Bůh ví co ti 2 mají nebo měli v plánu. Takže mě zbýval Hobi s Jiminem a Jul s Namjoonem a ještě Jin, ale podle smíchu jsem poznal, že je u Jul a u Namjoona. Takže jsem zaťukal. "Dále." ozval se tlumený hlas Namjoona a já jsem vešel dál. Nebyly tam jen oni 3, ale i Hobi s Jiminem a i Sof. "Ahoj Yoongísku." řekl Jul. Bože jen to né. Přezdívky tady toho stylu. "Ahoj Jul." řekl jsem jí. "A ahoj zbytek." dodal jsem. "Jak teď Jul řekla to Yoongísku. Tak když řekneš takhle Namjoonovi, Namgísku tak to zní jak 'mňam písku'." řekl Jimin a všichni tam chytli záchvat smíchu. Jako jó má i pravdu zní to tak.
Vážně to tak zní. "Co jste vlastně doposud řešili." zeptal jsem se jich. "Nic. Oni přišli chvíli před tebou." řekl mi Namjoon. "Ajo tak to potom jo." řekl jsem a sedl si na zem mezi Sof a Jul. "Co vlastně budeme dělat?" zeptala se jich Sof. "Jedna věc by se tu možná našla." řekl jsem a podíval se na ty 3. Všichni se dívali na mě. A těm 3 po chvíli asi došlo co myslím. "Co, jak, kdy, kde?" zeptal se Jin. "Park." řekl jsem jim. "Co se teď děje?" zeptal se Hobi. "Víš Hobi, tihle 3 nám něco tají." řekl jsem a ukázal na ty 3. "Co přesněji?" zeptala se Sof. "N-Nic. Všechno je v pohodě." řekla Jul. "Jo to určitě." řekl jsem a našel jsem tu fotku a mobil hodil do prostřed kruhu. Jako první popadl mobil Jimin. "No neke. To jsou vážně oni 3?" zeptal se mě Jimin a já jen kývl. Jimin pak podal mobil Hobimu. Hobi ten mobil dal Sof. A pak jsem si ten mobil zase vzal. Sof, Jimin i Hobi se podívali směrem k Namjoonovi, Jinovi a k Jul. "A teď blesku rychle vysvětlení nebo jako úplně né vysvětlení, ale spíše jak k tomu došlo." řekla Sof. "Jo dobře fajn." řekl Jin.
Flashback
JinByl jsem venku před hotelem když v tu dobu přišli ven Namjoon s Jul. Bylo už večer. Nečekal jsem, že ye tu objeví. "Ahoj Jine jdeš s námi?" zeptal se mě Namjoon. "Jo rád." řekl jsem. Poslední dobou se mi začal Namjoon líbit nejen on, ale i Jul. Nevím proč. Já sám to nevím, ale možná jednu věc vím jistě. Oba je miluju. Jako i když vím, že oni mě ne. Takže jsem šel s nimi. Po nějaké chvíli jsme došli na jedno místo kde se mi to celkem i líbilo. Sedli jsme si na lavičku co tam byla. Já si sedl nalevo od Namjoona a Jul si sedla napravo od něho. S nimi si cítím bezpečně. "Je to tady hezký." řekl jsem a oba kývli. "S tebou je to tady ještě hezčí." řekl Namjoon. A já se na ně nechápavě podíval. "Je tu něco o čem nevím?" zeptal jsem se jich. "Je, ale tu ti řekneme až potom." řekla Jul. "A jaká?" zeptal jsem se jich. "To je tajemství." řekl Namjoon a já se usmál. Pak jsem cítil jednu jeho ruku kolem ramen.....
"A tohle je vše. Nic víc se nestalo." řekl jsem jim. Nějak jsem jim to řekl. Sice možná s trochou lží, ale nevadí. Pro ně to takhle stačí.
Sophie
Potom co nám to Jin řekl tu story co se stalo a jak. Už se mi tam být nechtělo proto jsem se zvedla. "Já už půjdu. Tak ahoj." řekla jsem. "Ahoj." řekli všichni a došla jsem na pokoj. Po chvíli se tam ukázal Yoongi. "Taky tě to tam nebylo a to jsi byl tam jen chvíli?" zeptala jsem se ho. Já jen doufám, že se to mezi námi konečně urovná. Ano já vím pokazila jsem to, ale třeba mi to za vinu nebere. A třeba z toho viní Jina. A nebo třeba nechce něco víc. Já nevím a existuje na to jediná odpověď. Zkusit ho políbit, ale zas na jednu stranu se bojím, ale touha to vědět je větší. Takže jsem jenom čekala na správný okamžik. "Nebavilo mě to tam. Stejně vedli nudnou debatu o ničem." řekl Yoongi a sedl si na postel a otočil se na mě. Měla jsem chuť to udělat. Ale musela jsem to zjistit. On si sedl a nohy dal vedle mě. Já jsem jednu ruku dala na jeho nohu. A začala jsem ho hladit. A já se na něho dívala jak zareaguje. On jenom se mnou navázal oční kontakt. Já mu přestala hladit nohu. A jednu ruku jsem mu dala za krk a zajela tou rukou do vlasů. On se začal přebližovat. Já taky. Ale prostě jsem na nic nečekala a hned jsem ho políbila.
On spolupracoval. Za což jsem byla ráda. A zároveň jsem to nečekala. Potom co nám docházel kyslík jsme se odpojili. "Jak to mezi námi je?" zeptala jsem se. Myslím si, že on sám neznal odpověď na moji otázku. "Noo.. sám nevím. Ale pokud by jsi chtěla-" nedořekl to, protože jsem mu skočila do řeči. "Ano ráda budu tvoje přítelkyně." řekla jsem mu a políbila jsem ho. On zase spolupracoval. Jsem ráda, že se to mezi námi urovnalo. Nečekala jsem, že to zajde tam kde jsme my dva teď. Byla jsem ráda za všechny. Za Jul a za kluky, ale nejvíce za něho. Netušila jsem, že kluk, který to měl v životě těžký se zamiluje do mě, která moc školu a celkově život nechápala. Jul ta.... no ta věděla za čím jsi jde a proč. Školu zvládala jen tak tak a tahle škola ji celkem baví. Protože má tam Namjoona a teď i Jina. A zbytek to měl skoro stejný. Miluju ho více než zlato.
Eyoooo máte zde další kapitolu. Nečekala jsem, že dneska ji vydám. Ale jak vidíte tak tady ji máte. Zítra nevím jestli něco napíšu, ale něco se napsat pokusím. Alespoň budete moct co číst. Jinak jsem ráda za každé ohlasy. Jako jsou přečtení, hlasování a komentáře. Miluju vás všechny. A užijte si zbytek večera.
-Borůvka💖💖
ČTEŠ
Love in music school 💚Taekook ff💜✔︎
FanfictionTenhle příběh pojednává o dvou klucích, kteří s jejich kamarády. Jdou na hudební školu v Seoulu. Partu tvoří 7 lidí, ale hlavní jsou pro nás pouze 2. A to Taehyung a Jungkook celým jménem Jeon Jungkook a Kim Taehyung. Toto je fanfikce na Taekook. Om...