Yoongi
Dneska je náš velký den. Myslím jako Sofči a můj. Asi víte co se dneska chystá. Jsme na tom asi tak stejně jako včera Jin s Namjoonem a s Jul. Vůbec jsme tomu moc nedávali moc času na nachystání. Takže to máme nějak podobně jako oni. Jen trochu netradičně. Máme černou svatbu. Ano slyšíte nebo spíše čtete správně. Nechtěl jsem to v bílé, protože bílá je pro mě moc výrazná. Já budu rád, že budu pak ležet v posteli a budu zas moc spát. Večer stejně nic nebude jelikož Sof je těhotná. Takže z dnešní noci nic nebude jak to měli tamti 3. Nemusím pořád zmiňovat koho. Je ráno kolem 8 a já jsem vstal. Převlékl jsem se a zašel jsem si na snídani. Nikdo z kluků tady ještě nebyl. Nedivím se jim. Já jsem sám překvapený, že jsem vstal. Takže jsem se nasnídal a šel jsem zpátky na pokoj. Při cestě jsem už potkal některý jak šli na snídani. Bylo 8:15. Máme to nějak od 11.
Takže jsem vzbudil Sof. Vlastně nešel. Já ji nemůžu vidět dokud nepřijde před oltář. Takže jsem zalezl do pokoje. A sedl jsem si na postel. "Nějak kolem 9 půl 10 se stavíme." řekl Joon ve dveřích a já kývl. Takže jsem si lehl. No to bych nebyl já kdyby jsem zase neusl.
"Yoongles vstávej." řekl Joon a já se probral. Bylo půl 10. "Jdemě ti pomoct nachystat a připravit se." řekl mi a já tedy sice neochotně vstal. "Vážně musím? Však jsem nachystaný za pár minut. To jste nemohli přijít před půl 11?" zeptal jsem se jich. "Ne nemohli. S tebou je to vždy na dýl." řekl Jimin. "Já ti to připomenu zítra." řekl jsem mu. A šel jsem se do koupelny převléct. "Sluší ti to." řekl Tae a já jenom se podíval do zrcadla. Měl i pravdu. Slušel mi celý oufit.
Sophie
Byla u mě už Jul s Jinem, Jungkook a Hobi. Jo i kluci se přišli podívat na mě. "Ty černý šaty to vážně sluší." pochávila moje šaty Jul. "Díky ty jsi včera taky vypadala dobře." řekla jsem jí nazpět. Mezitím co mi dělala makeup. Nebude asi úplně černý jelikož by to spíše vypadalo jak nějaká mafiánská svatba, než normálních dvou lidí. Takže mi dělala takový lehký makeup a nakonec mi udělala i vlasy. Jakože ty ji zabrali asi nejvíc a já se jí ani nedivím však ty vždy trvají nejdéle. Takže jsem byla hotová nějak po 10 hodině a něco. Měli jsme ještě nějaký ten čas než by jsme vyrazily. "Vypadáš nádherně." řekl Jungkook jak kdyby litoval toho, že si bere Taeho. "Vypadáš jak kdyby jsi litoval toho, že si budeš brát Taeho." řekla mu Jul.
"Ne to zas jako ne jo. Já Taeho miluju." řekl Jungkook. "A jen tak se ho nevzdám." dodal. "Jasný chápeme Jungkooku." řekl Jin. "Ale to, že ti to sluší musím s Jungkookem jen souhlasit." řekl Hobi. A všichni kývali na souhlas. Teda jen Jin a Jul. Hobi a Jungkook svůj názor na mě řekli. "Konečně budeš šťastná jak jsi dříve chtěla být." řekla Jul. "Proč ses ty s Namjoonem nevzala už dřív?" zeptala jsem se jich. "To je pravda Jul. Ty s Joonem to táhnete nejdéle. A pak jste si k sobě přidali tady naši mámu Jina." řekl Hobi. "Nevím. Prostě jsme nechtěli na tohle moc spěchat." řekla Jul. "Jasný pro vás přednější bylo prcání chápeme." řekl Jungkook. "Ty jseš pomalu jsk Jimin." řekl Jin. "Nebo jsme čekali na to jak se to všechno vyvine." řekla Jul. "No nic pomalu vyrazíme ne?" zeptal se Jungkook a všichni souhlasily. Takže jsme se vydali ke kostelu.
Došli jsme tam za 10 minut a měli jsme nějakých 10 minut čas. "Jine?" zeptala jsem se ho. "Ano?" zeptal se mě Jin. "Nechtěl by jsi mě odvést k oltáři?" zeptala jsem se ho a on jenom kývl. Já vím mohla jsem třeba říct Taemu nebo Jungkookovi, ale Jungkook odváděl včera svoji ségru neboli Jul k oltáři takže jsem ho nechtěla tím už znova zatěžovat. Jakmile se blížila naše hodina. Vyrazili jsme k oltáři. Pak si šel Jin sednout na svoje místo. A já s Yoongim jsme stáli naproti sobě.
"Dneska jsme se tu sešli, aby jsme tyhle dvě zamilované a svobodné duše spojily. Co bůh spojí to člověk nerozdělí. Dneska svým ano budete prohlašovat, že spolu budete i v bohatství i v chudobě, ve zdraví i v nemoci. A že se vaše duše nerozdělí. Proto vám položím dvě důležité otázky. Pro každého jednu. Začnu u nevěsty. Paní Lee Sophie berete si zde přítomného Min Yoongiho?" "Ano." "A vy Min Yoongi berete si zde přitomnou nevěstu Lee Spohii?" "Ano." "Tímto vás prohlašuji za muže a ženu. Nasaďte si prstýnky a dejte si první novomanželskou pusu."
Yoongi
Jak řekl farář tak jsme tak i udělali. Nandali si navzájem prstýnky a dali si první novomanželskou pusu. Všichni nám tleskali a my se pak vydali ven z kostela. Pak jsme se přesunuli do jednoho takového menšího sálu. Kde jsme měli oběd. No však víte něco podobného jako včera. Asi vám moc nemusím popisovat co všechno jsme dělali nebo jak jsme si užívali dnešek. S hodně malým počtem alkoholu.
Ozývám se znova, ale tentokrát je večer. A už jsme na hotelu a teď se chystáme se Sofí se jít umýt a pak si půjdeme asi lehnout. Jelikož se budeme připravovat na zítra. Nemůžu uvěřit tomu jak ten čas rychle letí. Tomu vlastně nemůže uvěřit nikdo. "Tak už jdeš?" zeptala se Sofča a já se zvedl z postele a šel jsem za ní.
Po 15-ti minutách jsme vylezli z koupelny už i oblečení a udělali jsme si ještě hygienu a šli jsme si lehnout do postele. Jo dnešek utekl celkem rychle. Vlastně to utečou i ty zbylý dny. Takže jsme si oba lehli a já Sofču objal kolem pasu a přitáhl si jí blíž k sobě. Nakonec po chvíli usla a i usl jsem i já.
Eyoooo máte zde další kapitolu. Nečekala jsem, že budu tak rychlá a stihnu nějakou tento týden napsat. Jinak se omlouvám za to Sofči jméno. Nic lepšího mě nenapadlo.
Jsem ráda za každou zpětnou vazbu. Ještě 3 kapitoly + poděkování a jsme na konci. Bože utelko to nějak moc rychle.
No nic užijte si zbytek dne a mějte se. Ily💜
-Borůvka💖💖
ČTEŠ
Love in music school 💚Taekook ff💜✔︎
FanfictionTenhle příběh pojednává o dvou klucích, kteří s jejich kamarády. Jdou na hudební školu v Seoulu. Partu tvoří 7 lidí, ale hlavní jsou pro nás pouze 2. A to Taehyung a Jungkook celým jménem Jeon Jungkook a Kim Taehyung. Toto je fanfikce na Taekook. Om...