Další drama (part 2)

43 3 0
                                    

Julie

Když už jsem neslyšela hlasy vešla jsem dovnitř. Jo čekala jsem na Namjoona, ale když po těch 10 minutách nevyšel tak jsem tam musela vejít. To co jsem viděla mě dost, ale docela dost naštvalo. Tak děvka políbila mého přítele tak jak jsem si myslela. Proto jsem k nim přišla a tu Sujin jsem od něho odtrhla. "Můžeš mi říct, co jako děláš?" zeřvala jsem na ni. "Dokazuji mu, že má na lepší než jsi ty." řekla mi a chtěla se za ním vrátit. Ale já ji dala jednu velkou facku. A přišla jsem k Namjoonovi. "Co je moje, to zůstane taky moje." zakřičela jsem na ní. Namjoon se jen koukal na tohle drama. "A já ti sám říkal, že tě nechci." zapojil se do toho Namjoon a taky ji jednu fláknul. "Já jsem jeho a on je můj." řekla jsem už trochu klidněji a propletla jsem si prsty s Namjoonem a spolu jsme odešli. Byla jsem stále naštvaná. "Nečekala jsem, že to vezmeš až tak klidně." řekl mi po cestě Namjoon. "K-Klidně?" byla jsem zmatená. "No ostatní holky by začali brečet a odešli by, ale ty jsi ji hnedka otrhla a vrazila jsi jí." řekl mi.

"Jo to víš no. Když mám tebe tak nikoho jiného už nechci a tebe ztratit taky nechci." řekla jsem a po nějaké chvíli jsme došli na hotel a šli jsme do pokoje. Když jsme přišli. On za sebou zavřel dveře a zamkl. Pak se podíval na mě. "Copak máte v úmyslu pane Kime?" zeptala jsem se ho. "Něco co se vám bude líbit." řekl mi a přišel ke mě. Já ho začala líbat. Pak jsme se společně přesunuli na postel a i tak jsme se nepřestali líbat. Začal mi sundávat tričko, ale i tak mě nepřestal líbat. Já byla ta, která se jako první ujala krku. Udělala jsem mu tam pár flíčků. A pak se zase přilepila na jeho rty. A sundala jsem mu triko, takže jsem mohla vidět tu jeho vypracovanou hruď. Tentokrát on se přilepil na můj krk a začal mi tam dělat ty flíčky.(Dál si to domyslete. B)

Taehyung

Byl jsem s Jungkookem na pokoji, když jsme slyšeli, hlasy a vzdychy. Prvně jsme si mysleli, že je to Jimin s Hobim, ale nakonec se ukázalo, že je to Jul s Namjoonem. Takže nebyly jsme jediný kdo si to zde na hotelu rozdával. "Proč musí sestra tak řvát." řekl Jungkook a nevypadal úplně šťastně. "Tak já tě taky donutím řvát a pak jim můžeš ukázat kdo víc umí řvát." řekl jsem. "Ne to je asi dobrý Tae. Dneska ne." řekl mi a já jen kývl hlavou. "Fajn dobře." řekl jsem.

Yoongi

Seděl jsem na posteli a vedle mě seděla Sofí. Jako sem tam si něco řekneme. Můžu říct, že se to lepší, ale né moc rychle. Takže jsem seděl na posteli a byl uzavřený do sebe. Já se radši uzavřu do představ než, aby jsem jsem vnímal realitu. Sofča byla na mobilu a něco tam dělala. Proto jsem měl klid na přemýšlení. Nebo jako i když nevím o čem by jsem měl přemýšlet a na mobilu jsem být nechtěl. Někam jsem díky přemýšlení usl.

Namjoon

Po naší aktivitě jsme jen leželi a byly k sobě přitulený. "Namjoonie." řekla Jul a podívala se na mě. "Ano zlatí?" zeptal jsem se jí. "Byla by jsem radši kdyby to co se stalo o tom nevěděl brácha." řekla. "Stejně nás slyšel." řekl jsem jí. "Nemluvila jsem o tomhle, ale o tom co se stalo tam. On by jinak totiž vyváděl, že chodím dál s tebou i když jsi mě v uvozovkách "podvedl"." řekla. "Nemyslím si, že by vyváděl." řekl jsem jí. "No já si právě myslím, že jo." řekla. "Dobře sice neznám Jungkooka tak dost dlouho jako ty, ale můžu ti říct, že jak odešel od vás k nám tak i k nám přišel a nezměnil se." řekl jsem jí. "No je pravda, že jsem moc velké změny na něm nezaznamenala." řekla. "Tak vidíš já ti to říkal." řekl jsem jí. "Jdu se oblěct." řekla a rychle mi dala pusu na rty. A šla se obléct. Ona se oblékla a já taky. "Nerušíme?" zeptal se někdo, když zaťukali na dveře. "Ne vůbec ne." řekla Jul a dovnitř přišel Jungkook s Taem. "Co potřebujete?" zeptal jsem se jich. "Nic jen jsme nevěděli co dělat." řekli. Jul nevypadala úplně moc šťastně. Asi ji trápilo to, co spolu před Jungkookem tajíme. Chytl jsem jí ruku. "O čem si chcete povídat? Jestli si vůbec chcete povídat." řekl Tae. "Můžeme." řekl jsem.

Bavily jsme spolu nějakou dobu. "Brácha." řekla Jul. "Ano ségra?" zeptal se jí. A já s Taem jsme se na ni podívali. "Musím ti něco říct." řekla a stále držela moji ruku. "Ty jseš těhotná, že jo?" zeptal se jí. "Ne, ale je tu něco jiného." řekla. "Tak povídej." řekl tentokrát Tae. "Potom co jste odešli jsme čekala na Namjoona a když se po 10 minutách neobjevil a neslyšela jsem ani hlasy tak jsem tam přišla a ona se po něm lepila." řekla a Jungkook trochu vypadal naštvaně. Nedivím se mu. Tae ho chytil za ruku, aby se zklidnil. "Jen prosím brácha nedělej nic, že ho by jsi pak litoval." řekla mu. "Jul má pravdu. Nedělej něco čeho pak budeš litovat. Nechci tě ztratit." řekl Tae. "Však já zatím nic nedělám." řekl trochu naštvaně Jungkook. "Já ti to jen připomínám." řekl mu znova Tae. "Já tam zítra nechci. Co když bude zase dolézat za Namjoonem." řekla Jul a já ji objal. "Neboj tentokrát jí to už nedovolím." řekl jsem jí. "A neboj jsme tu i my ostatní. Takže jí to když tak zakážeme." řekl Jungkook.

"Jo. Takže se o mě bát nemusíš." řekl jsem jí a ona mě obejmula. "Protože tebe ztratit nikdy nechci. Jsem šťastná s tebou a vždy budu." řekla mi a já jsem jí dal rychlou pusu na rty. "Mám to stejně. Sice jsme snoubenci, ale chtěl bych tě lépe požádat o ruku než opilý na párty." řekl jsem jí.

Eyoooooo máme zde další kapitolu. Částečně jsem tuhle kapitolu psala u sledovaní seriálu. Jinak je skoro jedna ráno a já né, že půjdu spát, ale nevím kdy zas vyjde kapitola. Jinak jsem ráda za každou zpětnou vazbu neboli za komentář, hlasování a přečtení. Nevím co jiného by jsem vám měla říct, takže asi Good night.

-Borůvka💖💖

Love in music school 💚Taekook ff💜✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat