Jimin
Uběhli asi 2 dny od zásnub dalšího páru. Jakože zbýváme jen já s Hobim a Tae s Jungkookem. Nakonec jsme se rozhodli to oslavit až všichni budeme zasnoubení. Já teďka sedím v obýváku a dívám se na televizi. Jin dělá snídani a zbytek asi ještě spí. Nebo jako nevím. "Ahoj Jine a ahoj Jimine." řekl Jungkook. "Ahoj." řekl jsem a dál se díval na televizi. "Ahoj Hyung." řekl Jin a dál dělal snídani. Jungkook přišel za mnou a sedl si vedle mě. "Na co se díváš?" zeptal se mě Jungkook. "Dívá se na dětskou pohádku jménem Rumcajs. Nevím co to je neznám to." řekl z kuchyně Jin. "Tak kdo by to v naší době a hlavně v naší zemi znal. Však je to česká pohádka." řekl Jungkook. "No a co. Stejně se mi líbí." řekl jsem mu. "Nojo malé dítě se pozná." řekl Hobi, který přišel do obýváku a dal mi pusu na rty. "Však nebylo by špatný, kdyby jsme to mi nadabovali." řekl Jungkook a já jenom souhlasil. "Máš pravdu Kooku." řekl jsem mu.
"Ach bože na co to koukáte." řekl Namjoon a pak zase odešel asi do kuchyně za Jinem. "Hoši bude zábava." řekl Hobi a díval se na Jina a na Namjoona. "Nechte ty mí 2 snoubence na pokoji. Jé hele Rumcajs." řekla Jul a sedla si vedle mě na pohovku. "Však já jdu jenom pozorovat to co tam Namjoon rozbije." řekl Hobi. "Ajo Ježíši kriste, Mario boží." řekla Jul a rychle zase odešla. Na to divadlo jsem se taky musel jít kouknout. Jin vařil dál a Jul si sedla na linku a mezi její nohy si stoupl Namjoon a oba pozorovali Jina jak vaří. Sem tam si od nich ukradl pár polibků. Na to, že Jin je nejstarší má i nejvíc vypracovaného snoubence a nejvíc hezkou snoubenku. Každý máme někoho.
Hoseok
Jimin se díval na nějakou pohádku a já se připravoval na to, až to udělám. Až požádám Jimina o ruku. Udělám to asi zde na zahradè. Udělám nějaký romantic místo a budeme mít večeři pod hvězdami. Doufám, že se mu to bude líbit. Prsten by mu měl padnout tak akorát na ty jeho prstíky. Sice je má kratší než my, ale na to více roztomilejší. "Snídaně." zavolal Jin z kuchyně a my se rychle tam přemístili. Dokonce i Yoongi se Sofí se objevili. Vypadáme jak jedna velká spokojená rodinka. Jin vypadá jak máma a Namjoon jako táta. Zbytek vypadá jak jejich děti. Ale co už. Však mi jednou i spokojená rodina budeme no ne?
Zbytek dne vám ani nemusím popisovat teď se chci spíše dostat do toho momentu kdy to nastane. Poprosil jsem Jina ať něco pro mě a pro Jimina udělá. Dělá to prý i rád. Když to měl hotový odnesl to ven na místo kde s ním budu a začal dělat večeři pro zbytek. Já jsem zatím šel pro Jiminieho. "Zlato oblékni se a pojď." ŕekl jsem mu a on tak i učinil. Popadl jsem ho za ruku zakryl mu oči a táhl ho přes celou zahradu až na to zázračné místo. Posadil jsem ho na deku a ruce mu od očí oddělal. "Tak můžeš se kouknout." řekl jsem a on se začal dívat kolem sebe a pak i dokonce co tu máme na jídlo. "Kežíš to je nádherný." řekl Jimin a natáhl se pro mě pro polibek. Začali jsme jíst a i pít.
Moc jsme zatím nepily takže když už se blížila ta chvíle tak jsem si stoupl. "Jimine je tu jedna věc, co ti chci říct." řekl jsem mu a on se na mě podíval pohledem, že možná ví co mu chci říct a asi to nebude nic dobrého. Proto jsem si klekl na jednu nohu. "Jimine já tě miluju tak strašně moc. A nedokážu si zbytek života bez tebe představit a proto chci po tobě jednu jedinou jedinečnou věc. Vezmeš si mě?" zeptal jsem se ho. "Ano jistě že ano!!" zakřičel Jimin a já mu nasadil prstýnek a a on přišel ke mě a začal mě líbat já samozřejmě spolupracoval. Nakonec jsme si ještě dali něco na jídlo a potom jsme i dál pili. Nakonec, když nás to nebavilo přemístili jsme se domů. Jin pochopil, že to má uklidit on a my jsme se společně s Jiminem přemístili do pokoje. Jakmile jsme tam přišli zavřel za mnou dveře a zamkl je.
Jimin
Přirazil jsem Hobiho ke dveřím a začal jsem ho dravě líbat. On mi to oplácel a taky se jazykem snažil dostat dovnitř taky, že se mu to povedlo a tak on byl ten dominantní. Pak si mě vyhoupl na sebe a chytil mě pod zadkem, aby jsem nespadl a přemístil se mnou na postel. Kde já byl ten dole a on nahoře. Stále jsme se líbali a on se potom přemístil na můj krk a já trochu vzdychal. Zajel mi rulama pod tričko a hrál si s mými bradavkami. Nakonec jsem mu tričko sundal a tak on sundal triko i mě. Mezitím sem cítil tam dole bouli. U Hobiho to bylo to samé takže když si chtěl ukrást pár dravých polibků tak jsem se já přemýstil na jeho krk a začal mu tam dělat značky, aby to znamenalo, že je můj. On vzdychal moje jméno a já si to užíval. Mezitím jednou jeho rukou sjel k mým kalhotám a přes kalhoty ho dráždil. Hobi rád provokuje a jde to na něm moc dobře poznat.
Nakonec se přemístil níž a sundal mi kalhoty i s boxerkama. Hned se mi postavil a Hobi začal dělat pomalé pohyby a tím mě provokoval. "Ho~bi." řekl jsem jeho jméno mezi vzdychami a on začal lízat prvně špičku a nakonec si ho vrazil do pusy celého až po kořen. Jak já jsem začal vzdychat když začal jezdit nahoru a dolů. "Při~dej." řekl jsem mu a on poslechl. Netrvalo dlouho a do pár minut jsem se mu udělal do pusy. On to vše spolikal a teď jsem byl na řadě já. Otočil jsem si ho. Takže já byl nahoře a on dole. A sundal jsem mu kalhoty i s boxerkami. Provokoval jsem ho tak jak on mě.
Eyyyyoooo máte zde další kapitolu. Kdyžtak dál si to domyslete sami. Já jsem vůbec ráda, že jsem po měsíci vydala kapitolu. Omlouvám se, že kapitola vyšla až po měsíci. Jinak můžu vám říct, že zbývá 8 kapitol do konce. Celkem by těch kapitol mělo být 40. Takže máte se na co těšit. A jinak jsem ráda za každé přečtení, hlasování a nebo komentář. Takže se mějte a dobrou noc.
-Borůvka💖💖
ČTEŠ
Love in music school 💚Taekook ff💜✔︎
FanfictionTenhle příběh pojednává o dvou klucích, kteří s jejich kamarády. Jdou na hudební školu v Seoulu. Partu tvoří 7 lidí, ale hlavní jsou pro nás pouze 2. A to Taehyung a Jungkook celým jménem Jeon Jungkook a Kim Taehyung. Toto je fanfikce na Taekook. Om...