Carol ve Alex

5.2K 82 14
                                    

Tatilde kalacak olduğumuz mekanları Alex önceden araştırıp bulurdu. Ödemeleri kafaya takacak değildim. Alex ünlü bir hastanede çalışıyordu. Cerrah olduğu için yüklü miktarda para alıyordu. İki yıl önce ise stajyer kabul etmek için tanınmış bir özel üniversite ile işbirliği yapmıştı. Son sınıftaki öğrencilerin sorumluluğun üstünde olduğunu anlatıp dururdu. Stajyer doktor adayları ile resimlerini sık sık sosyal medya üstünden paylaşıyordu.

Mali konularda aramızda hiçbir problem bugüne kadar olmadı. Kendimize ait zevkler için ikimizde düşünmeden para harcamayı severdik. Evliliğimizin geçen ay yirminci yılını kutladık. Günlüğü elime alır almaz eşimin sesini duydum.
- Carol. Dün yolda Carla'ya rastladım.
- Bu ay evin yemeklerini ben yapmak istiyorum Alex. Ondan Carla'nın ne yaptığı ilgimi çekmiyor.
Yazman gereken günlüğüm vardı. Carla benden daha çok kazanıyordu.
Alex ile evlendikten beş sene sonra satış danışmanı olarak mağazada çalışmaya başlamıştım. Gelenekselleşen indirim günlerinde eve gelmeye vaktim olmuyordu. Hamburger, pizza ve cips yedikçe kilo aldım. Alex sağlıksız beslenmeye karşı çözüm olarak Carla'ya iş teklifinde bulundu.

Carla ile Alex aynı hastanede çalışıyordu. Carla şef olunca yarı zamanlı işlere imza atardı. Bizim dışımızda binlerce müşterisi vardı. Eli oldukça hızlıydı. Gün içinde telefonu saatlerce çalıyordu. Doğum günüm için evde Alex kutlama organize etmişti. Carla onun sağ kolu olmuştu. İkisinin birbirine bakıp gülüyor olmasından haz aldığım söylenemez.
Carla eşimden üç yaş büyüktü. Evimizin ise harika manzarası olduğundan sık sık söz edince açıkçası kocamın ısrarına rağmen Carla'nın gitme kotası dolmuştu. Evde olmadığım saatlerde Carla anahtarı Alex'den alıp geliyordu. Böyle pervasız davranışlar hiç bana göre değildi.
- Çalışmaya gideceğim Carol. Öpücük yok mu bana ?
- Tatilde geldik. Beni bırakıp gidiyorsun Alex.
- Günlükte hakkımda neler yazdığını acayip merak ediyorum sevgilim.

Alex giyinip kapıyı kapatıp gitti. En büyük pişmanlık yaşadığım konu çalışma hayatımı geride bırakmaktır. Alex istediği için evdeyim artık. Gün boyunca canım sıkılıyor. Tatilde dahi yalnız kalıyorum odalarda.
Alex'in gelmesini beklerken saat dokuz olmuştu. Üçüncü filmin sonunu merak etmedim. Kalkıp üstümü çıkarıp yatağa attım. Alex'in benimle yatakta eskisi kadar iyi olmadığını biliyordum. Çıplak vücudum yaşına göre oldukça seksi duruyordu. Erkeklerin dünyaca ünlü kadınları aldattığı günümüzde vücudumun seksi olmasının işe yarar tarafını bulamadım. Alex hastanede stajyer adayı kızlardan belki birine aşık olmuştu. İlerleyen yaşına rağmen beni aldatma olasılığı vardı.

İlgisiz kaldığım için beynimin bana oyun oynadığı söyleyip göğüslerimi okşamaya başladım. Mastürbasyon yapmak için porno açtım. Kahretsin. Alex'in dudağı ve gözleri geliyordu aklıma. Vajinaya dokunmak istemedim. Cinsel hayatımın böyle alevsiz kalması beni üzdü. Gözümden yaşlar akıyordu.
Duşun altında sıcak suyun beni gevşetip rahatlamasına izin verdim. Banyodan çıkınca telefonuma baktım. Alex'den çağrı dahi gelmemişti.
Çaresizce oturdum bornoz ile yatağa.

Alex'in telefonu çalıyordu ama açmıyordu. Sabaha karşı beşte evin kapısını açtığında karşısında beni buldu.
- Carol sen uyumuyor musun ?
- Seni bekliyordum Alex. Madem tatile geldik. İkimizin yan yana olması gerekmez mi ?
Alex hemen yatak odasına doğru ilerledi.
- Acil bir işim olmamış olsaydı telefonuna bakardım değil mi ? Bir hasta vardı. Ameliyat için şehir dışına gitmek için saatlerdir bilet bakıyorum.
Bavulunu toplamaya başladığında kontrolü kaybettim.
- Tatile gelmeyi sen istedin. Ne hikmetse kirasını peşin verdiğimiz eve geldik önce Carla çıktı karşına. Şimdi ise işim de işim. Öyle ise evde niye kalmadım ben ?

Bavulunu toplamayı bırakıp öfkeyle bağırdı Alex bana.
- Ameliyat biter bitmez geri geleceğim.
- Umarım uçak düşer. Ölüp gidersin. Duydun mu ? Hak ettiğin bu.
- Sevgilim sadece biraz kızgın olduğunu görebiliyorum. Gelince konuşuruz bu konuyu.
Kapıyı kapatıp çıkmadan önce Alex bana önerilerini sıraladı.
- Evin yakınında park var. Orada yeni arkadaşlar edinir isen parti veririz ben dönünce.

Cevap vermedim kocama. Bizimkisi evlilik değildi. Sadece kanayan yara olmuştu. Gün geçtikçe ağzımdan çıkanları kontrol etme konusunda zorluk yaşıyordum. Ve üstüne huysuz kadın olmuştum. Şans veriyordum bize. Ama havuzun dibinde sadece kadınlığım boğulmuş yatıyordu. Yine istemeden ağladım. Sık sık tekrar eden ağlama nöbetlerin esası Alex'in ilgisiz tavrından dolayı. Yatak odasında bulunan günlüğe bugünü dair tek şey yazdım. Alex benim için öldü cümlesi.

Alex ertesi gün üçte beni aradı. Bilet baktığı söyledi.
- Soğuk davranma Carol bana.
- Tamam.
- Hep şikayet hep şikayet. Bizim için çalışıyorum.
- Manipülasyon tekniğin harika Alex. Ama artık sözüm yok sana.
Telefonu kapattım. Çalışma hayatına tekrar dönmek için iş ilanlarına bakmaya başladım. Çocuk bakıcı ilanları dikkatimi çekmişti. Tecrübem yoktu ama çocukları seviyordum. Önce boşanma davası için Alex ile anlaşarak yolumu çizmek istiyordum.
Evden çıktığımda güneş ufuktan batıyordu. Geldiğimiz yerde tatile gelen binlerce benim gibi turist vardı. Hepsinin elinde telefon ve parkta bulunan gösteriyi çoğu izliyordu. Geriye kalanlar ise oturmuş manzaraya bakıyordu öylece. Dünyanın en dertli kadını gibi hissettim.

Sevdiklerim uzaklarda kalmıştı. Beraber yaramazlık yaptığım kız grubu dağılmıştı. Elliye merdiven dayadım. Gençler bana artık büyükanne diye sesleniyordu. Yaşlı olmayı seviyordum. Sağlık sorunum yoktu. Sadece biraz yılların getirdiği birikim rahatsızlık veriyordu. Hepsi Alex'in suçu. Cerrah olmadan önceki yıl ağır bir bunalım yaşamıştı. Ben ise elini sıkıca tuttum. İnandım ona. Şimdi ise elimi bırakıp uçuyor kuşlar gibi istediği dala.

Eve gelince dolabın kapağını açtım. Alex'in giysilerinin yerinde yeller esiyordu. Bende bavulu toplamaya başladım. Alex geldiğinde gidecektim.
Tatili kendi yapsın. Duş aldım ve henüz uykuya dalmış değildim. Alex'in sesini duydum.
- Carol.
Sıkıca gözlerimi kapattım. Alex odanın içinde hareket ediyordu. Birazdan duşa girecekti. Ben artık soru işaretleri ile yaşamak istemiyordum. Bir erkeğin telefonu kurcalamak istemem. Kocamın tavırları beni dedektif yaptı.
- Carol. Sevgilim uyuyor musun ?
Cevap vermeyince uyudum yanılgısına kapılmış olmalı. Telefonu bırakıp gitti.
Alex'in telefonu açar açmaz arama kayıtlarında tek bir isim vardı.
- Eleni Rose mi ?
Kendi ağzımdan çıkan ismi daha önce hiç duymamıştım. Ellerim titredi. Kalbim sıkıştı. Kocamın beni aldatması sadece davada lehime işe yarardı. Yüklü miktara tazminat alırdım.
Böyle bir pisliğin örtülmesi adına para beni mutlu edemez. Sadakat benim için kutsal kelime. Bana sevgisinin bittiğini söylemiş olsaydı keşke.
Alex işe gittikten sonra telefonu elime aldım. Uygulama üstünden bir erkeğe mesaj attım.
Öğle saatlerinde kapıyı uzun boylu ve yakışıklı bir adam çalmıştı. Alex beni aldattı için misilleme benden gelecekti.
- Merhaba Carol.
- Hoşgeldin Eric.
Eric şaraptan bir yudum alırken bende onu incelemeye başladım. Maksimum otuz beş yaşındaydı. Koyu yeşil gözleri vardı. Eric spora gidiyordu. Kol kaslarını gömlekten belirgin şekilde gözüküyordu. Tedirgin olduğunu anladım.
- İster isen gidebilirsin.
- Carol seni mutlu etmeye geldim. Sadece eşin eve gelir ise başıma bela almak istemiyorum.
- Alex işte.
- Onu niye aldatmak istiyorsun ?
Dürüst sorusunu karşısında şaşırdım.
- Sana hizmet için para ödeyeceğim. Sence bana neden bu işi yaptığını söylemedin mesela.
- Yıllar önce sevgilim beni aldattı. Ondan sonra tüm maskeleri yere düşürmek için çok çalıştım.

Ekipmanlar hazır olduğunda Eric mutfağa yanıma geldi.
- Gerisi sizin işiniz. Ben elimden gelenin en iyisini yaptım Carol. Alex için tuzak kurulmuştu. Eric'in yeni aşçı olduğunu öğrendiğinde umarım mercimeği fırına vermiş havasını bizden Alex alırdı.

Kırık Bebek 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin