- Cidden yaptığım pastayı sevmedin mi ?
- Hayır. Meri ben pasta sevmiyorum. Onun yerine lazanya yemek istiyorum.
Koltuğa geçiyorum. Telefonumu açıyorum.
- Bu ay yeni çıkan bir kitabı sipariş edeceğim. Kartını kullanabilir miyim ?
- Tabi. Önce benim ol. Sonra Meri istediğin kitabın bin tanesini sipariş edebilirsin.Pasta ile onun kalbini fethetmek istiyordum ama o bu hamleyi yemedi. Üstündeki gömleğinin düğmesini çözmeye başladı.
- Seni odamıza davet ediyorum Meri. Beni bekletme. Biliyorsun. Seni yemek için sabırsız davranırım hep.
Onu bekletmek istemiyorum. Kitabın siparişini ertelemek adına telefonu bırakıyorum koltuğun üstüne.
Yatakta beni bekliyordu.
- Meri. Sırt üstü soyunup yatar mısın ?
- Emir verme bana Gökhan.Gökhan çekmeceye bakıyor ve gözlerinde gördüğüm şehvet değil.
- Beni bağlayarak kontrol edeceğine inanıyor musun ?
- Bileğini evet ama ağzını asla.
Hızlıca yataktan kalkıyor ve ışıltılı gözleri beni parçalayıp geçiyor.
- Meri. Rüya gibi kadınım. Seni incitmek için var olmadı bedenim.
Gülümsüyorum.
- Gökhan şiir okuyacak mısın bu gece bana ?
- Karıcığım. Çocuklar uyanmadan önce bir dörtlük sunarım sana.
Ellerimi bağlıyor ve sırt üstü ben yatarken öpücükleri beni sarıyor. Kalçama aletini getirip sürtmeye başladığında ağzımdan adı dökülüyor.
- Gökhan.
Ellerimi çözüyor ve daha fazlası için yatakta beni hareket ettiriyor.
Onun planını biliyorum. Ellerini sihirbaz gibi kullanacak. İçime değen iki parmak benimle nazikçe ilgilenmekten geri kalmıyor.
- Gökhan hadi ama aşkım.
İstediğim şey onun kaslı vücudunda. Ama bana vermeye niyeti yok. Vajina kasılır iken Gökhan eğleniyor.
- Bana lazanya yapacak mısın ?
- Evet.
- Su böreği isterim.
- Gökhan.
- Meri.
- Bu yaptığın çok ayıp.
- Tam olarak böyle mi ?Üç parmakla kocam beni yatak odasında parmağında oynatmak ile meşgul.
Parmağını çektiğinde yanıma uzanıyor.
- Şaka mısın sen Gökhan?
- Meri. Neyin var ?
- Seksin içinde beni bırakıp yan gelmiş niye yattın aşağıya ?
Gökhan'ın aletini okşamaya başlaması ile yatak odasında kriz başlıyor.
- Şiiri bana yazacaksın. Kendi aletine değil aşkım.
Ben sinir olurken beyefendi kendini tatmin ediyor ciddi ciddi.
- Gökhan. Sana küfür edeceğim şimdi.
- İstediğini söyle Meri. İyiyim böyle.Nerede ise ağlayacak gibi oldum. Gökhan boşalmaya başlamıştı. Yanımda benimle seks yapmak yerine kendini tatmin etmişti.
- Yarın seni boşamak için avukatı aramaz isem Meri değilim.
Gökhan kahkaha atarak banyoya ilerliyor. Ayağa kalkıyorum ve kocamın kolunu çekiştirip onu yatağa fırlattım.
- Aşkım sakin olur musun ?
- Asla. Beni yarım bırakıp kendini tatmin ettin. Böyle bir şey benim gibi seksi kadına yapılır mı ?Gökhan tutkulu bir öpücük veriyor bana. Yatağa beni çekiyor.
- Sen benim en zayıf noktam ve gücümün simgesi olan kadınım oluyorsun Meri.
- Lütfen. Konuşmadan beni mutlu et Gökhan.
Aletinin sertliği beni havaya kaldırdı.
- Beklenmedik anlarda kocan daima yanında.
- Dalga geçiyorsun.
Kaygan sıcaklık zevk dalgasına dönsün diye deli olacağım. Gökhan ise sadece bana bakıyor.
Ritimleri yavaş yavaş beni buluyor. Sırtımı okşuyor.
- Sevgili iken aletim seni isterdi. Evlerinde geçer dedim. Sana sahip olduğum gece enerjim bitti. Ama seni gördükçe aletim varlığının değerini anladı. Çocuklar olunca biz daha az seks yaptık. Ama hala senin kalçalar elimde mosmor oluyor.Dudağına öpücükler vermek için eğildim. Ama çenesini öptüm.
- Sen benim kırılgan gözlü sevdiğim adamsın. Kırılgan olan kalbine ben yağmur damlası düşürdüm.
- Senden önce aşkın lafta kaldığı konusunda inat ettim.
Aleti hızlandı. Derin derin nefesler almaya başladı.
- Seninle sevgili iken porno izledim Meri. İtiraf ediyorum. Uzak şehirlerde yaşadık.
- Beni görmeye gelmedin Gökhan.
- Spermler senin içine akar diye korktum. Bir geldim seni alıp evime döndüm. Daha güzel aşk hikayesi var mı ?Dişim kulak memesini ısırdı. Sıvı onun sert aletine aktı. Gökhan beni yatağa yatırdı. İçimden çıkmıştı ama isteği sönük kalmaktan uzaktı. Dudağımı ısırıp öpücükle iyileştirdi.
Ağzıma aletini verdiğinde onun için yalamak zorunda kaldım.
- İstemiyorsun.
- Aynen.
Gökhan ikinci dil darbesinden sonra geriye çekildi.
- Seni incitmek istemedim.
- Fazla porno izliyorsun. Unutma karın porno yıldızı değil.
- Çok üzgünüm bebeğim.Yatakta ikinci krize giriş yaptık. Gökhan üstüme uzandı ve ağırlığını verdi bana.
- Nefes alamıyorum Gökhan.
- Meri. Sana ölürüm. Bana lütfen sinir olma.
Kocamın belini sardım.
- Üstümden kalkmaz isen altında cidden öleceğim. Boğuluyorum.
Gökhan yana kayıyor. Beni sarıyor kolları. Kalçam hala sert olan aletine değiyor.
- Seni porno yıldızına benzetir miyim ? Yapmam Meri. Sen teksin. Nefesini hissediyorum boynumda.
- Üfleyip durma bana.
- Kızgın, ateşli, güzel, seksi anne. Gökhan'ın can pınarı. Belimin derecesi. Sarhoş eden kokun olmadan nefes alamam kadınım.Meri cevap vermiyor eşine.
- Sesini duymak istiyorum.
Meri elini uzatıyor arkaya doğru. Kocasının aletini tutuyor.
- O benim. Kalbin bana ait. Bedenin benim şehvet tablom. Gökhan uyuyalım.
- Ateşli uyumam bilirsin.
Gökhan eşini kaldırıp yatırıyor üstüne.
- Gözlerin Meri böyle baksın daima.
- Sevgili iken her gece odamda seni öperdim. Resmine bakardım Gökhan. Kahverengi gözlerine öpücük kondurup uydurdum.
- Kadınım. Senin mührün gerek bana.Meri kocanın üstünde zıplamaya başladığında Gökhan başını sağa sola oynattı. Ateşli karısı yatağın sesinden daha hızlıydı. Pat pat sesini Gökhan'ın iniltileri eklenmişti. Gökhan unutulmayacak gecenin içinde boşaldı. Karısı orgazm dalgasıyla kıyıya değil kocasının göğsüne vurdu.
- Seksin icadı bizim için çok önemli değil mi Meri ?
Karısı nefesini kontrol edemedi. Elleriyle eşinin yüzünü okşadı sadece.
Meri aleti ağzına almaya karar verdiği sırada çocukların odasından ağlama sesi geldi kulağına.
Yatağından kalkan Meri duşa girdi çabucak. Ardından bornoz ile çocukların odasına koştu.Gökhan yatağın çarşaf ve yastık kılıfını çıkardı. Eşine yardım etmeyi severdi. Kirli sepetine elindeki şeyleri bıraktı. Duşa girdi. Meri odaya geldiğinde Gökhan duştan yeni çıkmıştı. Meri ile göz geldi.
- Çocuklar iyi mi ?
- Tekrar uyudu ikisi.
Meri temiz çarşaf ve yastık kılıfını aldı. Gökhan ise bugün eşine hazırlamış olduğu sürprizi söylemek konusunda acele etmedi.
Yatak hazır olunca Meri tarakla ile saçını taramaya başlamıştı.
- Meri. Bugün sana söylemeyi unuttum.
- Dinliyorum.
- Ben aile doktoruna gittim. Kan ve idrar tahlili sonuçlarına göre sen haklısın. İdrar yolları enfeksiyonu geçiriyorsun.
- İlaç yazdı mı doktor ?
- Hayır.
- Niye ?
- Hastanın kendisini görmek istedi.
- Gökhan. Çocukları kime bırakıp gideceğim ?
- Arabada bizimle gelsin ikisi. İşe gitmeden sizi eve bırakırım aşkım.
- Seni yormuş oluyoruz.
- Çok haklısın. Öyle yorgunum ki sana hamilelik haberini böyle veriyorum. Meri ailemiz genişliyor.Meri tarağı yere attı. Eşine ters ters baktı.
- En başından biliyordun. Seks benimle ondan yapmak istemedin.
- Hamile iken bebeğin sağlığı doğrudan annesinin sakin kalmasına bağlıdır.
- Sen uzman doktor değilsin. Paçayı kurtarma peşindesin sevgilim.
Gökhan karısını gidip öptü.
- Bana bir bebek verecek olan güzel karımı becerdim. Çünkü; o benim. Bebeğimiz içinde beşik siparişi verdim. Kitap siparişi verirken beşiği görürsün diye bugün sana biraz ters davrandım. Özür dilerim Meri.Ertesi sabah doktorun odasında Gökhan bebeğinin kalp atışına tanıklık ediyordu. Gökhan'ın annesi ise torunlarına iki saat bakmayı kabul etmişti. Meri doktor çıkışında canının tatlı çektiğini söyleyince Gökhan satın aldığı tek dilim baklavayı uzattı eşine.
- Aşkım baklava pahalı. Bir dilim aldım.
- Biliyorum sevgilim. Onu satın alamayan nice hamile var.
Meri hüngür hüngür ağlamaya başladı. Gökhan hamilelik hormonlarını bu yüzden sevmiyordu. Meri şimdi daha sulu gözlü olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Bebek 🙋
RomanceSeks hayatımızın bir parçası. Öyle ise kitapta karakterimizin hikayeleri yer alsın. Okurken oy vermeyi unutmayın.