Carol ve Alex

1.8K 67 4
                                    

Alex eve geldiğinde Eric ile birlikte pizza yiyordum. Alex evdeki yabancı adamın sadece kim olduğunu sordu. Ardından yatak odasına gitti. Eric'in yaptığı plana sadık kaldım. Salonda Eric ile film izleyip uykuya daldım. Alex'in sabah kahvesi için mutfağa geldiğini duydum. Kahvesini içti ve evden ayrıldı.

Kahvaltı sırasında mutsuzluktan sevdiğim muzlu pankek tarifini unuttum. Eric ise elimi tuttu.
- Bu gibi durumlarda mutsuzluk normal. Kamera kayıtlarını inceleyeceğiz Carol.
- Aldatıldım Eric.
Eric belimi sardı ve onun parfümünün kokusu bana tuhaf geldi. Alex'in kokusunu arıyordu burnum.
Yaptığı hareketten dolayı rahatsız hissettim. Giymiş olduğum yazlık elbiseyi çıkardı.
- Sen yanlış yapmıyorsun Carol. Seni aldatan erkeği hak etmeyecek kadar tenin hassas. Seni seveceğim güzelce.
Mutsuz olduğunu unutacaksın.

Kimse kuru kuru mutsuz olduğunu unutacak değildi. Üstelik ömrümü verdiğim adam koparıp kalbimi tezgaha bırakmıştı. Başka kadınlara gidiyordu. Eleni Rose dışında kaç kişiye bulaştı dudakları ? Korkunç şeyler hayal ettim. Eric ise boynuma öpücükler kondurdu.
- Sen sadece sevilmeyi unuttun. Sana izin ver Carol olduğunu aletim içini doldurur iken söylesin.

Ellerini sütyeni çıkartıp attığında Eric beni kucaklayıp koltuğa taşıdı.
- Neler kaybettiği bilmiyor.
Sürekli Alex'den söz etmesi hoşuma gitmiyordu. İç çamaşırını çıkartmadan önce elleriyle bacaklarımı okşamaya başlamıştı. İç çamaşırını alıp kokladı.
- Senin müthiş kokun beni bitiriyor Carol.
Eric pantolonu çözdü ve aletinin büyüklüğünü görünce ağzımın suları aktı. Üstüme uzandı. Sertleşmiş aletinin altında arzu doldum. Sihirli elleri uzun zamandır unuttuğum kadınlığımı havuzun dibinden çıkartıp beni kurtardı.

İlk patlamadan sonra kalkmak istedim. Eric ise izin vermedi bana.
- Gözlerimde kal Carol. Sana kim olduğunu öğretmek için para aldım.
Benim teni kuru ama vajinası ıslak sevgilim. Günahkar kadınım.
- Kimse masum değildir zaten yeterince.
Dudaklarımı dudakları arzuyla öptü. İnledim. Kafası göbek deliği öperken bacak arasından sızan ılık sıvının adına akıntı ismini veremem. O benim aşkım. Kendimi buluş öyküm.
Titretti vücudumu Eric.
- Doğum kontrol hapı kullanıyor musun ?
- Evet.
Eric serbestçe aletini içimde hareket ettirdi. Yeniden doğdum. Düzensiz nefes alıp veriyordum. Koltukta değişik pozisyonlarda yaptığımız beşinci seksten sonra ben bitkin hissediyordum.
- Rahatlasın biraz şimdi benim kadınım.
Verdiğim her kuruşun Eric haklı performansını bana ödedi. Alex benim vücudum hakkında asla iyi cümleler kurmaya lüzum görmedi. Eric ise beni sözleriyle sekse getiren adamdı. Yalama, emme ve sevişme üçlemesi için nefesimi bitirdi.

Benden uzaklaşmadan önce duşun yerini sordu. Kalkmaya niyetim yoktu. Eric fark etmişti. Elini uzattı bana.
- Duşa gidebiliriz Carol.
Duştan sonra Eric telefonunu kontrol etti. Gitmesi gerektiğini biliyordum.
- Sana söylediklerimi hatırlar isen Carol onu yakalamış olursun.
Dış kapı kapandığında telefonumu elime aldım.
Yüreğim el vermiyordu ama Alex'in yatak odasındaki görüntüleri izlemek için harekete geçtim. Alex duş alıp yatıyordu ve kalkıp gidiyordu. Telefon görüşmesi yapmadığı için ona küfür ettim.
Elimde sadece başka adamla yatan benim vicdanım kalmıştı.

Alex benim ilkim olan adamdı. Ondan nefret ettiğimi söylüyordum. Ama onu seviyordum. Geldiğinde bende değişiklik olduğunu söylemesini bekledim. Eric hakkında konuşur diye umdum. Alex ise üstünü değiştirip yeni bir vaka için gitmesi gerektiğini söyledi bana. Aşkımız zaten onun için sökülmüş bir battaniye olmuştu artık.
Kendi başıma uyandım salonda. Alex'in kokusuna sarılıp iyi şeylerin geleceğini tekrar edemezdim artık. Eric ile günahın denize giden bendim.
Kahvaltı için evden çıkacağım sırada kapının zili çaldı.
Eric karşımda elinde sigara ile duruyordu.
- Neden geldin ?
- Kocan konuştu mu ?
- Hayır.

Eric bana aldırış etmeden evime adım attı. Kapıyı kapatınca dudağıma yapıştı. Giydiğim mini elbiseyi kaldırıp çıkardı.
- Böyle tarzın daha göz alıcı. Aletim senin için hazır.
- Ben emin değilim.
- Carol.
Sigarasını yere attığında sinirlendim.
- Ev yanacak.
Eğildim sigarayı almak için arkamda aletinin sertliği hissettim.
- Seni çömelip aletim ile zevke getirmem lazım Carol.

Başıma bela açtığım için etmediğim küfür kalmadı kendime.
- Carol. Gergin olmak sana yakışmıyor. Ben seni rahatsız etmem. Sadece biz iyi bir çift olduk. Kalçamı saran iç çamaşırını kenara çekiştirip köklüyor beni. Zevke çömelip yenilmiş oluyorum. Alex'in beni aldattığı düşüncesinin yerinde Eric için inleyen ağzım var artık.
Beni yerden kaldırıp koltuğa dayadı. Ağzıyla vajinama dans figürlerini sanki öğretmek istiyordu.
- Carol. Durmak zorunda mıyım şimdi ? Söyle bana günahkar kadınım benim misin ?
- Şeytan sadece benimle işbirliği yapmıyor burada.
- İstediğim yanıtı aldım.

Eric gülümsedi. İkinci kez beni doldurdu. Zevk dalgasının yanına vicdanım eklendiği için Eric yattığım koltuğa baktı.
- Aklın ile kalbin arasında savaş veriyorsun Carol.
- Evliyim.
- Seni aldatan ve seks yapmayan biriyle.
- Doğru. Ama bende onu boynuz attım. Farkım kalmadı.
Eric kolundaki saati çıkartıp zemine attı.
- Saat kırıldı. Geri çalışır mı ?
- Öfke problemi yaşıyorsun.
- Sevilmek için kocana muhtaç değilsin. Saatlerimiz yaşamda sayılı. Onun seni görmediği yerde kendin ol Carol.
- Ben yaşlandım Eric.
- Yaş sadece rakamdır. Senin ruhun genç bence.
Eric sertleşmiş aletini gösterdi eliyle.
- O seni istiyor. Sende onun için hazır vücuda sahipsin. Sana doyamadım.

Alex gelmeden önce Eric evin salonunda beni inletti defalarca.
- Alex için çorba yapacağım.
- Eşin gece gelecek mi ?
- Eric bilmiyorum. O dengesiz bu konuda.
Eric ile banyoda öpüştük. Eric gitmeyecek olduğunu söyledi bana.
- Aşçı olarak size fırında köfte yapacağım.

Yemekte Alex tatil yerindeki hasta insanlardan söz etmeye başladı.
- Eric böyle yoğun turist alan yerde iyi cerrah neden yok ?
- Ben buraya yeni taşındım. Sağlıklı olduğum için pek hastaneye gitmiyorum.
- Carol.
Önümdeki tabağa bakıyordum.
- Bugün dalgın duruyorsun.
- Sadece köfte biraz tuzlu olmuş. Eric daha tuzsuz yaparsan sevinirim.
- Olur. Dikkatli olurum tuz konusunda.

Alex yemek sonrası benden kahve istedi. Mutfağa gittim ona sütlü kahve getirdim.
- Carol. Görüntülü konuşma yapacağım için salonda kalacağım. Uyurken seni rahatsız etmek istemiyorum.
- Olur.
Eric ile ikimizin yasak ilişkisini çözdüğünü tahmin ettim. İki saattir yatak odasında huzursuz sağa sola gidiyorum. Gece yarısına doğru Eric'in sesini duydum.
- Başka bir isteğiniz yoksa uyumaya gideceğim.
- Eric keyfine bakabilirsin. Banyonun yanında yatak odası var.
- Kolay gelsin.
- İyi geceler Eric.

Eric yatmaya gittiği için rahat nefes aldım. Uyumak üzere iken telefonum çaldı. Eric arıyordu.
- Seni garajda bekliyorum.
- Gelemem.
- Carol. Alex horlamaya başladı. Bizi görmez.
- Uyumak istiyorum.
- Öyle ise ben gelirim.
Eric'in takmış olduğu kamera sisteminden yarın ilk iş kurtulmuş olacaktım.
- Garaja geleceğim.

Garaja gitmek için evin kapısını açtım. Garaja doğru yürüdüm. Işığı açık buldum. Eric beni görünce gülümsedi.
- Geceyi benim kollarımda uyuyarak geçir istedim.
- Yarın sabah geri dönüşü olmamak üzere gideceksin. Alex ile tatilin son günü.
Eric'in yüzündeki ifadeden korktum. Sanki daima hayatımda kalmaya yemin etmişti.
- Gözleri kapatır mısın ?
- Neden ?
- Sürprizim var sana.

Gözlerimi kapattım. Eric fısıldadı.
- Garajın ışığını kapatmaya gidiyorum.
Işık kapandığında elimi tutan Eric cebinden çıkardığı küçük el fenerini gösterdi.
- Alex'in çantasından aldım.
Kocamın fener ile ne ilgisi vardı ? Anlayamadım.
- Hadi ama Carol. Alex sevgilisi ile kamp keyfi yapmıştır. Fenere öcü gibi bakmak yakışmıyor sana.

Kırık Bebek 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin