Annem, babam ve kardeşim ile öğle yemeği yemek için masaya yeni geçmiştim. Telefon çaldı. Arayan kişiyi biliyordum. Tek bir çağrı atmıştı. Onunla bu yaz sahilde tanıştık. Buluşmak için bir çağrı atıyordu bana. Sakince masadan kalktım. Anneme aç olmadığımı söyledim.
- Ben dondurma almaya gidiyorum.
Yazlık evin kapısını kapatırken derenin ortasında seks yaparken yakalanır isem ne olacağını kalbim düşünüp daha fazla heyecan yapıyordu.
Evden uzaklaşıp dört adım atmış iken ıslık sesini duydum. Derenin önünde beni bekliyordu. Elimi tutup bana yolu gösterdi. Yazın sıcağından dolayı derede su kalmamıştı.
Her yer kuru olduğu için yukarıya doğru dere boyunca yürüdük.
- Çocukluğum burada geçti. Kavak ağaçlarının orada bizi kimse görmez. Sadece karşımıza yılan çıkabilir.Yazlık villalar arkamızda kalmıştı. Öğle saatlerinde herkes kızgın güneşin sunduğu ışıklardan cidden kaçmıştı. Derenin kavak ağaçları oldukça büyüktü. Dikenler gözüme çarparken eski bir masa ve koltuğu gördüm.
- Onlar çok kirli. Uyuz oluruz.
- Benim sana ihtiyacım var. Vücudumu sen yeni tutuyorsun. Koltuğa seni yatırıp becermek istemedim.
- Annem arar beni. Terden su oldum. Daha gidecek miyiz ?
- Gözlerden uzak olmamız lazım.Kavak ağaçlarının küme olduğu yerde sanki hava karanlık olmuştu. Cidden manzara gündüz gözüyle korkunç göründü bana.
- Aşk yuvamız burası.
Ayaklarım beni taşımaya yetmeyince o beni kucağına aldı.
- Sadece ormanın gölgesi.
- Ben korkuyorum.
- Daha güzel sevgilim. Ben seni becerir iken gölgeler değecek bedenimize.
Devrilmiş ağaç gövdesine beni bıraktığında kaç kızı buraya getirdiğini düşündüm.
- Çağrı.
- Biliyorum Su. Seni teknenin içinde sevişmeye götürmem gerekir. Ama ben işçi olarak çalışıyorum. Turistler dışında tekneye seni alır isem göze batarım. Patron beni atar.Değerli mesleği sadece teknede haftasonu turistlere kaptanlık yapmaktı. Mazot pahalı diye cümle kuruyor olsa onu anlardım. Ama Çağrı benim ağzımdan çıkacak sevgilim sözcüğünü erteleme peşindeydi. Kendisini bana layık görmüyor ve bana hoş olmayan gözle bakıyordu.
- Ben sadece seninle yatmadım diye böyle davranıyorsun bana.
- Su. Zevkin içine etme. Cidden kafam dağılsın diye aradım seni.
- Basitleştirilmiş ilişkiler ağır veda gerektirir Çağrı.
- Benim canını sıkma Su. Sen aptal mısın ?
- Senden daha zeki olduğumu biliyorum. Manipüle edince üstün zekan elmas gibi parlaklık kazanmıyor. İneğin ettiği dışkı gibisin.
- Su. Bakıyorum o beynin beni küçük görme söz konusu olunca zehir gibi. Ben dışkı isem sende lağım çukuru.Çağrı gömleğini çıkartıp yere attıktan sonra şortunun sertliğine elimi götürdü.
- Dilinin yaptığı kırıcı cümleler sadece beni daha fazla seni istemeye tahrik ediyor. Bir içim su isen seninle serinlemek istiyorum.
Benim kolumu tuttuğunda ayağa kalktım. Şehvetli bir öpücük bana verdiğinde telefonu aldı. Gömleğinin üstüne bıraktı.
- Karanlıkta hep seninle olmayı hayal ettim. Şimdi doğada baş başa kaldık. Tadını siyah gecede gündüze çevirecek kadar doluyum bugün.
Elleri vücudumda bulunan elbiseden kurtulunca beni yoğurdu. Ellerinin dokunuşları sanki klavyede bir şey yazıyor gibi hissettirdi bana.
Dokunduğu yerler ateş almıştı.
Dillerimiz birbirine değer iken öpüşme derinleşti. İç çamaşırı çıkardığında parmakları vajina ile dans etti.
- Yeteri kadar ıslak.
Bana girdiğinde karanlık yerini şehvete bıraktı. Kucağında beni tutuyordu.
- Ağacın gövdesine tutup bana arkanı dönmelisin Su.
Hızlıca dediğini pozisyonu almıştım. Çağrı ise hiç acele etmedi.
Sütyeni çıkarttı. Parmaklarıyla daire çizdi.
- Her dediğimi böyle yapacaksın. Şimdi bana doğru bakmalısın. Bırak ellerini Su.
Çağrı bir sanat eserini incelerken gibi bana baktıktan sonra göğüs uçlarına dişlerini geçirdi.Ben inlemeye başladım. Çağrı ise tekrar aynı pozisyonda beni göreceğini söyledi.
Belimi sıkıca tuttu. Vajinanın olduğu yerde önce dili vardı. Ardından ise aleti. Yavaşça bir ritimde salıncakta sallamaya başladı beni. Hızlanıp ardı sıra gelen darbeleri ile ayaklarım benim titredi. Zevkten dolayı Çağrı'dan sadece inilti çıkıyordu.
Ağacın gövdesini tutan ellerim zevkten dolayı Çağrı'ya dönüp bakmak istiyordu.
- Bırakır mısın artık Su ?
Çağrı geri çekildiğinde onun enerjinin bittiği düşündüm. Fakat gömleğinin üstüne uzanmıştı.
- Seni istiyorum. Kalçalarını göster bana. Bin üstüme Su. Acele etmeliyiz.Dediği pozisyonda ben aletini içime alırken kalçam ile Çağrı oynuyordu. Ara ara kalçamı sıkıp hafif tokatlar attı. Yumuşak seks sevmiyordu. Beni tuttuğu gibi kaldırıp sertçe aletini becerdi yanan hassas bölgeyi. Gelmeye ikimiz oldukça yakınız. Hissediyorum.
- Lanet olsun Su. Benden önce geldin yine.
- İçime akacak değildi Çağrı. Becerilerin üst seviyesi ise hormonlar salar kendini. Memnun değil isen bulursun başkasını.
Çağrı öfkeyle bağırdı.
- Kalk üstümden.
Kalkıp iç çamaşırına elini götürdüm. Güçlü kollarını beni sardı. Aletinin sertliği kalçama değdi.
- Senden başkasında böyle seksi beden göremem. Şimdi ağzını benim için açıyorsun. Seni sevdiğimi göreceksin.
Dilim aletinin sadece ucuna temas etmişti. Çağrı sadece geliyorum cümlesini kurdu.Derenin kuruyan taşlarında artık beyaz spermler vardı. Çağrı bana gülümsedi.
- Seni yarın aynı saatte yatağıma istiyorum.
Annem bu ilişkisi öğrenir ise İstanbul'a dönünce beni eve kapattırdı. Zaten eski nişanlım Okan ile yapmıştım. Şimdi Bodrumlu Çağrı ilişki yaşadığım ikinci adamdı. Susmak en iyi erdemdir. Cevap veremedim. Yarın sabah saatlerinde uçak biletim alınmıştı. Çalıştığım kozmetik mağazasına dönmüş olacaktım.Dereden aşağıya doğru yürürken Çağrı kalçama dokundu.
- Salına salına seviyorum seni Su.
Cevabın yok mu yine ? Regl öncesi kadınlar gergin olur. Adet döneminde yakın mısın ?
- Evet.
- Akşama mutlaka bana mesaj at.
Evin önünde iken annemi görüyorum. Babam ile havuzun başında güneşleniyor. Kardeşim ise top oynuyor.
Odama gidiyorum. Duş alıyorum. Dışarıya çıkacak hevesim yok. Denizde yüzmeyi seviyorum. Telefonuma bakıyorum. Çağrı resim atmış durumuna. Yanındaki kızla oldukça mutlu.
Anna ile yazmayı ise ihmal etmemiş. Ertesi sabah uçağa binmeden önce Çağrı arar diye bekliyorum. Aramıyor beni. Uçaktan iniyorum. Kozmetik mağazasına gidiyorum.
Normalde mağaza müdürü Ayşe. Bugün ise uzun boylu, esmer ve gülüşünü güzel adamın yakasında müdür yazısı var.
İlk şoku görmüş gibi bana bakıyor.
- Su olmalısın. Ayşe hanım evine yakın mağazaya gitmek istediğini iletti bize. Yeni müdür benim. Adım Kaan. Günaydın bu arada.
- Günaydın.Kaan'ın bakışlarını sevmiyorum. Öğle arasında benimle hamburger yemek istediğini söylüyor. Kasada iken ben gözleriyle beni süzüyor. Çivi çiviyi söker misali Çağrı'ya nispet diye onunla hamburger yiyorum. Selfie çekiyorum. O gün sadece benimki kıskandırmak adına teşvik. Böyle şeyler çok yanlış biliyorum. Ama yapmaktan kendimi alıkoymak istemedim.
- Su. İyi misin aşkım ?
- Yediğim tavuk dürüm dokundu. Kaan gıda zehirlenmesi yaşıyor olabilirim. Doktora götür beni.
Tahlil veriyor doktor. Sonuçların çıkmasını bekliyoruz.
Kaan saçımı okşuyor.
- Benim güzel eşim iyi olacak.
İkimiz birbirimize bakarken sağlık personelinin sesini duydum.
- Su Poyraz.
Kaan kalkıp sonuçları akıyor. Tekrar doktorun odasına giriyoruz.
Doktor bana bakıyor.
- Zehirlenme şüphesi ile geldiniz. Doğru mu ?
- Evet.
- Hamile olduğunuzu söyleyebilirim. Bir kadın doğum uzmanı arkadaşım sizi muayene eder ise daha iyi olur.Gözlerimin karardığını hatırlıyorum. Biri bana sesleniyor.
- Su Poyraz. Beni duyuyor musun ?
Çok güzel mavi gözleri olan kadın doktor gülümsüyor.
- Anne olacağını öğrenip bayılan ilk hastam siz değilsiniz.Hayatımızı emanet ettiğimiz her doktorun değerini bir kez daha anlıyorum. Bebeğimizi görür görmez Kaan ağlıyor. Eve doğru giderken telefonuma bir çağrı geliyor. Kaan hemen kim diye soruyor bana. Çağrı mıdır diye panik yapıyorum. Oysa müşteri temsilcisinin numarası. Gülüyorum.
- Ben senden başka gelen çağrılara Kaan artık kapalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Bebek 🙋
Lãng mạnSeks hayatımızın bir parçası. Öyle ise kitapta karakterimizin hikayeleri yer alsın. Okurken oy vermeyi unutmayın.