Anthony Anderson yatağında yarı baygın yatan Ayşe'yi inceledi. Birazdan kendine gelecekti ve şimdiden kızın ölüm makinesine dönüşmüş ellerinin neler yapacağını düşündü. Elindeki dosyaya güveniyordu.
Ayşe gözlerini araladı ve duvarın rengine baktı. Başında dayanılmaz bir ağrı vardı. Anthony genç kızın elini tuttu.
- Üzgünüm. Seni böyle yatak odama getirmek istemezdim.
- Bırak elimi.
- Ayşe Samyeli. Birlikte çalıştığın patronun öldürüldü. Seni bugüne hazırlayan kişi öz baban. Dosyayı okuyunca anlayacaksın.
Ayşe dosyayı eline aldı. Hiç görmediği adamın resmi vardı.
- Yalan konuşuyorsun.
- Saçından örnek aldım. Babam ölmeden itiraf etti. Ama sen bilirsin. Sonuçlar geldiğinde artık yeni bir hayatın olacak.Ayşe'ye bugüne kadar sadece karşılıksız iyilikte Efe bulunmuştu. Şimdi mafya lideri ona kanat açmıştı. İnanılır gibi değil.
- Evime gitmek istiyorum.
Yataktan kalkmaya çalışan Ayşe'ye Anthony sarıldı.
- Sen benim nefesim olacaksın. Ayşe Samyeli öldü. Defin ettik onu dün.
- Neden bahsediyorsun sen ?
- Jessica Anderson olacaksın. Benim eşim ve sağ kolum.Ayşe teklifini düşünmek için zaman istemişti. Anthony ise kabul edeceğini biliyordu. İki yıl geçmişti. Anthony ve Jessica evlenmişti. Ayşe yoktu artık. Anthony onun gülmesi için elinden geleni yapıyordu. Ayşe ise rüyasında sürekli Ali'yi görüyordu. Yine öyle bir sabaha Ayşe uyandı. Anthony eşine baktı.
- Psikolog ile görüşme ayarlamak istiyorum sana.
- Ali'nin her gece beni öpüyor olması normal değil. Anlamıyorum. Sanki öpüşüp seks yapıyoruz.
- Ölü bir adama saplantılı kalman mantıksız geliyor Jessica.
- Dün gece eve ne zaman geldin Anthony ?
- Sabaha karşı üçte.Ayşe düşündüğü şeyin gerçek olup olmadığını merak ediyordu. Aklındaki şüphe ile başa çıkmanın bir yolunu biliyordu.
- Sevgililer Günü geliyor. Beraber farklı bir yere gitmek istiyorum seninle.
- Olur.
Anthony gider gitmez Ayşe yatak odasını aramaya başladı. Yatağın yanındaki lambayı incelerken onu buldu. Uzaktan ayarlanabilir böceği söktü. İçindeki belleği bilgisayardan kontrol etti.
Dosyaları açtığında Ali ve bir kadın seks yapıyordu. Ali karşısındaki kadına seks boyunca Ayşe diye sesleniyordu. Patron öldü ise evine böyle tuzağı kim bırakmış olabilir ? Aklında bir isim gelmedi. Tam bilgisayarı kapatırken dosyayı bir daha açtı.
Efe'nin sözleri mıh gibi saplantı beynine.
- Yakında yapacağım düzenleme ile insan beynine format atacağım. Dosyaya beni simgeleyen F harfini ekleyeceğim.Anthony yazlık evden içeriye girdiğinde incecik tül giyinen eşine baktı. Karısı tanga giyinmiş ve elindeki dondurmayı uzatıyordu kendisine. Anthony Anderson dondurmayı yalarken aleti pantolonun içinde acı çekiyordu.
- Jessica.
Eşine gülümsedi. Doldurmayı kenara bıraktı ve pantolonu çözdü.
- Serbest kalmak isteyen biri mi var ?
- Onu sadece yala Jessica. Benimle seks yapmayı hiç istemedin.
- Bugün istiyorum.
Anthony dondurmayı yatağa bırakıp ayağa kalktı. Eşini vahşice öpüyordu. Günlerce susuz kalmıştı ona. Jessica'nın dolgun kalçalarına tokat atan Anthony ıslak oluşundan faydalanıp hemen içine girdiğinde Jessica kendini geri çekti.
Anthony daha önce çok kadınla yatmıştı. Mafya lideri iseniz bazen kurallar seks ile çözüme kavuşur.Jessica'nın geriye çekilmesine anlam veremedi.
- Aletim uzun mu ?
- Hayır. Ben sadece yeniyim sekste.
- Sen bakire misin ?
Anthony aletinin yaptığını büyük suç görmüştü. Eşinin yüzüne baktı.
- Ben üzgünüm sevgilim.
Jessica Anderson kalkan uçakta hamilelik testi yaptığı için iki kat strese girmişti. Türkiye'ye gidecekti. Çift çizgiyi görünce heyecandan elini ağzına götürdü.
Anthony Anderson eşinin büyüyen göğüslerini bu günlerde çok seviyordu. Ali'yi aralarına sokmaya çalışan Efe'yi öldürmeye eşini götürmek pek istememişti. Jessica ise eski sevgilimin kanı bana yakışır cevabını vermişti.
Şimdi tuvaletten geri gelmeyince yerinden kalktı. En yakın adamı Ace gülümsedi.
- Patron. Kadınlar hep makyaj tazeler.
- O sıradan bir kadın değil Ace. Benim kadınım. Onun soluğu olmam gerekir.
Jessica gülümsedi.
- Sevgilim haklı. Ben Jessica Anderson. Bugüne kadar patronun karısı şimdi ise çocuğunun annesi olacak kişiyim.
Elindeki hamilelik testini gören mafya lideri çift çubuk karşısında düştü bayıldı.Jessica İstanbul'da bulunan otel odasında sıkılmıştı. Fakat Anthony Anderson onu yatağa çekiyordu.
- Seni seveceğim bugün. Bir yere gitmek yok.
- Efe ölmeli. Evimize dönmemiz lazım.
- Hamilesin.
Jessica sırtına öpücükler kondurup onu sekse davet eden eşine karşı koymadı. Anthony karısının ayak parmaklarını öptü. Karnına öpücük kondurdu ve aletini vajinasına dayadı.
- Niye içimde değilsin aşkım ?
- Bebeğimiz için elbette.
Jessica banyoda onu tertemiz yapan adamın öpücükleri karşısında sıcacık bir hisse kapıldı. Artık bebekleri için eline kan değsin istemiyordu.Akşam haberlerinde Efe vardı. Öldürülen gencin annesi ağlıyordu.
- Oğlum sadece teknoloji severdi.
Efe'nin yaptığı böcekler yüzünden iki bin çift boşandı. Bin elli kişi ise kabus görüp uyku ilacına başlamıştı. Teknoloji kesinlikle insan beynini kötü emeller ışığında yönetmeyi düşünmez. Oysa insanoğlu daha fazlasını isteyecek kadar açgözlü davranır.Ali ve Gabriel doğduğunda Anthony Anderson mafya liderliği üvey ağabeyine bıraktı. Ailesi ile Trabzon'a yerleşti. Ali denizi seven bir çocuktu. Ali Anderson uzun yol kaptanlığı yapıyor şimdilerde. Hayatının aşkını buldu İspanya'da. Ama sevgilisi Eleni evlenme teklifini kabul etmedi.
Gabriel ise babasının izinden gitmek istediği için Almanya'da yaşıyor. Üvey amcası ile Anderson aile şirketini yönetiyor.Anthony ise kızları Arya ve Maya ile her sabah okula gidiyor. Ücretli olarak Anthony bir özel lisede Almanca öğretmenliği yapıyor. Maya ve Arya ise henüz yedi yaşında.
Jessica'nın ise Meydan'da bir çiçekçi dükkanı var. Çiftin paraya ihtiyacı yok ama ikisi çalışmayı seviyor. Yağmur camlara bol gözyaşı bırakırken çiçekçi dükkanından içeriye Anthony giriyor. Kapalıyız yazısını takıp anahtarı çeviriyor. Alt kata doğru yürüyor.
Jessica arkası dönük şekilde gelen çiçekleri gruplara ayırıyor. Anthony gülümseyip beline sarılıyor.
- Ödüm koptu Anthony.
Anthony boynuna öpücük veriyor. Eliyle karısının vajinasını okşuyor. Gevşeyen vücudunu kocasına bırakan Jessica oldukça mutlu. Anthony eşinin iç çamaşırı aşağıya indiriyor.
- Benim için böyle ıslak olmana karıcığım bitiyorum.
Jessica ellerinden çıkıyor. Kocasına bakıyor aşkla.
- Cinselliğin yarısı sevdadan. Sen kurak araziye yağmur oldun Anthony.
Anthony eğiliyor. Diliyle karısına oynak bir dans gösterisi sunuyor. Jessica eşinin saçını çekiyor. Boşalıyor karısı kocasının ağzına.
Anthony sıkıca kendine çekiyor eşini.
- Sen lav olur isen ateş kor olur dilimde. Sen yağmur olur isen bana Jessica ben titremeye başlarım senin altında. Karıcığım, iyi ki varsın hayatımda.
Anthony köşeye yaslayıp eşine sahip olurken çiçekçi dükkanının karşı caddesinde el ele geçen bir çift vardı.
Mavi gözlü ve siyah saçlı adam yanındaki kıza sordu.
- Gül almak istiyorum seni Şule.
- Ali. Gerek yok.
- Bir tane çiçekçi dükkanı bulamadım.
Şule karşıdaki dükkanını görür. Genç çift karşıya geçecek iken Ali başını tutar ve bayılır. Şule ambulans ile sevgilisinin gidişine bakar. Gözlerini hastane odasında açan Ali sağa sola bakar. Doktor gelir.
- Ali Balcı. Hastanemize baygın olarak geldiniz.
- Ali Balcı mı ? Benim adım Ali. Ama soyadım Gedikli.
Doktor kapının önünde duran polisi gösterir.
- Bahsetmiş olduğum hasta bu beyefendi.
Ali Gedikli işlemiş olduğu suçlardan dolayı ifade verirken Ayşe Samyeli isminden söz etmeyi unutmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Bebek 🙋
RomanceSeks hayatımızın bir parçası. Öyle ise kitapta karakterimizin hikayeleri yer alsın. Okurken oy vermeyi unutmayın.