Carol ve Alex

1.1K 63 6
                                    

Eric ekipmanları alıyor yerinden. Hepsi için beni suçlamasını bekliyorum. O ise yere düşen tabloyu kaldırıp yerine koyuyor. Alex'in sabah beni garajın önünde görmesini hiç iyi olmadı.
- Carol arabanın yanında ne yapıyorsun ?
- Hırsızların çok gezdiğini duydum parkta. Gece kabus görünce arabayı kontrol etmek istedim.
- Carol. Bugün zaten gideceğiz.Sen sanırım bensiz uyuyorsun diye böyle oldun.

Alex ufak işini halletmek için araba ile gözden kaybolduğu saniye kamera sisteminden Eric kurtulmuş oluyor. Midem açlıktan ağrıyor. Stresten dolayı iştahım kesildi. Alex bavulları hazırlamak ile uğraşsın istemiyorum.
- Onunla gidecek misin ?
Eric'in soruna cevap vermeden önce pencereyi açıyorum.
- Birbirimize bağlanmak için sebep yok. Benden sonra kadınlarla yatmaya devam edeceksin. Kocalarının onları aldattığı görüntüleri kayıt edip para kazanacaksın Eric. Kaçamak bir yaz ilişkisi bizimkisi.

Gitmez isem Eric yapışkan ot gibi bana bağlanacak sanki. Pencereyi kapatan Eric dudaklarını bastırdı zorla bana. Silah dayamış gibi kafama biri ile öpüşmek haz vermiyor. Onun belimi saran kollarını çözmek için bedenim kıvranıyor. Elleri kalçamı bulduğunda beni sabitleyip kendine çekiyor.
- Gitme Carol. Yaşayamam ben sensiz. Buradan olamam senden ayrı.
- Eric ben yapamam. Alex'den ayrılır isem seninle aramızda yaş farkı var. Hem biz birbirimizi tanıyoruz.

Eric elini hassas bölgeye götürüyor. Kumanda onun seksi vücudunda saklı. Bana karşı kullandığı şey şehvet.
Pantolonun düğmesini açıyor.
- Bir kere seni istemiyorum Eric cümlesini kur bana Carol. Sıcaklığın değil miyim ?
Pantolonu çıkarır iken diz çöküyor yere. İç çamaşırını öpüyor dudakları. Dişlerinin arasında iç çamaşırı sallanıyor. Arzuyla bakıyor bana.
- Eric böyle yaparak benim kararımı değiştirmek istiyorsun.
Eric çamaşırı pantolonun cebine atıyor.
- Kocana kokunu vermeye gideceğim Carol. Senin kokunu defalarca burnum aldı.
- Yapma Eric. Rica ederim durur musun ?

Ona engel olmak istedim. Beni yakalayıp duvara yasladı. Sertçe üç parmağını soktu içime.
- İç çamaşırı olmadan daha havalı duruyor kadınlık organın Carol. Hep böyle karşılayıp bekleyeceksin beni.
Kahretsin. Tahrik ediyor cümleleri beni. Parmakları içimde hızlıca hareket ederken peş peşe inilti çıkartıyor. Akan suyu yalamak için eğildiğinde arkamda Eric kalsın istemiyorum. Zayıflık göstergesi hormonlara lanet edemedim.
Yatağa geçtiğimiz saniye Eric ellerini çekti benden.
- Orgazm kaç yıldır yaşamadın Carol ?
Seksin başlangıcı bölen Eric'ten dolayı hevesim soldu.
- Kocam ile ilişkimi sana anlatacak değilim. İlişki koçu değilsin.
- Kocanın zevkle seks yaptığı kadınlarda aradığı şeyi sana söylemek istiyorum.

Eric yataktan kalktı ve banyoya gitti. Dolabın kapağının açıldığı duydum. Elinde benim makyaj için kullandığım mini ayna vardı. Yatağa uzanıp bana hassas bölgeyi gösterdi.
- Kök çakra önemli ve değerlidir. Doğada dişi seksi başlatır. Dişi olduğunu eşine göstermek için önce bir kadın olduğunu gün içinde hatırla.
- Yine suçlu ben miyim ?
- Seksi bir kadınım. Vajinam özel ve değerli. Ben sevilmeyi hak ediyorum. Seksi seviyorum. Böyle olumlu şeyler zihinsel olarak seni besler.

Eric seksten çıkmıştı. Meditasyon yapacaktı yatakta bana.
- Duşa gidiyorum.
Yataktan kalkmadan önce Eric bana engel oldu. Aynayı bırakıp aletini çıkarıp ağzıma verdi. Nefes alamaz iken ben Eric gözüme bakarak bendeki kontrolünü ispat ediyordum adeta.
- Onu yalamak istediğini biliyordum. Alex'in aleti benden daha küçük olmalı.
Alex'in aletini ağzıma almamıştım. Alex hijyen diye bana kızmıştı.
- Carol. Böyle şeyler yapar isen ağzın kirlenir. Öpüşürken nefret ederim senden.

Seks hayatımın kara bulutları Alex getirmişti bedenime. Kocam seksi ihtiyaç olarak görmedi hiç. Yıldönümü, doğum günü veya ara sıra yatmaya başlamıştık. Bizimki delik kova. İçimde fanteziler hiç başlamadan toprağı gördü. Eric ise onları çıkarıp bana gösterdi.

Aletinin tadına baktığım ilk saniyeler kötüydü. Boğazıma kadar uzayan bir sert cisim geldi bana. Zorla yapması ise haz duygusunu kestirip attı. Geriye çekildiğinde Eric nefes nefese konuştu.
- Ağzının içine spermler gelmeli. Seni ben yedim Carol. Aynı performansı bekliyorum. Bana güvenir isen aletim sana özel olduğunu anlatır.

Eric aletinin yalayan benden oldukça memnun kalmıştı.
- Muhteşem ağzın beni becerip kenara atıyor.
Benim için dakikalar sonra geldi. Sıvı ağzıma boşaldığında Eric mutluydu. Gülüyordu.
Ağzımı temizlemek için banyodan peçete getirmişti.
- Yataktan kalkma Carol. Eşinin bence sevgilisini onu bırakmaz.
Yatakta beni biraz daha öptü. Ellerimi öptükten sonra gözlerime baktı. İkimiz sanki yatakta değildik. Deniz kıyısındaki kumsalın üstünde uzanmış denize bakıyorduk. Bulutlar bize gülüyordu.

- Carol. Arabanın sesi geliyor. Carol kime söylüyorum ben ?
Gördüğüm düş bölündü. Eric giyinmeyi başladığında Alex çoktan kapıyı açmıştı. Göğüslerim acıyor ve yatakta seks yaptığıma dair dağılmış eşyalar dururken yatak odasını Eric kilitledi. Benden daha önce giyinmişti. Muhtemelen böyle şeylere alışkın olmalıydı.
- Onu arayacağım banyodan.
Eric apar topar banyoya gittiğinde jeton düştü yere. Alex'in telefonu nereden biliyordu ? Garajda ben uyuduktan sonra telefonumu Eric almıştı. Alex'in numarasını kayıt etmiş olmalı.
Alex'in sesini duydum.
- Carol sana söylemedi mi ? Gidiyoruz. Yatak odamıza sevgilini getirmen sorun değil. Ama eşim nerede ?

Alex kapatır kapatmaz beni arar ise telefonum yatak odasında çalmış olacaktı. Telefonumu kapattım. Alex evden çıkarken arabanın gazına sertçe bastı.
Banyodan çıkan Eric bana göz kırptı.
- Ne olacak ise olsun artık Carol. Senden sır saklamak istemiyorum. Eleni Rose benim eski sevgilim.. Alex ile ikisi bilmeyen yok. Ben yılbaşı gecesi sarhoş oldum. Eleni'nin evine gitmiştim. Salonda ikisi seks yapıyordu. Eleni ilişkiyi bitirmiş diye duydum. Ama Alex onu tavlama peşinde. Çünkü; onların bir kızı var.

Sağır olmayı diledim. Duymamak adına kulağımı kapattım ellerimle.
- Yalan. Seni Eric telefondan buldum.
- Seni takip ettiğim için öneriler sayesinde tanıştık. Eleni defalarca seni bırakmasını istemiş. Alex ise sana acımış.
- Neden ?
- Genç iken sen ona çok destek olmuşsun. Bugün cerrah ise senin sayende. Alex'in vefa borcu var sana.
Çok ıslak olan şimdi kirpiklerim. Çok hazır olan vücudum değil. Tuttuğum bavul ve verdiğim karar. Boşanmak için artık istekli kadınım.
Beni önemseyen adam olan Eric ile evden ayrılıyorum.

Eric'in apartman dairesine geldik. Yedinci katta asansör durdu. Kapıyı açan Eric'in gözleri yeni bir bilet sunuyordu bana. Ateşli bir parçaya sahiptim onunla. Yatak odasının siyah çarşafı üstünde Eric'in aletinin üstünde duruyordum.
- Becer beni Carol. Becer ve senin olduğumu göster bebeğine.
Eric'in evindeki ikinci ayım. Havada sadece yaptığı kremalı makarna kokusu yok. Alex'in boşanmaya itiraz eden avukatı var. Zevk dalgasını zina olarak Alex göstermedi. Eleni Rose adlı kişinin dadısı olduğunu beyan etti.
Eric'in aleti beni doldurup cinsel açıdan en verimli dönemi yaşatıyor. Diğer taraftan ise boğulmuş vicdanım Alex'in sözlerini bastırmak yerine acaba doğru mu sorgusuna kurban ediliyor.

Kabuslar çığlık çığlığa kafamın içinde. Alex ile evleneceğim için seçmiş olduğum gelinliği hatırlıyorum. Mağazada oluyorum. Kabinde iken perdeyi çeken Eric bıçağı sapladı kalbime. Kan akıyor gelinliğe. Tozların olduğu eski evimizde Alex elindeki pastayı bana getiriyor. Eric ise bana sarılıyor.
- Senin tek kocan Carol benim.
Alex'in bana geldiği tarafa bakıyorum. Sadece duvarda kanla yazılmış ismimi görüyorum.

Kırık Bebek 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin