Eric beni uyandırıp mutfaktan bir bardak su getirdi. Suyu içtim.
- Sana öyle çok tırmanmak istiyorum ki zirveden düşmüş olduğunu hatırlama Carol. Sadece boşluğun sadece biraz çekici olduğunu hatırlar isen rüya görürsün.
Eric beni sevdi ve orgazm ile sözünü tuttu. Boşlukta sanki bedenim sallanıp uykunun huzurlu ormanında gezdi.
Mis gibi sucuklu yumurta kokusunu uyandım. Elleriyle Eric beni besledi. Mutfağının kenarında bulunan tekli koltuğu gösterdi.
- Benim kahve köşesinde biraz dinlenir misin Carol ? Sana papatya çayı yapacağım.Eric işleri olduğunu söyleyip üç gün sonra beni evde tek bıraktığında ilişkimiz için boş tekerlek yorumunu yaptım. Başkasına gitmişti işte. Eric eve elinde paketle döndü.
- Açmayacak mısın Carol ?
Cevap vermedim.
- Başkası ile yatmaya gitmedim. İstifa ettim. Artık para kazanmaya niyetim yok. Seni kazandım ben.
Paketi açıyorum. Siyah sırt dekolteli bir elbise çıkıyor.
- Neden bana elbise aldın ?
- Carol. Beraber yemeğe çıkarız diye düşündüm. Kötü fikir mi ?
- Hayır. Ben özür dilerim.Alex ile balık yediğimiz mekanda karşılaşmayı hiç beklemiyordum. Üstüne üstelik Eleni adlı sevgilisi ile muhabbet ediyordu.
- İster isen kalkalım Carol.
- Rakı istiyorum.
- Olmaz.
Karşı sandalyede oturan Eric benim yanıma geldi. Elini yüzüme götürdü ve beni öpmeye başladı. Bazı masalarda oturan kişiler alkışlar ile bize destek veriyordu. Eric cebimden bir kutu çıkardığında kafamdan aşağıya gül yapraklarını garson bıraktı.
- Carol. Avukatım bugün aradı. Sen artık boşanmış bir kadın oldun. Seni seviyorum. Hayatını bana verir misin ?Alex ve yanındaki sevgilisi yoktu artık kafamda. Gülen gözleriyle bana bakan Eric'in evlenme teklifini kabul ettim. Parmağıma yüzüğü taktı.
- Senden Carol zevk alıyorum. Kendini sevdiğin sürece sana bağlı kalacağım.
Takside beni öpmek için dudaklarını kullanmayan çalışırken cama yapıştım. Eric kahkaha attı.
- Nişanlım oldun az önce. Şimdi kaçıyor musun ?
Evden içeriye girince Eric elbisenin dekolteli olan sırtını kullanıp beni öpmeye başladı.
- Tüm gün sırtını düşündüm. Sırtın gördüğüm en seksi yay. Öpücük kondurup seni böyle ok gibi gergin yapacağım bu gece nişanlım.
Odaya gidene kadar Eric elbiseden kurtuldu.
- Islak olduğun biliyordum.
Bacaklarımı almıştı omzuna. İç çamaşırı takıntısı hiç azalmış değildi. Seksten önce iç çamaşırı koklamaya devam ediyordu.İkimiz beklemeyi düşünecek kadar kafaya sahip değildik bu gece. Evlenme teklifi sonrası şarap içtim. Eric ise şampanya. Yataktan çıkan seslere bakacak olur isek ikimizin hormon seviyesi yine tavan.
- Artık benim karım olmak için hazır olduğunu biliyorum Carol.
Öpücük verdi yanağıma.
- Uyumalı ve gelecekte benimle kalmaya yemin etmelisin sevgilim.
Eric'in diğer sözlerini unuttum. Saçlarıma değen su tanecikleri ile birlikte yağmurdan kaçmaya başladık Eric ile. Marketten ekmek almaya gelmiştik. Sırılsıklam olup eve döndük.
Duşta iken onun parlak cildini inceledim.
- Eric benimle evlenmeyi cidden istiyor musun ?
- Elbette.Aletini bastırdı bana. Elleri göğsüme geldiğinde ateş bastı beni.
- Carol. Benim bebeğimi taşır mısın ?
- Olmaz. Ben yaşlandım.
- Taşıyıcı anne buluruz. Senin gözlerine benzer bir kızım olsun isterim.
Banyodan havluyu alıp kaçtım. Alex hiç bebek sevmezdi. Doğum kontrol hapları hep içerdim. Bebeğin sorumluluğunun fazla olduğuna dair açıklamaları zihinsel olarak beni gergin yapınca bende istemekten vazgeçtim.
Eric elindeki kremi gösterdi.
- Carol. Krem sihirli. Bebek istemeyen senin vücudunun şifası burada.
Gülerek beni yatakta yakaladı. Masaj yaparak kremi vücuduma sürdü.Dimdik göğüslerim onun dokunuşu ile acıdı zevkten. Bacaklarımı beline götürdüğünde krem sürme yalan oldu. Aletini çalıştırıp vücudumun pasını aldı.
- Haftasonu olmadan evlenmek için gün almalıyız.
Alex'in televizyon ekranında düğüne sadece saatler kala görmeyi beklemiyordum.
- Eski eşiniz Carol Vega'yı aldatmış olduğunuz doğru mu ?
- Evet. Biz boşandık.
- Carol'un sevgilinizden olma çocuğu gördüğünü söyleyen seyirciler var. Doğru mu ?
- Hayır. Carol'un çocuğum olduğunu bildiğini sanmıyorum. Ona haksızlık ettim.Ünlü cerrah Alex Telles dolandırıcılık suçlaması ile gözaltına alındığında Carol ve Eric iki aylık evliydi.
- Eric. Neredesin ?
- Bebeğimizin odasında.
- Doktor aramadı. Böyle büyük hayaller kurma sevgilim.
- Anne olacaksın.
Doktorun odasının önünde bekliyordum. Sıra bize gelecekti. Eric gülümseyip karnıma dokundu.
- İkiz bebeğimiz olacak Carol.
- Dün gece rüyanda hamile gördün sanırım beni.
- Hayır. Kalpten istediğim şeyler bugüne kadar hep oldu.Memnun bir gülümseme ile kızımız Sahra doğdu. Eric doğum anına dair sosyal medya hesabına böyle bir not düştü. Bizi gören çoğu insan yaş farklı nedeniyle kınayan gözlerle bakıyor. Eric ise onlara aldırış etmiyor. Bana sarılıyor.
- Kabul edeceğim. Otuz gösteriyorum değil mi Carol ?
- Ben seni gördüğüm gün öyle sandım.
- Şimdi otuz sekiz yaşında seninle nikaha oturduğum günü hatırla.
- Eric.
Koluna girdim ve omzuna yaslandım.
- Carol. Kızınız uyudu yine. Sana benziyor. Uyumayı seviyor.
- O daha minicik.Sahra üşür diye o gün eve erken döndük. Eric kızımızı beşiğinde uyurken seviyordu. Fırında bulunan pizzayı çıkardım. Bebek odasının önüne geldim.
- Sevgilim.
Eric sus işareti yaptı bana.
- Onu uyandırır isen pizza seninle yiyemem.
Kendimi bulduğum masalcı yuvada Eric benim için pizzayı kesti. İlk dilimi yine bana verdi.
- Eğer seni sevmeyi unutur isem beni gördüğün tarihi söyle kulağıma Carol.
- Eric. Böyle şeylerden söz etme lütfen.Eric elli yaşına geldiğinde Carol onun Alzheimer olacağını bilmiyordu. Eric önce adını unuttu. Carol günlerce Sahra'ya sarılıp ağladı.
Kızını hatırlayan Eric kim olduğunu defalarca soruyordu. İlerleyen evrelerde Carol yıllar önce söylediği Eric'in cümlesini ona sormaya karar verdi.
- Sevgilim.
- Seni tanıyor muyum ?
- Bana Eric bir tarih söyler misin ?
- 25 Aralık 2022 tarihini biliyorum. Carol ile tanıştım.Eric gülümsedi ve karşısındaki hıçkıra hıçkıra ağlayan kadına baktı.
- Siz kimsiniz ? Bana evimi gösterir misiniz ?
Carol mezar taşını okşadı. Eric iki yıl önce ölmüştü. Sahra ise büyüyordu. Kızının hep Eric avukat olmasını istemişti. Carol kalp krizinden öldüğünde Sahra gidecek kimsesi olmadığı için babasına ait apartman dairesini sattı. Evi boşaltır iken eşyalar arasından Eric ile Carol'un düğün günü çekilmiş bir fotoğrafını gördü Sahra.Alex hapishaneden çıktığı gün Carol'u bulmayı istiyordu. Eric ile onu aldatan kadın hapishanede ziyaretine gelmemişti. Alex tren garında durdu. Karşıdan uzun boylu, siyah deri ceket giyinen ve elinde çanta olan adamın acelesi vardı sanki. Adam elindeki çantayı tam Alex'in önüne fırlattı. Tren istasyonda patlayan bomba Alex'in hayatının son perdesini çekti. Sahra aynı gün hastanede hemşirenin kucağında ilerliyordu. Babası Eric heyecandan öleceğini düşünüyordu. Sevdiğini kadından kızı olmuştu. Baba oluyordu. Aşkı meyve vermişti ona.
Hemşireye yüklü miktarda bahşiş verdi Eric.
Bombalı saldırı haberini veren televizyonun sesini Eric duymadı. Sancı çeken Carol ile o gece uykusuz ilgilenen Eric olmuştu.
Yoksa ölenleri sayan spikerin sesini Eric duyardı.
Carol kızını kucağına aldığında Eric'in haklı olduğunu anladı. Annelik duygusunu tatmak farklıydı. Yaşta engel değildi bu tür olaylara. Yeter ki insan yanlış insana aşk diye katlanıp umutla beklemesin.Bugün Alex yalanlarıyla Carol'un sevgisini öldürdü. Carol ise doğru yolu tercih edip boşanmak yerine Eric ile yatıp sadakat kelimesini rafa kaldırdı. Alex'in sevgilisi evli olduğunu bildiği adamla ilişkisini devam ettirip kendine olan saygısını zarar verdi. Günah ve kusur arayıp yargılar isek herkesi sorar gökyüzüne bizlere.
- Pardon ama siz kimsiniz ?
Hatasız kul olmaz şarkısını Sahra dinlerken uçak yanaştı piste. Sahra kulaklığını çıkartıp yeni hayatına ilk adımı atacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Bebek 🙋
RomanceSeks hayatımızın bir parçası. Öyle ise kitapta karakterimizin hikayeleri yer alsın. Okurken oy vermeyi unutmayın.