Infoa

83 8 0
                                    


Moi! Tässä hieman pohjustusta tarinaan :)

Oon nyt jonkin aikaa halunnut alottaa fanficin kirjoittamisen. Kaipaan älyttömästi sitä 6.-8. luokkien vaihetta, jolloin näitä aika paljon kirjoitin. Mulla on myös älytön ikävä Potterien maailmaa, joten sinne suunnataan tässä ficissä.

Siitä taitaa olla kuitenkin jo 5 vuotta, kun mulla joku Pottereista on viimeksi ollut lukemisessa, joten muisti pätkii joistain asioista aika paljoltikin. Virheitä varmasti siis tulee ja olen enemmän kuin iloinen, jos jaksatte niistä sanoa! Korjaan mielelläni kaikki virheet pois.

Sitten tietoa itse tarinasta:

Hahmoesittely löytyy seuraavasta luvusta. Siellä pääsette paremmin tutustumaan tarinassa pääasiassa pyöriviin henkilöihin.

Eletään siis Tylypahkassa. Päähenkilö Beatrice on aloittamassa viimeistä vuottaan ja hieman hukassa. Jos nuori nainen ei pääse koulun jälkeen pelaamaan huispausta ammattilaisena, hänellä ei ole mitään käsitystä, mitä alkaa tekemään elämällään. Jätkäkuviotkin ovat ihan sekaisin, eikä Beatrice ole paras henkilö terveisiin ihmissuhteisiin.

Beatrice elää samalla vuosikurssilla, kuin Potter, Granger, Weasley, Malfoy yms. Teen kuitenkin poikkeuksen siinä, että Voldemort vedetään tästä maailmasta pois. Heippa Volde. Haluan jättää politiikan, sodan yms. pois tästä tarinasta, mutta jättää tutut hahmot. Tietenkin sodan puuttuminen ja Voldemortin olemattomuus muuttaa hieman joidenkin hahmojen tarinaa ja luonnetta, esimerkiksi Harrylla on vielä vanhemmat, Sirius on elossa, Harry ei ole "poika joka elää" ja Dracolla ei ole ihan yhtä kurja elämä. Lisäksi lisään tarinaan myös sellaisia hahmoja, joita ei Pottereissa tähän aikaan elänyt. Saatan myös hieman muokkailla joidenkin hahmojen ikää, jotta saan heidät mukaan tarinaan.

Näillä pohjustuksilla ei muuta kuin lukemaan! Toivottavasti tulet tykkäämään ja mukavia lukuhetkiä!

KäärmeWhere stories live. Discover now