Beatrice "Bea" Nerissa Grace Burton
Beatrice on luihuistyttö, joka harrastaa huispausta intohimoisesti. Treenien ulkopuolella Bea hoitaa koulun joissain aineissa erinomaisesti, toisissa taas tyydyttävästi. Jos asia ei kiinnosta, ei Bea siihen sen enempää huomiota kiinnitä.
Vaikka Bea on luihuinen, ei se estä häntä olemasta ystäviä Hermione Grangerin kanssa. Tupatoverit kuittailevat tästä hänelle aika ajoin, mutta vuosien saatossa jokainen on omalla tavallaan joutunut hyväksymään toveruuden. Burton ja Granger ovat nimittäin olleet ystäviä jo ensimmäisestä luokasta lähtien. Hermionella ei pahemmin silloin ollut ystäviä, eikä Beaa voinut vähempää kiinnostaa, mistä tuvasta hänen ystävänsä olivat. Ystävyys alkoi yhteisestä parityöstä ja on ottanut matkan varrella kolhuja, mutta kasvanut yhdessä tyttöjen kanssa. Bea on hyviä ystäviä myös Victorian ja Dracon kanssa. Tosin suhde Dracon kanssa ei ole aina ollut ihan kaverillinen.
Bealla on tornipöllö Aila ja Bea pelaa huispauksessa jahtaajan paikkaa.
Victoria "Vic" Alanna Riddle
(Okei tiedän, mä sanoin, ettei Voldea ole olemassa. Mun tarinassa nyt kuitenkin on Mattheo Riddle ja hänen kaksosensa Victoria Riddle. Tää on fanfic, ei mietitä asiaa sen syvemmin)
Victoria on kunnianhimoinen nuori, joka asettaa tavoitteensa korkealle, eikä pelkää unelmoida. Hän pelaa huispausta jahtaajana ja on erittäin vaarallinen parivaljakko yhdessä Bean kanssa. Victoria oli ennen jopa Bea pahempi miesten suhteen, mutta on ihmeen kaupalla pysynyt jo melkein vuoden suhteessa korpinkynsiläisen William Evansin kanssa.
Victoria ja Beatrice ovat olleet ystäviä taaperoista asti. Victorian ja Bean vanhemmat ovat tunteneet Tylypahkan ajoista lähtien, ja tytöt ovatkin tunteneet toisensa läpi koko elämän. Kaksikko on täysin erottamaton.
En koe tarvetta sen kummin esitellä hahmoja, joita en itse ole luonut. Suhteesta Beatriceen kerron jotain.
Mattheo Riddle
Se Victorian ärsyttävä veli. Jonka kanssa ei olla puheväleissä, eikä halutakaan olla. Ärsyttävän hyvä huispauksessa. Saisi Beatricen puolesta lentää ulos joukkueesta, mutta valitettavasti hyviä kavereita Dracon kanssa.
Draco Malfoy
3. vuodesta aina 5. vuoteen Tylypahkassa Dracolla ja Bealla oli jonkin näköinen on-off-suhde meneillään. Bea päätti kuitenkin päättää kierteen lopullisesti 5. vuoden jälkeisenä kesänä, jolloin Draco ja Bea sopivat olevansa vain kavereita. Huispausjoukkueen etsijä ja kapteeni.
Hermione Granger
Hyviä ystäviä jo monta vuotta Bean kanssa. Aikalailla kaiken oleellisen toin jo aiemmin esiin.
YOU ARE READING
Käärme
FanfictionOlen käärme. Laskelmoiva, itsekäs ja myrkyllinen. Ja se on tuhonnut meidät lopullisesti. Beatrice Burton vihaa Mattheo Riddleä koko sydämensä pohjasta. Nuori miehenalku ei ole muuta kuin ilkeä Beaa kohtaan, eikä Beakaan sen kummemmin yritä miellyttä...