Oy ve yorum yapmayı unutmayın✨️
İyi okumalar ✨️💗
Medya:Polat Kaya
_________________________________________Ece'den
Alarmın sesiyle gözlerimi yeni güne açtım.Bugün diğer günlere nispeten daha yorgundum.Bugün Arda abinin yanına gidicektim.Arda abi benim doktorumdu.Çok iyi biridir.Kendiside benim abim gibidir.Ah size söylemedim değilmi?Ben Lösemi hastasıyım.Tabi ben bunu 6 ay önce öğrenmiştim.Tedaviye ise 2 aydır başladım.Tabi para sorunu olduğundan dolayı bu kadar geç başlamıştım.Arda abi tedavi masraflarında yardım etmeyi teklif etmişti.Ama ben kabul etmedim.Zaten 2 işte çalışıyordum kendi masraflarımı karşılaya bilirdim değilmi.
-Karşılaya bildiğin içinmi beş ilaçtan ikisini ala biliyorsun?
İç sesimin haklı olması çok garib.Çok zamanda benim aksimi söyler.Sanki iç ses değilde başka biri.Her neyse.Yorgun olsamda yatağımdan kalkıp banyoya girdim.Sıcak bir duş alıp kendime geldim.Banyodan çıkıp üzerimi giyinmeye başladım.Bugün hava ekstra soyukmu ya banamı öyle geliyor.
Üzerimi giyindikten sonra mutfağa girdim.Mutfak dolabından paralarımı koyduğum kavanozu alıp içinden ev kirası ve fatura paralarını götürdüm.Mutfaktan çıkıp şarjda olan telefonumu aldım ve montumu giyinip evden çıktım.Binanın ikinci katına çıkıp zili çaldım.Kapıya Makbule teyze çıkmıştı.
"Merhaba Makbule teyze , ev kirasını getirmiştim."
diyip paranı uzatdım.Önce paraya sonrada bana bakıp
"Kiraya zam yaptım haberin yokmu?500 ₺ daha vermelisin"
"Makbule teyze ama bana söylememiştin.Şuan elimde olan bütün paranı sana verirsem faturaları nasıl ödeyeceğim?"
diye sordum.
"Bak kızım bu devirde bu fiyata kiralık ev varmı?Hayır yok , üstüne zam yapmam normal ekonemiden haberin yokmu?Ha beğenmiyorsan çık evden.Zorla tutan yok."
"Peki , şimdilik bunu alın 1 haftayada üzerini tamamlayıp veririm."
"2 ay geçikdirmiştin zaten kirayı , şimdi hepsini verirsin yada evden çıkarsın."
Sabrımın son sınırlarındaydım.Sinirle parayı yüzüne fırlatıp evden çıktım.Bu kadın sinirlerimi zıblatıyordu.Evet şu ekonomide bu kadar ucuz bir ev bulmak zordu , ama bura ev bile değildiki , 1+1 ev bile diyilmezdi o derece.Elimde olan bütün parayı ev kirasına vermiştim.Faturaları dün ödemeliydim eğer bugün ödemezsem kesin elektrik falan kesilirdi.Eve girip kapını kapatdım.Bu gün cumartesiydi iş ve okul yoktu.Yapacak bir iş yoktu.Telefonu yine şarja takıp evi toplamaya başladım.Evi süpürdükten sonra , banyoya girip kovayı sıcak suyla dolduracaktımki , sicak suyun gelmediğini gordüm.Anladığim kadarıyla doğalgazı kesmiştiler.Soyuk suyu kovaya doldurdum ve yerleri silmeye başladım.Bu sırada kapı çalmıştı.Bezi kovaya atıb kapıyi açmaya gitdim.Kapını açtığımda karşımda Azat bey ve Sevda hanımı görmeyi beklemiyordum.Yanlarındada tanımadığım 2 adam vardı.Azat bey ve Sevda hanıma , düşünüp size bir karar vereceğim demeğimden 1 hafta keçmişdi.Ama ben bir karar verememiştim.Bu arada bu 1 haftada Yaman her gün bana yazıyor ve arıyordu.Ben işte olduğumdan dolayı beni görmeye gelemiyordu.Azat bey ve Sevda hanımda arıyor ve yazıyordular.Ama bugun geliceklerini soylememistiler.
Üzerimdeki şoku bir tarafa atıp onları içeri davet etdim
"Hoşgeldiniz buyurun içrei geçin."
Azat bey ve Sevda hanım birlikte
"Hoşbulduk kızım"
dedikten sonra içeri geçtiler.Arkalarından 2 çocukda içeri girdi.Biri yirmili yaşlarda diğeride benden kücük duruyordu.İçeri keçtiğimde evi incelediklerini gördüm.Boğazımı temizleyip
"Ayak üste kalamayın oturun lütfen."
diyerek oturmaları için koltuk ve sandalyeleri gösterdim.Azat bey ve Sevda hanım ikili koltukda oturdular diğer adam ve çoçukta sandalyede oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim [Devam Edecek]
ChickLitBeni kimse pek sevmez.Sevmez değil de görmez yani.Öyle kenarda dururum.Kimsenin yüreğinde yer etmem. Kimse için önemli olmamanın ne demek olduğunu biliyor musunuz? Ben ezberledim... Ben Ece Kaya kimsenin sevmediği yüreğinde yer etmediği o insanım...