4 Bölüm

1.7K 91 40
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın✨️

İyi okumalar💗✨️

Medya:Poyraz Kaya
_________________________________________

Yazar ablanızdan

Kaya ailesi salonda oturuyordular.Ege ve Mert bugün Ece'nin evine gitdiklerini abilerine anlatıyordular.
"Abi ev çok kötü durumdaydı.Duvarlarda lekeler vardı ve berbat kokuyordu ev"
diye Mert abilerine anlatıyordu.
"Mert haklı ev kötü durumdaydı.Salon ve yatak odası yoktu.Yatakda, masada ve koltukda aynı odadaydı.İçerisi ne kadar berbat olsada temizdi.Evet duvarda lekeler vardı ama ben toz filan görmedim.Zaten biz geldiğimizde temizlik yapıyordu."
diyerek lafa Egede dahil oldu.Mirza Egeye bakarak
"O kız temizlikmi yapıyordu?Hah ben onu Merve gibi kendine bakım yapan ev işlerinden anlamayan biri olarak hayalediyordum.Yada size gösteriş yapmak için öyle yapmıştır.Göz boyuyor nolucak."
Azat bey sinirlenerek Mirzaya
"Oğlum salakmısın sen?Bizim geleceğimizden kızın haberi bile yoktu.Nasıl gösteriş yapsın.Salak saçma konuşma"
Azat beyin konuşmasınin ardından Sevda hanımda üzüntüyle
"Azat kızımın ellerini gördün değilmi , hele göz altlarını demiyorum.Hepsi çalışmaktan,oysa onun şimdi gezip tozan eğlenen yaşları."
Azat bey Sevda hanıma sarılarak
"Üzülme Sevdam , bak kızımız artık bizimle yaşamaya başladıktan sonra her sey daha güzel olucak.Sadece yarına kadar bekle.Yarın bize bir haber vericek.Sen üzülme hurma gözlüm"
Sevda hanımda gülümseyerek kocasının sarılışına karşılık verdi.

Çocukları onların bu haline gülümseyerek bakıyordular.Kapının çalmasıyla Mert ayağa kalktı ama o gitmeden Hale hanım kapıyı açmıştı.Mert tekrar yerine oturmuş salon kapısına doğru bakıyordu.Sadece o değil her kes.Salon kapısından Yaman girince Sevda hanım hoş geldin demişti , daha sonra Yaman karşılık vermiş ve bir süprizi olduğunu söylemişti.Her kes merakla Yamana bakıyordu.Birden Yaman kenara çekildi ve arkasında olan kızı herkez gördü.Azat bey ve Sevda hanım ilk şaşırsalarda hemen kendilerini toplayıp Eceye sarılmaya gitdiler.Ece ikisininde sarılışına karşılık verdikten sonra geri çekildi.Sevda hanım hemen onu alıp koltuğa geçti.Ece'nin bir tarafında Sevda hanım bir tarafındada Azat bey oturmuştu.Her kes pür dikkat kıza bakıyordu.Yamansa kızın haline gülmüş ve tekli koltuğa oturdu.

Sevda hanım Eceni tek tek herkesle tanıştırmışdı , Ecede kendini tanıtdıktan sonra sessizlik olmuştu.Bu sessizliyi bozan ise Mirza olmuştu

[Aynı diyaloglar]

Ece'nin konuşmasından sonra her kes şaşırmıştı.Sadece Azat bey altdan altdan gülüyordu.Çünki kızı abisi gibi altda kalmıyordu ve lafını sözlüyordu.

Yamannında Azat beyden farkı yoktu.Tek fark o baya baya gülerek abisi ve kardeşine bakıyordu.Polat sinirle Yamana dönüp
"Neye gülüyirson LAN!"
hiddetle bağırdı.Yaman dahada gülüp , kardeşi ve abisine
"Sizin halinize gülüyorum , neye güleceğim?17 yaşındaki çocuk kendinde 2 kat büyük adamların ağzının payını verdi.27 yaşında adamsın ama 17 yaşında bir çocuk ağzının payını veriyor"
Yaman yine kahkaha atdı ve salondan çıktı.Azat beyde ayağa kalkarak
"Oğlum doğru söylüyor , eşşek boyda adamlarsınız ama kızım sizin hakkınızdan geldi."
Azat beyde gülerek salondan çıkıp gitdi.Onların gitmesiyle içeri Ege ve Efe girdi.

Şimdi odada Azat bey , Sevda hanım , Yaman ve Ece dışında her kes vardı.Agah düşünceli şekilde yere bakıyordu.Poyraz ve Can az önceki kavgaya karışmamıştılar ama onlarında Eceye karşı ön yargıları vardı.Ege ve Efe garipdiler.Mert ise o zaten yeni bir abla istemiyordu.Eceye karşı oda önyargılıydı.(Hepinizi yazar olarak süründüreceğim HAHAHA-kötü kadın gülüşü fofmcoldch)

Abilerim [Devam Edecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin