⛔ Duyuru ⛔

416 17 6
                                    

Selamün Hellouuu aşklarım

Nasılsınız, napıyonuz?

Bildiğiniz gibi ben dün akşam yeni bölüm atıcaktım.

Ama bazı sebeplerden dolayı ne dün nede bugün bölüm atamadım.

Bi akrabamın  cenazesi var.Bu yüzden bir kaç gün bölüm gecikicek.Ama merak etmeyin gelecek haftadan her gün bölümler gelicek.

Ve bir şeyde demek istiyorum.Bazen yorumda bölümün kısa olduğunu söylüyorsunuz.Kusura bakmayın ama 20000 kelime mi yazayım?

Bu benim ilk kitabımdı.Çok garipki bu kitabıda hemen final yapıcağım.On yada on beş bölümden sonra final yapacağım.

Aklımda kaç tane kurgu var ama bu kitap gibi değil.Yani şöyle söyleyeyim.

Bu kurgunu yazarken çok zorlanıyorum.Elimde olsa 5 bölüme final yaparım.Ama olmuyor.Çünki ilk kurgum.Ben bunu 2022 yılın sonlarında yazmaya başlamıştım.O zamanlar sınav filan derken bölümleri atamadım.

Şimdi atıyorum ama aklım bir senaryo üzerinde gitmiyor.Hikayede neler olucak her şey aklımda .Özet gibi biliyorum ama uzun uzadı yazamıyorum.

Bazılarınız da yorumda bölümü uzun yaz uzun yaz nereye yazıyorum? Çok zorlanıyorum zaten aşklarım.Lûtfen anlayın benim max uzun bölümün 1600 kelimelik bir bölümdür.

Lûtfen alınmayın ama siz uzun yaz uzun yaz dedikçe hevesden düşüyorum.

Hikaye hakkında bir fikir bildirmek yada oy vermek yerine sadece "Daha uzun bölüm yaz." diyorsunuz.

Neyse aşklarım.Umarım beni yanlış anlamazsınız.Zaten bundan sonra bölüm için vote koyucağım.Vote geçilene kadar bende yeni bölüm yazacağım.

Kitaplarım hakkında bilgi edinmek isterseniz ınstagram adresimden bana ulaşabilirsiniz

ig:@thisskysdiary

Hadi görüşürüz

Öptüm sizleri mucuk mucuk mucuk 💋 💋


Abilerim [Devam Edecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin