Oy ve yorum yapmayı unutmayın ✨
Her satırda bir yorum görmek istiyorummm
Yeni bölüm için
30 vote ve 30 yorum
Güveniyorum sizee🩷
İyi okumalar
(◔‿◔)
Ece'den
Yaman donmuş bir şekilde bana bakıyordu.Ben ona korkarak bakıyordum.O ise bana şaşkın,mutlu, hüzünlü bakıyordu.Onun elini tutup "Abi..." diyecektim ki birden abim araya doğru düşüp bayıldı.
Hemen ayağa kalkıp yanına diz çöktüm.Yüzüne hafif hafif tokatlar atıyordum ama kendine gelmiyordu.Kafedekiler etrafımıza toplamıştılar.Ve hiç biri ambulansı aranıyordu.Ben son şans olarak ayağa kalkıp masadan su bardağını götürdüm ve abimin suratına döktüm.
Abim birden gözlerini açıp direkt bana bakmaya başladı. Etrafımızdakiler abimin kendine geldiğini görüp dağılmaya başlamıştılar.
Abime yardim ederek yerden kaldırdım.Masaya oturtup garsondan bir bardak su istedim.Su geldiğinde abime içirmiştim.Abim suyu içip bana baktı ve sarıldı.Bende karşılık verdim.Ona sıkıca sarıldım.Hiç ayrılmak istemiyormuşcasına.Onu seviyordum.Biliyorum diyorsunuz ki neden ona hemen inandın ve abi dedin.Ama Yaman abim diğerlerinden daha çok hak ediyordu bu kelimeni.
Abime dönerek "Abi artık evimize gidelim mi?" Yaman abim hemen gülümseyip ayağa kalktı "Kurban olsun abin sana.Hadi gidelim evimize ." dedi ve gözlerini sildi.Onunla ayağa kalkıp çıkışa doğru yürüdük.Kafe'den çıkıp arabasına ilerleyip ön koltuğa bindim ve kemerimi taktım.Oda sürücü koltuğuna oturup kemerini taktı.Bana göz kırpıp arabanı çalıştırdı.
Yirmi dakika sonra eve varmıştık.Benimle eve girip eşyalarımı toplamaya yardım etti.Çok bir eşyalarım yoktu yine bir koli ve bir bavuldu.Bütün eşyalarımı toplayıp evden çıktık.Evin kapısını kilitleyip anahtarı bu defa ev sahibine geri teslim ettim.Yaman beni hiç bir zaman bırakmazdı.Anahtarı verdikten sonra arabaya doğru gittik.Arabaya binerek yola düştük.
(◡ ω ◡)
Araba evimin önünde durdu.Arabadan inip eve doğru ilerledik ve kapıya varıp zili çaldım.Kapı Hatice teyze tarafından açılmıştı.Gülümseyerek hoşgeldin dedi ve kapıdan çekildi.Ona karşılık verip içeri girdim.Yamanla birlikte salona ilerleyip girdik.Her kes buradaydı.Sevda hanım ve Azat bey beni gördükleri anda ayağa kalkıp yanıma geldiler.
Sevda hanımın bakışlarından , bana sarılmak istediğini görüyordum.Ama çekiniyordu.Ama bundan sonra bana bir adım atanlara bende 10 adım atacaktım.
Sevda hanıma sarılıp kokusunu içime çektim.Anne kokusu böyle bir kokuydu demek.
Sevda hanım da bana sımsıkı sarılmıştı.Geri çekilecekken yanağından öpmüştüm.Sevda hanım da gözleri dolu hâlde beni tutup iki yanağımdan öpmüştü.
Azat bey'e dönüp onada adım atıp sarılacakken o hemen bana sarılmıştı.Beni sıkıca sarıp sarmalamıştı.Ondanda ayrılacakken alnımdan öpmesiyle yüzüm kıp kırmızı olmuştu.Bu halime gülmüs ve benimle koltuğa doğru ilerleyip oturmuştu.
Bir yanımda Azat bey, bir yanımda ise Sevda hanım oturmuştu.Sevda hanım bir eliyle saçlarımı okşuyordu, bir eliyle de elimi tutmuştu.Azat beyde aynı şekilde elimi tutmuş dolu gözlerle bana bakıyordular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim [Devam Edecek]
ChickLitBeni kimse pek sevmez.Sevmez değil de görmez yani.Öyle kenarda dururum.Kimsenin yüreğinde yer etmem. Kimse için önemli olmamanın ne demek olduğunu biliyor musunuz? Ben ezberledim... Ben Ece Kaya kimsenin sevmediği yüreğinde yer etmediği o insanım...