"Nasılsın küçük kız kardeşim?Özledinmi abini?" diye sessizce fısıldadı.Bana doğru dahada yakınlaşıp dudaklarını kulağıma yakınlaştırdı "Ben seni çok özledim.Bence biraz hasret gidermeliyiz.Bence sende istersin"Bu sefer dudakları boynuma doğru ilerledi.Elimden sadece ağlamak geliyordu.Onu üzerimden itmeye bile gücüm Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.Sinirle gözlerime bakıp, eliyle ağzımı kapattı ve sessizce kulağıma doğru fısıldadı"Gece şimdi başlıyor , ağlamanı sona sakla."
_________________________________________
Keçmişin izleri bedenimdeydi ve gitmiyordu.Ne etsem ne yapsam da olmuyordu.Bedenimden onun bıraktığı izleri silemiyordum.Yolun sonuna gelmiştim.Tek çarem kalmıştı bu iyrenc dünyadan gitmek.Tek ve son dileğim ise ailemin üzülmemesi ve beni affetmesi.
_________________________________________
"Ece güzel kızım hadi eve gidelim yapma böyle bak annen , kardeşin hepimiz korkuyoruz gel gidelim babacım.Lütfen yapma bunu bize"
"Ece kardeşim, yapma bunu bize nolur.Beni...bizi öldür.Ama bunu yapma , yalvarıyorum sana yapma."
"İkizim , canım , canparem nolur gidelim.Kendine zarar verme.Bizim canımızı al ama bunu yapma"
"Ecem.Kardeşim hadi gidelim.Bak biz senin yanındayız.Sen yalnız değilsin.Hadi gel"
"Abla hadi gidelim nolur gel bak çok korkuyorum nolur.Annemin , abilerimin , bizim halimize bak.Çok kötü.Nolur gel hadi gidelim"
Bana yalvaran , yakınan aileme baktım.Geriye baktım , maziye baktım , geçirdiğim güzel , acı , tatlı günlere baktım.Ama olmadı.Bu dünya benden daha güçlü.Ben çok zayıf biriyim.Bu hayat benimle bir savaş başlattı.Doğduğum günden beri geldiğim savaşın sonundaydım.Ve artık mağlup olmuştum.Buna bakmayarak, son defa aileme gülümseyerek baktım ve fısıldadım.
"Özür dilerim....."
_________________________________________
Selamün Hellouuu
Gelicek bölümlerden bir kesit.Kitaba oy ve yorum yapmayı unutmayın ✨.
İletişime geçmek isteyenler için buraya Instagram adresimi bırakıyorum.
İg:@thisskysdiary
Takipe karşılık var✨
Hepinizi seviyorum 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim [Devam Edecek]
ChickLitBeni kimse pek sevmez.Sevmez değil de görmez yani.Öyle kenarda dururum.Kimsenin yüreğinde yer etmem. Kimse için önemli olmamanın ne demek olduğunu biliyor musunuz? Ben ezberledim... Ben Ece Kaya kimsenin sevmediği yüreğinde yer etmediği o insanım...