5 Bölüm

1.7K 86 29
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın✨️

İyi okumalar✨️

Medya:Yaman Kaya

_________________________________________

Ece'den

Saat 17.50 di.Kafede artık kimse yoktu.İlk defa kafe bu kadar kalabalıktı.Bundan sepep çok yorulmuştum.Sonuncu masanın üzerinide sildikten sonra işim bitmişdi.Arka odaya gidip önlüyümü çıkartdıp çantamı aldım ve odadan çıktım.

Kafeni kilitledikten sonra eve doğru yürümeye başladım.Sabah Engin abiyle gelirken yola baktım yakındı ev.Kulaklığımı takıp müzik dinleyerek eve doğru gitmeye başladım.Bir hafta sonra 2024-e giricektik.Bu yılın diğer yıllardan pek farkı yoktu aslında.Sadece benim son yıl başım ola bilir.

Eve vardığımda kulaklıklarımı çıkartdım.Evin kapısını çalıp beklemeye başladım.Kapıyı Hatice teyze açmıştı.Ona selam verip içeri girdim.Ayakkabılarımı çıkartıp salona doğru ireliledim.Salona girdiğimde her kes buradaydı.Sevda hanım beni görüp
"Hoşgeldin kızım , bizde seni bekliyorduk."
"Hoşbuldum"
diyerek tekli koltuğa oturdum.Sevda hanım Hatice teyzeye seslenip
"Hatice abla sofrayı hazırlarmısın"
"Tamam Sevda hanım"
Hatice teyze sofrayı hazırlamaya gitmişdi.Sevda hanım ve Azat bey bir konu hakkında konuşuyordular.Diğerleride kendi aralarında konuşuyordular.Koltukta geriye yaslanıb gözlerimi kapadım.Cidden çok yorgundum.Sofra hazır olana kadar gözlerimi dinlendirsem bir şey olmazdı bence.

Yazar ablanızdan

Azat bey ve Sevda hanımın söhbetini Hatice hanımın sesi bölmüştü.
"Sevda hanım sofra hazır"
diyerek odadan çıktı Hatice hanım.Her kes ayaklandıkta uyuyan kız dikkatlerini çekti.Sevda hanım Azat beye dönerek

"Yorgun olduğu için uyuya kalmış.Tıpkı abisi , inat yapıyor.Çalışmamasını söylüyoruz ama inadım inat neticem iki kanat diyor."

Diyerek söylendi Sevda hanım.Azat bey karısına hak vermişti.Kızı abisine benziyordu.Azat bey kızının çalışmasını istemiyordu ama ne fayda onu dinleyen varmıydı.

Yaman Eceye doğru eğilerek onu kucağına aldı.Yüzünü odadakilere çevirip
"Eceni odasına yatırıp geliyorum "
dedi ve odadan Eceyle birlikte çıktı.Yamanın gitmesiyle herkes yemek odasına geçtiler.

Yaman Ece'ni yatağına yatırıp odadan çıktı.Yemek odasına gelip yerine geçti.Azat beyin ^Afiyyet olsun^ demesiyle her kes yemeğe başladı.Sadece Yaman hiç bir şey yemiyor öylece tabağına bakıyordu.Bu durumu gören Can abisine
"Abi neden yemek yemiyorsun?"
diyerek sordu.Yaman Canın sorusuna cevap vermeyip babasına döndü
"Baba neden Ece'nin çalışmasına izin veriyorsun?Baksana yorgunluktan 5 dakikada uyuya kaldı.Hem saat'de geç.Bu saat'de gelmesi çok tehlikeli."
dedi.Azat bey derin bir nefes alıp konuşmaya başladı
"Ben ne yapayım oğlum , Ece çok inat etdi ve kabul etmedi.Bende ona bir süre tanıdım.Bir süre verdim bize alışdıktan sonra çalışmasina izin vermiyeceğim.Şimdide izin vermiyorum ama bizi dinlediği yok.Bende ona bıraktım kararı.Ve ayrıca eşşek sıpası bu saatde gelmesinin tehlikeli olduğunu bende biliyorum.Bundan dolayı 2 haftadır onu izliyen koruma şimdide onu izliyor.Ama bunu ona söyleyemiyorum.Çünki bilirse korumanın onu izlemesini istemez."
diyerek konuştu.Yaman kafasını tamam anlamında salladı ve yemeğine döndü.Ama iştahı yoktu.Herkese afiyyet olsun diyerek masadan kalktı ve yemekodasından çıktı.

Abilerim [Devam Edecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin