2.

324 15 11
                                    

Genç adam kapıyı açtığında koca masada kafasını önüne eğmiş bir şeylerle uğraşan ve bu uğraşan kişinin asansörde, içinden 'tanrı' diye hitap ettiği şahısın patronu olduğunu öğreneli iki saniye olmuştu. Demek o yüzden asansör kapsı açılınca hepsi hızla çıkmaya başlamıştı ve aptal gibi orda dikilmiştim diye içinden geçiren genç adam arkadındaki kapıyı kapatıp yeni patronun masasına bir iki adım ilerlemşti yani kısacası Bay Kim'in masasına. Bay kim asansörde yaptığı gibi derin bir nefes alıp hızla kafasını kaldırmıştı. Şaşkın surat ifadesiyle Jungkook'u baştan aşağıya ağır ağır süzümüştü.Bu duruma karşı rahatsız olan genç adam hafifçe kıpırdamış eliyle ağzını kapatıp kısa bir şekilde öksürmüştü. Bunu yapmaktaki amacı dikkati kendisine çekmekti ki bunu başarmıştı.

"Merhaba Bay Kim ben yeni asistanınız Jeon Jungkook"

Bu konuşmayı gelmeden önce nerdeyse binlerce kez içinden tekrar etmişti.

"JİMİN!"

Aniden bağırmasıyla yerinden fırlayan genç adam bir iki saniye kendine gelmeye çalışmıştı. Hızla açılan kapıyla içeriye minyon tipli tatlı bir genç gelmişti.

"Buyrun Bay Kim"
"Bay Jeon'a yeni odasını göster ve ne yapacağını"
"Şey Bay Kim henüz o odanın bakımı bitmedi."
"Tamam...şimdilik benim odamda çalışmaya başlasın"
"Ne?! İyide siz-"
"Ne dediysem o jimin"
"Peki Bay Kim"
"Şimdi ne yapması gerektiğini , nasıl çalışması gerektiğini anlat ona"
"Ah tamam efendim"
"Bay Jeon gelin isterseniz size şirketi gezdireyim o sıra anlatırım"
"T-tamam"

Jungkook Jimin'in peşine takılıp hızla odandan çıkmıştı.

"Bana jungkook diyebilirsin"
"Ah peki o zaman sende bana jimin de"
"Tamamdır"
"Şimdi sana yapman gerekenleri anlatıcam tabi ondan önemli bir şeyimiz var ordan başlıyım"
"Önemli mi? "
"Evet bak şimdi öncelikle Bay Kim çok sinirli ve titiz bir insandır hatta titizliği hastalık haline gelmiş, kısacası insanlara dokunmaz ve herzaman insanlar arsında büyük bir  mesafe koyar.Normalde odasında asla kimseyi bulundurmaz ama seni neden odasına aldı anlamıyorum ve böyle  bir şeyi ilk defa görüyorum"
"Mesafeli derken o nasıl oluyor ki"
"Yani biriyle asla yakınlaşmaz dip dibe girmez aynı ortamda uzun süre bulunmaz aralarında her zaman büyük bir mesafe olur"
"Bu adamın ilişkileri nasıl oluyor o zaman"
"Şu âna kadar hiç ilişkisi olmadı."
"Ciddi misin? "
"Hı hı"
"Herneyse bu kadar dedikodu yeter biraz iş hakkında konuşalım"
"Tamam"

Genç adam öğrendiklerinde şaşırsa mı üzülse mi bilemedi çünkü dakikalar önce asansörde yanyanaydılar. Genç adam içinden Tanrı'ya sesini duyurmaya çalıştı yoksa işten kovulması an meselesiydi ve kesinlikle bunun olmasını istemezdi. Jimin'in anlatımıyla yapması gereken her şeyi öğrenmişti basitti ama Bay Kim zor biriydi, ona da zamanla alışacağına inanıyordu yani umarım öyle olurdu. Jiminle işi bitince tekrar Bay Kim'in odasına doğru ilerleyen jungkook.Kapıyı iki defa tıklatıp 'gel' komutuyla içeriye girmişti.

"Şeyy bay Kim ben nerde işimi yapıcam"
"Nerde yapmak istersen"
"Ah anladım"

Jungkook Bay Kim'e en uzak olan koltuğu seçip elindeki dosyalarla ilgilenmeye başladı.Kapının tekrar çalmasıyla Bay Kim tekrardan 'gir' diye seslenmişti.

"Bay Kim önümüzdeki HANWHA şirketi ile olan toplatımız iptal edilmiştir"
"Ne demek iptal oldu"
"Anlaşmayı reddetmişler"
"Ne!?"
"Ne dediğinin farkında mısın!?"
"Üzgünüm Bay Kim ama kendileri bunu size iletmemi söylediler"
"Nasıl böyle bir şey yaparlar!"
"Üzgünüm efendim"
"ÇIK DIŞARI!"
"Bir şey daha var efendim"

Jungkook şaşkın ve korkak bir surat ifadesiyle sadece o ikisine odaklanmıştı. Kaşısındaki adam o kadar sinirli gözüküyordu ki hareket etmek bile istemiyordu. Sanki hareket ederse bütün sinirinin ondan çıkaracakmış gibi hissediyordu. Bay Kim tam bir kez daha bağırıcakken karşısında gördüğü korkudan titreyen ve masum bir tavşanı andıran surat ifadesiyle ona bakan genç adamı görünce söyleyeceği şeyden vazgeçip gayet sakin bir sesle konuşmuştu.

"Çık dışarı"
"Tamam efendim"
"Ş-şey Bay Kim i-isterseniz ben de çıkabilirim"
"Otur jungkook"
"T-tamam"

Onun gitmesini istemiyordu. Sebebini bilmediği bir şekilde yanında olmasını istiyordu ki diğer insanlar için ne kadar normal olsada Taehyung için değişik bir durumdu insanlarla asla bir oda içerisinde bu kadar uzun süre kalamazdı hatta bu imkansız gibi bir şeydi. Kısacası toplantılarını yarısını bile online yapan adam nasıl Jungkook'u kendi odasına aldı, hâlâ o da bilmiyordu.Gerçi bilmekte istemiyordu.

...

Sınavlar ölsün

K.T.H.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin