Bu bölmüm biraz üzücü olabilir
arkadaşlar yani ben yazarken üzüldüm şahsen sizi bilemiyeceğim.
Yazım yanlışları için üzgünüm
ha birde bunu üzücü bir şarkı ile okuyunca daha üzücü oluyor tavsiye ederim😉♧
Genç adam çalan telefonunu eline alıp aramayı hızla yanıtlamıştı.Daha ayrılalı iki gün olmuştu.İki gündür ilk kez konuşuyorlardı.Heycanlanmıştı.
"Jungkook..."
"Efendim"
"Seni seviyorum"
"Ne?"
"Seni seviyorum bunu unutma
tamam mı?"
"Taehyung ne oluyor
korkutuyorsun beni"
"Sadece seni sevdiğimi bil ve
sakın Yoongiyle muhattap olma güzelim tamam mı?"
"Neden bir daha seni göremiyecekmişim gibi konuşuyorsun"
"Dediklerimi yap bebeğim sakın kimseye güvenme"
"Taehyung-"
"Seni çok seviyorum herkesten herşeyden çok hemde.Ömrümün yettiği yere kadar da sevmeye devam edicem seni söz veriyorum"
"Bende seni seviyorum Taehyung neden böyle konuşuyorsun"
"Kapatmam gerek zamanım az"
"Hayır hayır dur-"
"Üzgünüm güzelim kapatmam gerek seni sevi-"
"..."Genç adam duyduğu kapanma sesi ile
hızla tekrar aramaya çalıştı.Bir şeyler ters gidiyordu bu konuşma normal iki çiftin yapacağı bir konuşma asla değildi sanki bir veda konuşmasıydı.Acıyan kalbinin üzerine elini koyup defalarca kez tekrar ve tekrar aramaya çalıştı jungkook.Ama hepsinde aynı sesi duyuyordu.Gözlerinden akan yaşların farkında bile değildi canı çok acıyordu.Kalbinde bir şeyler eksikmiş, aldığı nefes ona yetmiyormuş gibiydi sanki.Polisemi gitmeliydi ama ne diyebilirdi ki onlara.Eli ayağı birbirine giren genç adam düşünme yetisini kaybetmişti resmen.Tekrar aramaya çalıştı ama asla açılmıyordu.Hızla yerinden fırlayıp şirketin yolunu tuttu.Şirkete varır varmaz jiminin odasına gidip Taehyung'u sormuştu belki o biliyordur yerini.
"Jungkook iyi misin?"
"Taehyung-"
"O ona bir şey oldu"
"Ne! ne oldu?"
"Beni aradı ama veda konuşması gibiydi jimin sonrada ne olduğunu anlamadan telefonu kapattı.Bir şey oldu kesin sesi iyi gelmiyordu,defalarca aradım ama hiçbirini yanıtlamadı yalvarırım yerini biliyorsan söyle"
"Hayır bilmiyorum ama öğrenmeye çalışırım merak etme jungkook kötü bir şey yoktur"
"Kalbim neden acıyor o zaman neden benimle son kez konuşyor gibiydi"
"Şşş tamam o iyi jungkook eskiden de böyle yapardı merak etme bir kaç gün sonra burda olur"3 Hafta sonra
"Nerdesin sevgilim eğer bunu dinliyorsan yalvarırım cevap ver artık çok korkuyorum"
"Sesli mesajınız iletilmiştir""Jungkook yapma böyle kendini çok yıpratıyorsun"
"Üç hafta oldu jimin üç haftadır yok yine polise gidicem belki bir haber vardır"
"Hayır gitmiyorsun şehirde gitmediğin polis kalamdı hepsi arıyor zaten onu"
"Belki bulmuşlardır yerini"
"Hayır bulsalardı ararlardı jungkook
hadi ye bunları"
"Aç değilim"
"Üç haftada nerdeyse üç kilo verdin yemen gerek hem taehyung sana demedimi işim uzun sürebilir.Seni böyle görse eminim çok kızar ye hadi bir şeyler, ailende endişeleniyor senin için"
"Yemek iste-"Genç adam bulanan miğdesi ile hızla yerinden kalkıp lavaboya koşmuştu.Öğürdükçe miğdesi parçalanıyormuş boğazına millyonlarca iğne batıyormuş gibi hissediyordu.İstifra ettikten sonra elini yüzünü buz gibi suyla yıkayıp onu endişeyle izleyen arkadaşısına dönmüştü.
"Jungkook bu bugün dördüncü...lütfen hastaneye gidelim"
"İstemiyorum"
"Gözümün önünde eriyip gidiyorsun resmen kalk gidiyoruz dedim hadi"
"Hayır jimin"
"Umarım Taehyung bugün gelir ve seni böyle görür sonrada da daha çok sinirlenip seninle küser bir daha da konuşmaz"
"O bana küsmez ki"
"Öyle mi bal gibide küser"
"Hayır bana kıyamaz o"
"Görücez kıyarmı kıymazmı"
"Jimin...onu çok özlüyorum"
"Hey hey hey...sakın ağlama seni terlikle kovalarım"
"Hayır yapamazsın"
"Dene ve gör"
"Taehyung gelir değil mi?"
"Tabiki gelir aptal kim senin gibi bir yakışıklıyı bırakıp gidebilir ki?"
"Dalga geçem jimin"
"Çok ciddiyim"
"Hâlâ kalbim çok acıyor"
"Bunların hepsini ödeticez ona görücek gününü merak etme kook'im"