♤"Taehyung saatlerdir burda oturuyorsun yemekte yememişsindir kesin istersen gidelim ha"
"Hayır"
"Peki o zaman, bana aylardır nerde olduğunu anlatsan"
"Sonra jimin"
"Yaran var ister-"
"Jimin!"
"Özür dilerim"
"Bak seni anlıyorum ama şu an hiç sırası değil"
"Peki efendim"Yorgun bakışlarını jiminden ayırıp hâlâ uyanamayan sevgilisine çevirmişti.Saatlerdir başında dikiliyordu ,yanındaydı ama sarılamıyordu,öpemiyordu,o güzel gözlerini göremiyordu.Yanındaydı ama ona doyamıyordu,sonunda kurtulmuştu o yerden ama böyle hayal etmemişti.Bu hâlini gördükçe içi parçalanıyordu.Acı çekiyordu ,jungkook gibi acı çekiyordu.
Yanmaya başlayan gözleri ve miğdesindeki boşluk yüzünden rahatsızca kırpırdanmıştı.Doktora görünmesi gerekiyordu ama ondan uzaklaşmak çok zordu hatta imkansızdı."Neden o güzel gözlerini benden saklıyorsun?..."
"Taehyung..."Fısıltı gibi çıkan sesi duyan genç adam yorgun bakışlarını sevgilisine çevirmişti uyanıyordu.Sonunda uyanıyordu.
"Sevgilim..."
Yavaş yavaş kendine gelen genç adam.Saatler önce yaşanan olayı hatırlayınca şokla yerinde doğrulmuştu.
"S-sen yaşıyorsun"
"Seni bırakmıyacağıma söz vermiştim"
"Taehyung..."Hızla öne atılıp sıkıca sarılmıştı.O kadar çok özlemişti ki ne yapacağıinı şaşırır hâle gelmişti.Gözlerini sıkıca yumup kokusunu içine çekmişti.
"Gözlerimi açtığımda yok olma tamam mı?"
"Ah b-ben... sana bunları yaşatığım için özür dilerim güzelim..."
"Öldü dediler"
"D-denizde cesedini bulmuşlar"
"Öldün sandım..."
"Özür dilerim,özür dilerim lanet olsun sana bunları yaşattığım için kendimden nefret ediyorum.Affet beni-"
"Taehyung"
"Çok özledim"Jungkook'u kendinden ayırıp yüzünü avuclarının arasına almıştı.
"Sekiz ayı telafi edicem söz veriyorum güzelim"
"Verme..."
"Ne?"
"Sözünde dursaydın o gece saatlerce yatağında ağladığım zaman gelirdin Taehyung sana inanamıştım"
"Özür dilerim,elimden özür dilemekten başka hiçbir şey gelmiyor jungkook lanet olsun fazlasını yapamıyorum ve bundan nefret ediyorum "
"Neden...neden gelmedin, ölüm haberini aldım senin Taehyung"
"Şimdi bunları konuşmasak seni o kadar çok özledim ki jungkook biraz daha gecikseydim kafayı yerdim"
"Ben yedim,biliyormusun iki aydır senin görüyorum 'heryerde' ama fazlasını yapamıyordum sadece görüyordum şu an bile her an yok olup gidicekmişsin gibi geliyor.Çok zavallıca değil-"
"Jungkook yapma..."
"Sana çok sinirliyim"
"Gitme dedim,bir kaç gün sonra gelirim dedin yine sana inandım"
"B-ben-"
"Yanıma gel"Yatağın boş kısmına pat pat yapıp yanına çağırmıştı.Sinirliydi ama özlem duygusu çok daha fazla baskındı.Hızla ayağa kalkıp sevgilisinin yanına uzanan genç adam elini beline atıp kendisine çekmişti.Karşılaştığı zayıf bedenle derin bir nefes alıp sinirini bir köşeye atıp içinden kendine sövmeye devam ediyordu.Karşılığını ise kafasını boynuna gömüp sıkıca srılarak vermişti jungkook.
"Gelebilseydin gelirdin değil mi Taehyung?"
"Koşa koşa gelirdin sevgilim"
"B-ben çok korktum.Bir daha seni göremiyeceğim diye...deli gibi korktum"Boynunun ıslandığını hisseden genç adam hızla kaşlarını çatıp yatakta dik bir pozisyona gelmiş, sevgilisinin aşağıya bakan bakışlrırını çenesinden tutarak kaldırıp onunla göz göze gelmesini sağlamıştı.
"Ağlama dayanamıyorum"
"Kalbim acıyor"
"Bitti artık,yanındayım sevgilim"
"Ya tekrar gide-"
"Yapmam...seni bir daha asla bırakmam.Bu hâlini gördükten sonra istesem de yapmam güzelim lütfen ağlama"
"Canımı çok yaktın Kim Taehyung seni asla affetmiycem"
"Bende kendimi asla affetmiycem Jeon Jungkook,seni defalarca kez ağlattığım için"Genç adam hızla öne atılıp aylardır uzak kaldığı iki et parçasına özlemle asıldı.Sertlikten uzak yumuşak öpücükler veriyordu sevgilisine.
"Taehyung..."
Mızmızlarcasına konuşan çocuk dudaklarına tane tane konulan öpücüklerle mayışmış bir şekilde dudaklarını aralayıp konuşmaya devam etmişti.
"Çok özledim"
"Bende güzel oğlum"
"Anlat bana herşeyi lütfen"
"Ahh... senden ayrılıp o itin peşine düştüğüm gün bilerek onu bulmamı istemiş zaten, bir kaç gün süren arayışın ardından kaldığı depoyu, silahlarını bulmuştum ama bu bir tuzakmış sadece.Tuzağına düşüp aylarca bir depoda tutuldum .Gelmek istedim,kaçmayı denedim defalarca kez hemde jungkook.Yapamadım kurtulamadım elinden lanet olsun onu kendi ellerimle bile öldüremedim"
"Canını çok yaktı mı her yerin yara içinde"Genç adam yeni fark ettiği kurumuş kanlı elbiseyi görünce hızla ellerini öne atıp yavaşça kaldırmıştı.Gördüğü manzarayla şok olmuştu.Yarası çok yeni duruyordu.Vücudu kanlar,morluklar,izler ile doluydu.
"Jungkook-"
"B-bu...bu çok fazla"
"Bak bana"
"Bana bak jungkook.Acımıyor bile boşver güzelim"
"Y-yalan söylüyorsun"
"Şşş sakın ağlama sadece bana bak"Gözleri dolmaya başlayan genç adam bakışlarını zorda olsa sevgilisine çevirmişti.
"Ben iyiyim"
"Ben değilim canın yanıyor ama hastaneye geldiğinden beri benimle uğraşıyorsun-"
"Her zaman ilk önceliğim sen olacaksın jungkook ne olursa olsun."
"Doktor'u çağır"
"Gerek yo-"
"Taehyung doktoru çağır"
"Jungkook gerek yok dedim"
"İyi o zaman ben giderim"Hızla yataktan kalkıcaken ayaklarında hissettiği acıyla kendini sıkıp yürümeye çalıştı.Daha ilk adımını atmadan beline sarılan kollarla geri yerine oturmuştu.
"Kal burda"
"Ama-"
"Söz dinle biraz güzelim lütfen."
"Ben bu durumda olsaydım böyle dururmuydun Taehyung .Ben cevap veriyim Hayır"
"Öyle bir şey olmasına izin vermem ve ben alışığım bu acılara ilk değil"
"Ama ben seni böyle görmeye alışık değilim lütfen Taehyung"
"Ahh peki tamam ama şimdi değil sadece sarıl bana"
"Ya yaran acırsa"
"Acımaz aksine daha çabuk iyileşir"Genç adam yavaş hareketlerle sarılmaya çalışmıştı ama taehyung aksine daha fazla kendine çekip olabildiğince yaknın tuttmaya çalışmıştı kendine.Aylardır sadece bu anı bekliyordu.Tek ailesi olan minik sevgilisini görmeyi,özlemini gidermeyi bekliyordu.
"İyi ki beni bekledin sevgilim"
"Sende iyi ki geldin"
"Seni seviyorum"
"Ben daha çok seviyorum"
"Güzel sevgilim benim"
"Rüya gibi"
"Rüya ise umarım hiç uyanmayız güzelim"
"Umarım"Yavaş yavaş mayışan genç adam daha fazla dayanamayıp sıkıca sevgilisine sarılıp gözlerini yummuştu.
"İyi ki doğdun güzel oğlum iyi ki hayatıma girdin."
"Tanrıdan tek dileğim benden daha fazla yaşaman"Bir bölümün daha sonuna geldik yine geç attım kb
Hoşçakalın🧸🐇