Genç adam sevgilisinin kapısına dikilmiş etrafı inceliyordu geçen seferki gelişinden dolayı evin yerini öğrendiği için bugün sürpriz yapmak istemişti.Başta buraya gelmeye çekinsede sonuç olarak sevgilisinin eviydi yani bir sakıncası yoktu.Malikane gibi evin ziline bastıktan sonra üzerini düzeltmişti.Yavaşça açılan kapıyla daha fazla heycanlanmıştı genç adam karşısında yarı çıplak duran sevgilisine biraz saşırmıştı ama belli etmemiştti.Taehyung'un da aşağı kalır bir yanı yoktu beklemiyordu sevgilisini kapısında.
"Güzelim?"
"Ben geldimm"Kollarını kocaman açıp yarı çıplak bir şekilde ayakta dikilen sevgilisine sarılmıştı.Hemen ardından karşılığını beline sarılan kollarla almıştı.Kapıyı ayağıyla kapatıp jungkook'u da kapattığı kapıya sertçe yaslamıştı genç adam.
"Jungkook..."
"Hımm"
"İyi ki geldin güzelim"
"Hım öylemi"
"Öyle ama..."
"Ama?"
"Buraya gelerek beni nasıl bir durumda bıraktığını tahmin bile edemezsin"
"Neden ki"
"Bu evin her köşesinde seninle ayrı ayrı yapmak istediğim kötü düşüncelerim var ve sen kendi ayağınla kollarıma geliyorsun"
"Ne düşünceleri?"
"Bilmek ister misin?"Kafasını sallayan genç adam sevgilisinin yaptığı imayı hâlâ daha anlamamıştı. Sevgilisinin baldırlarından tutsmasıyla onun kucağına çıkması bir olmuştu.Ayaklarını hızla beline bağlayıp kollarını da sıkıca boynuna sarmıştı o korkuyla. Salona doğru ilerleyip ortada öylece durumuş, segilisine bakmıştı.
"Mesela şu masayı görüyor musun güzelim?"
"Hı hı"
"Seni oraya yatırıp o güzel gözlerinle bana altan dolu dolu bakmanı ve adımı yüksek sesle inle-"
"Taehyung!"
"Efendim"
"Ne diy-"
"Dur daha bitmedi "
"Hımm mesela bu koltuk'ta da seni kucağıma alıp üstümde ağlaya ağlaya tavşan gibi zıpl-"
"Taehyung diyorum!..."
"Biliyormusun güzelim bu evin her köşesinde seninle ilgili kirli düşüncelerim var ve bunu durduramıyorum her saniye aklımdasın buna engel olamıyorum"
"O kadar güzelsin ki sedece sen varsın jungkook senden başka kimsem yok; ďüşüncelerimde, hayallerimde geleceğimde, şuanımda sadece sen varsın"
"Seni seviyorum"
"Bende seni güzelim"
"Hımm nerde kalmıştım ben en son.."
"Taehyung yeter ama vazgeçtim artık bilmek istemiyorum düşüncelerini kendine sakla"
"Peki öyle olsun"
"İndirirmisin beni"Genç adamın dediğini yapıp minik sevgilisini kucağından indirmişti.
"Eee ne yapıyoruz bugün"
"Minik sevgilim ne isterse onu yapıcaz"
"Sensin minik"
"Hımm ben miyim"
"Şaka benim"
"Taehyung film izliyelim mi?"
"Ne yapmak istersen onu yapalım"
"Film izliyelim"
"Tamam ne izliyelim?"
"Hımm şey 'Unlocked' izleyelim mi?"
"Olur güzelim"Genç adam koltuğa oturup minik sevgilisinide yanına çağırmıştı.Beline kolunu sarıp iyice kendine çekmişti.Jungkook'a gelince temassız duramıyordu hep yakınlarında istiyordu onu.
"Taehyung"
"Efendim güzelim"
"Neden geldiğimi sormadın"
"Sormam mı gerekiyor"
"Hayır öyle değil,mesela bir anda evine geldim neden geldin, niye geldin diye sormadın hiç"
"Burası senin evin güzelim istediğin zaman gelip istediğin zaman gidebilirsin"
"Ansızın gecenin bir körü gelsem odanda ayakta dikilip seni izlesem yine de izin verirmisin?"
"Gecenin bir körü geliyorsan ayakta dikilip beni izliyeceğine yanıma gelip uyursun jungkook"
"İyi de ya ben geldiğimde sen yoksan"
"Ara beni hemen gelirim yanına"
"Ya çok uzaktaysan"
"Seni bırakıp çok uzağa gitmem sevgilim"
"Söz ver bensiz çok uzaklara gitme"
"Söz güzelim benim"
"Hadi diyelim gittin uzaklara sonra ne yapıcam ben"
"Beni bekle"
"Ya çok uzun sürerse"
"Niye durduk yere bunları soruyorsun güzelim"
"Çünkü sen hep ortalıktan kayboluyorsun ya bir kaç gün ya da haftalarca nereye gittiğinide bilmiyorum ve ben bunu hiç sevmiyorum, aramalarımada bakmıyorsun hiç"
"Jungkook ben-"
"Neyse boşver tatımızı kaçırdım durduk yere üzgünüm, filme başlayalım"
"Bak bana"
"Bu soruları sormakta çok haklısın güzelim dışarıda da işlerim oluyor şirkette kaldığım süreç içerisinde ise birikiyor bu işlerim ve bunu toparlamam günler yada haftalar sürüyor aramalara dönemiyecek kadar meşgul oluyorum ama sana söz sen aradığında denizin yedi kat dibinde olsam bile açarım"
"Ya Taehyung deme öyle"
"Umarım merakını gidermişimdir"
"Hı hı"
"Gel"Kucağına pat pat yapan genç adam hemen karşılığını almıştı.
"Açmısın güzelim"
"Hayır"
"Ama ben açım"
"Yemeğin var mı istersen sana yapabilirim"
"Yemeğim var"
"Kalk hazırlayalım o zaman"
"Hazır zaten"
"E ne duruyorsun Taehyung kalkıp yesene"
"İzin veriyor musun?"
"Benden neden izin alıyorsun ki istediğin zaman yiyebilirsin"
"Demek istediğim zaman öyle mi?"
"Evet Taehyung"
"Benden günah gitti"
"Ne?"Hızla yerleri değiştirip genç adamı altına almıştı.Ne olduğunu anlamayan genç adam korksada sevgilisinin neyi imâ ettiğini şu an anlıyordu.Hızla dudaklarını bileştiren Taehyung hızlı ve sert öpüyordu jungkook geldiğinden beri yapmak istediği şey onun o kiraz gibi kırmızı dudaklarını öpmeketi.Dudaklardan sonra araya dilini katmıştı diliyle yiyip bitirmişti genç adamı.Alt dudağını dişleri arasına alıp sert olmayacak şekilde ışırmış ve ardından diliyle yalayıp ayırmıştı dudaklarını.Nefes nefese kalan genç adam yapmacık bir sinirle Taehyung'a bakmıştı.
"Çok lezetliydi"
"Benimle resmen dalga geçiyorsun Taehyung"
"O kadar saf ve güzelsin ki doyamıyorum sana"
"Ve sende saflığımdan yararlanıyorsun"
"Elimde değil"
"Kalk üstümden Taehyung"
"Sinirlendin mi"
"Hayır"
"Sinirlendin"
"Kalk"
"Ah peki"Ayağa kalkan iki genç tekrar konuşmaya başladılar.
"Gitmem gerekiyor artık"
"Hayır efendim hiçbir yere gitmiyorsun"
"Neden"
"Bu gece burda kalıyorsun"
"Saçmalama Taehyung"
"Patronunun olduğumu unutuyorsun galiba gidemezsin hiçbir yere"
"Öyle mi Bay Kim"
"Jungkook"
"Efendim Bay Kim"
"İstediğin kadar Bay Kim diyebilirsin ama bu gece burdasın"
"Olmaz efendim"
"Bal gibide olur"
"Bana engel olamazsınız o goril tipli güvenlikler de yok"
"Peki git bakalım gidebiliyormusun"
"Peki Hoşçakal'ın Bay Kim"Genç adam kapıyı açıp dışarı çıkmıştı.Aslında gitmek istemiyordu ama ailesine bir iki saat sonra evde olacağını belirtmişti.Güzel bir şekilde de vedalaşamamıştı sevgilisiyle.Büyük kapının önüne gelip açılmasını bekledi ama açılmıyordu.Otomotik olduğu için kendiside açamıyordu gözleriyle etrafı tarayıp başka bir çıkış yolu var mı diye bakınmıştı ama her yer uzun çimenlerle kaplıydı.Öylece kalmıştı ortada genç adam.
"Hadi ama ya"
"Birine mi baktınız"
"Ah şey bu kapı nasıl açılıyor"
"Sanırım açamazsınız bu kapıyı Bay Kim'in emri var"
"Başka çıkış yolu var mı?"
"Yok malesef"
"Siz kimsiniz"
"Ben buranın bahçivanıyım"
"Ah anladım"
"Sizin burda ne işiniz var genelikle Bay Kim'e kimse uğramazda akrabası falan mısınız ?"
"Ah şey ben onun sevgilisiyim"
"Ah üzgümün efendim rahatsız ettim kusura bakmayın"
"Hayır rahatsızlık vermediz"
"Sadece eve gitmem gerekiyor ama bu kapı kapalı"
"Kusura bakmayın Bay Kim'in emiri var kimse açtıramaz o kapıyı Bay Kim'den başka"
"Anladım teşekürler"
"Bu arada ben Jungkook"
"Ah bende So-hyun"
"Tanıştığımıza memnun oldum"
"Bende efendim"
"Bana jungkook diyebilirsin"
"Peki"
"Sana kolay gelsin o zaman"
"Hoşçakalın"Kapını önünden ayrılıp eve doğru ilerledi genç adam anladığı bir şey varsa o da Taehyung'un izni olmadan hiçbir yere gidemeyeceğiydi.Evin kapısını çaldıktan sonra beklemeye başladı.Kapı açılır açılmaz bileğine sarılan elle içeri doğru çekilip kapanan kapıya yaslanılmıştı.
"Ne konuştun onunla"
"Ne?"Açıkçası genç adam sevgilisini bu kadar sinirli bir şekilde beklemiyordu.
"Jungkook"
"Soru sordum oda cevap verdi ayrıca yabancı değil senin çalışanın Taehyung ne konuşabilirim ki adamla"
"Kimseyle boş muhabete girmeni istemiyorum"
"Abartıyorsun şu an"
"Abartmıyorum deli gibi kıskanıyorum"
"Ne?"
"Başkalarına temas etmen , başkalarına gülmen bana sinir kırizi geçirtecek kadar delirtiyor"
"İnsanların salığı için yapma bunu jungkook"
"Tamam izin verirsen evime gitmem gerekiyor"
"Kal yanımda"
"Aileme haber vermem gerek"
"Tamam"Genç adam ailesine haber verdikten sonra sevgilisinin yanına gitmişti.Taehyung ise mutfakta bir şeylerle uğraşıyordu.
"Ne yapıyorsun?"
"Kalıcak mısın?"
"Evet"
"Gel bakalım"Sevgilisinin dediğini yapıp ortada olan masanın önüne gelip ne yaptığına bakmıştı.Koltuk altına sarılan ellerle arkasındaki masaya oturmuştu.Böylelikle boyları eşitlenmişti.
"Az önce ki sinirim için üzgünüm sevgilim"
"Sorun yok taehyung"
"Eminmisin?"
"Hı hı"Tatlı tatlı sırıtan sevgilisinin tekrar dudaklarına dokundurmuştu dudaklarını.Son kez olacağını bilmeden öpmüştü kiraz dudakları.