Parti normalden erken sonlanmıştı ama kimse bunu sorun etmiyordu. Sasuke ve Naruto her ne kadar defalarca Kawaki'nin odasının kapısından dönmüş ve içeriye girememiş olsa bile en azından üçüzlerin doğum günü bir sorun çıkmadan tamamlanmıştı. Kawaki sadece hediyesini vermek için aşağı inerken Sarada hediyeler verilirken bile ortaya çıkmamıştı. Nerede olduğunu kimse bilmiyordu.Parti sonlandığında Sasuke klonlarını ortalığı toplamaları için görevlendirerek üçüzlerin yanına gitti. Üçüne de koskoca sarıldı. "Tekrar iyi ki doğdunuz bebeklerim, iyi ki sizi doğurmuşum."
"Teşekkürler annecim." Diye çoğul bir cevap verdi Chei.
"Ama şimdi sizinle ciddi bir konu konuşmam lazım çocuklar. Homura, Boruto'yu da çağırır mısın? Şuan odasında olmalı."
Homura abisini çağırmak için üst katta gözden kaybolurken Sasuke iki kardeşi omuzlarından hafifçe yönlendirerek salona gitmelerini sağladı ve koltuğa oturmalarını sağladı. ''Bugün ciddi bir konuşma yapmamız lazım çocuklar. Doğum gününüzde bunu konuşmak istemezdim ama bu önemli bir aile meselesi.''
''Babamla ayrılıyor musunuz?'' Diye sordu Kaiyo korkuyla.
''Aptal Kai, bunun imkansız olduğunu sende biliyorsun.'' Dedi Chei kardeşine.
''Hayır hayır,'' Diye reddetti Sasuke. ''Ayrılmıyoruz. Bu daha değişik bir mevzu. Ayrıca, Uchimaki İtachei! Hemen kardeşine aptal dediğin için ondan özür dile.''
''Özür dilerim,'' Dedi Chei tek koluyla kardeşine sarılırken. Kaiyo da bunun sorun olmadığını belli edercesine gülümsemişti. Zaten kardeşinin bunu kast etmediğini biliyordu.
Homura abisi Boruto ile üst kattan indiğinde sohbetleri de bölünmüştü. Boruto'nun 13 yaşında olduğu kilometreler öteden bile belliydi çünkü her tarafından ergenlik akıyordu. Boynuna astığı kulaklığından yükselen bir müzik vardı ama Sasuke'nin ona imalı bakışını anlayarak müziği kapattı. Sürekli boynunda gezdirdiği kulaklıkta çalan müziğin daha kutsal bir amacı olduğunu ise Boruto dışında kimse bilmiyordu.
Boruto üçüzlerin yanına oturduğunda Sasuke de bir sandalye çekerek hemen karşılarına oturdu. ''Şimdi... Buna nasıl başlayacağımı cidden bilmiyorum. O yüzden ilk olarak şunu söyleyeyim. Bir abiniz var. Eskiden aile fotoğrafımız duruyordu ama Chei çok küçükken onu fark ederek aile tablolarına eklemeye başladığında kaldırdık.''
''Abimiz mi?'' Diye sordu Homura kollarını birbirine bağlarken. ''Boruto-abi ve Kawaki-abi yetmiyor mu abi olarak?''
''Öz mü, üvey mi?'' Diye sordu Kaiyo. Onun en merak ettiği şey abisinin anne ve babasının birlikteliğinden mi yoksa başka bir ebeveynden mi doğduğuydu.
''Öz abiniz. Babanız ve benim ilk çocuğum. Küçük yaşta düşmanlarımız tarafından kaçırıldı. Bunu sizden hiç gizlemek istemedik ama babanız onun hakkındaki tüm kayıtları zamanında sildirdi. Yani abiniz Menma'ya dair resmi bir bilgi yok.''
''Abimiz burada mı yani?'' Diye sordu Chei. Normalde olsa daha meraklı tepkiler verebilirdi ama zaten merakı kalmayacak kadar abisi hakkında bilgiye sahip olduğu için sessiz kalmıştı. Sasuke de zaten normalde aşırı meraklı kızının bu durumda sessiz kalmasını yaşadığı şoka bağlayarak şüphelenmemişti.
''Lütfen abinizi fazla darlamayın, tamam mı? Çok zor yıllar geçirdi ve şimdi koşulsuz sevgimize ve ilgimize ihtiyacı lazım.''
''Onu ne zaman göreceğiz?'' Diye sordu Boruto konuşmaya ilk kez katılarak.
''Eğer istiyorsanız hemen şimdi.''
''İstiyoruz, değil mi?!'' Diye kardeşlerine heyecanlı bir şekilde sordu Chei.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Revenger Uchiha / NaruSasu-Harco
Fanfic(OmegaVerse!)+(Smut!)+(NaruSasu!)+(Harco!)+(Mpreg!)+(NaruSasuSmut!)+(KawaMenSmut!)+(AlfaNaruto!)+(AlfaSasuke!)+(AlfaKawaki!)+(AlfaMenma!)+(AlfaSarada!)+(OmegaBoruto!)+(AlfaHarry!)+(OmegaDraco!)+(Alfaİtachi!)+(OmegaShisui!)+(AlfaSakura!)+(OmegaHinata...