(ALEV GİRDABI)

7 0 0
                                    

Sabah uyanır uyanmaz ilk işim banyoya gitmek oldu. Soğuk suyu açıp altına girdim. Soğuk duşumu alıp hemen dolabıma gittim. Soğuktan tir tir titriyordum. Fredy sessiz sedasız yerinde duruyordu. Zaten başka nereye gidebilirdi ki.

"Günaydın Fredy."

"Günaydın şekerpare."

Bana dediği tatlı isimden dolayı gülümsemiştim. Sabah sabah insanı mutlu etmesini biliyordu Fredy. Dolaptaki tekli koltuğa kendimi attım. Fredy'nin benim için elbise seçmesini bekledim. Dolabın içinde elbiseler havada minu bir defile şeklinde dolanıyordu. Giden elbiselerimi böyle görmek beni mutlu etmişti.

"Benim elbiselerim bu kadar fazla mıydı?"

Çok fazla elbisemin olduğunu biliyordum. Hatta bazılarını unutuyorum neredeyse ama bu seferkilerin fazla olduğu çok bariz. Benim bile dikkatimi çekti.

"Birkaçı benim hediyem diyelim."

"Birkaç derken?"

"Birkaç işte."

"Teşekkür ederim. Neden zahmet ettin ki."

Fredy'i cevap vermeden elbiseleri göstermeye devam ediyordu. İşini çok ciddiye alıyor olması iyi bir şeydi.

"Tatlım seninle konuşmak isteyen biri var."

"Kim?"

Merak edip Fredy'ye yaklaştım. Aynada Sonay ile birbirimize bakıyorduk. Sonay saçlarını taramakla meşguldu.

"Odama gelseydin ya."

Sonay ile odalarımız karşı karşıyaydı. İstese hemen gelebilirdi.

"Üşendim kızım ya. Götümü alıp gidecek halim yok."

"Al benden de o kadar ama biliyirsun ki az sonra sınava gireceğiz."

"Saol ya. İki dakika şu sınavı unutmama izin vermedin."

"Gerçeklerden kaçamazsın."

Kahkaha atmam Sonay'ı kızdırmıştı. Kızdığını fark etmem ile susmam bir oldu. Ağzıma fermuar çekip fermuarın ucunu havaya atar gibi yaptım. Sonay bana gülümseyip konuşmaya devam etti.

"Neyse sana bir şey diyeceğim. Biz Rain'le sınavdan sonra bara gideceğiz."

"Burada bar mı var?"

"Evet."

"Ve sen bunu bana şimdi söylüyorsun."

"Evet."

Kendimi aynanın önünde yere bıraktım. Kaç gündür burada tıkılı kalmıştık ve kimsede çıkıp demiyordu ki buranın dışında hayat var.

"Merak etme. Hep birlikte gideceğiz zaten. Görmüş olursun."

"Ne yani çiftlerin yanında üçüncü mü olayım. Kalsın ben almayayım."

"Kızım Yıldız, Hale, Mahidevran, İcy de gelecek."

"Bir tek benim haberimin olamaması da beni çok mutlu etti."

"Geliyorsun değil mi?"

"Başka şansım mı var?"

"Süper. Şimdi hazırlan ve şu sınavdan kurtulalım."

Aynada Sonay'ın görüntüsü kaybolunca Fredy'nin elbise seçmesini bekledim.

"Üzülme. İnsanları böyle böyle tanıyacaksın. Hem seni davet etmiş. Davet de etmemiş olabilirdi."

Düşününce mantıklı gelmişti. Son zamanlarda yaşadığım stres yüzünden fevri davranıyordum. Fredy'nin seçtiği beyaz bluz ve mini siyah eteği giydim. Altına siyah ten çorap ve topuklu botla giyimimi tamamladım. Dolabımdan çıkıp kızlarla beraber kahvaltı için salona doğru yürüdük. Hava kararmıştı. Yağmur yağması an meselesiydi.

GLADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin