Normal bir gün

227 24 2
                                    

Mutfağa gittiğimde Ken-chin kahvaltı hazırlıyordu, biraz daha yanına yaklaştığımda omlet yaptığını gördüm.
"Omlet mi? Daha iştah açıcı şeyler yapamaz mısın?"
Ken-chin ofladı
"İstersen iştahını açmak için omlet yerine b*kumu yiyebilirsin Mikey" dedi alaycı bir şekilde. Ardından kıkırdadı ve biraz daha pişirmeye devam etti. Sinirlendim ve ona "Ben senin kahvaltını hazırladım tuvalette duruyo." Dedim. "Artık iğrenç şakalar yapmayı bırak" dedi Ken-chin. "Başlatan sensin Ken-chin" dedim ve masaya oturdum. Ken-chin o sırada kahve dolduruyordu. Omlet ve kahveyi masaya koydu ve oturdu. Yerken pek laf etmedik. Bugün dışarıya çıkmayı planlıyorduk. Bir kafede Ben,Ken-chin,Baji,Chifuyu,Mitsuya,Kazutora,Takemichi normal adamlar gibi konuşacak sohbet edecektik. Yemeyi bitirdikten sonra odama gittim ve kıyafetimi giydim. Ken-chin'in kıyafetler kendi evindeydi. Ben giyindikten sonra motorsikletle çıktık ve Ken-chin'in yaşadığı yere geldik. O da giyindikten sonra herkese mesaj attık ve kafeye doğru gitmeye başladık. Kafeye vardığımızda da birkaç dakika sonra herkes geldi. Kafede büyük bir masaya oturduk ve bir şeyler sipariş ettik. Kafe de bâya kalabalık ve gürültülü bir yerdi. Ardından Kazutora bir anda lafa girdi "Arkadaşlar cin çıkarma ayini mi yapsak acaba?" Diye sordu. Ken-chin "Bunu niye yapıyoruz?" Diye sordu. Kazutora biraz dalga geçer ve korkmuş bir şekilde "Baji'nin içine cin kaçtığından şüpheliyim." Dediği an Baji, Kazutora'ya sinirli bir bakış atıp "Nerden emin oluyorsun muz kafalı" diye sordu. "Bana ani tıslamaların oluyo üstelik odamdaki melek heykellerinin hepsini kırıp duvara Arapça yazıp sonradan da bir kağıda beni çizip küfretmiştin egzorsist p*ç" dedi Kazutora sinirli bir şekilde. "Senin, Baji'nin tüm posterlerini yırtıp Baji'nin odasındaki duvarın hepsine 'Baji tam bir egzorsist oç' yazmana ne demeli?" Dedi Chifuyu. Sıkıldığım için aklıma Kazutora'nın ilk başta söylediği geldi "Kazutora yapalım burda ayini" dedim. "Takemichi papaz olsun bizde durup dua falan okuruz" diye ekledim. "Ben niye papazım?" Diye sordu Takemichi. "Çünkü papazlık tip tam sende günahlarından arınmışsın" dedim.

Ortamı hazırlamıştık. Tabi doğal olarak Takemichi papaz olmayı kabul etmedi bizde en günahlarımız olan Kazutora'yı papaz yaptık. bir sokakta masa bulduk ve Baji'yi masanın üstüne çıkardık bizde birer sandalye aldık ve oturduk. Kazutora'yı da papaz gibi giydirdik ve iş tamamdı. Baji çömeldi ve içine kapandı. Sanırım kendini dizginlemekle uğraşıyo(çünkü bizim gibi dangalaklarla uğraşıyo). Kazutora arkamızdan garip Arapça şeyler okumaya başladı bizde bildiğin dua okuyoruz. Sonra bir anda siyah bir canavar belirdi. Kazutora'da korkudan altına sıçmış olacak ki elindeki hacı canavara fırlattı. Sonra canavar masadan atladı ve bana saldırmaya kalktı. Ken-chin de beni korumak için masayı iki eliyle kaldırdı ve canavarın kafasına geçirdi "Kim bu amk" dedi sinirle. Bi baktık bu kişi Baji'ymiş. "Amk canavarı Baji'ye bürünmüş" dedi Kazutora. "Hayır Baji, canavara bürünmüş" dedim Kazutora'ya. "Abo" dedi Ken-chin ve elini ağzına koydu. Sonra Kazutora gülmemek için kendini tutmaya çalıştı. Chifuyu ise Baji'yi ayıltmaya çalışıyordu. O sırada Kazutora kahkayı saldı ve Ken-chin sinirden Kazutora'ya yumruk attı. Ben ise Ken-chin'in, Kazutora'ya yumruk atmasına gülmeye başladım. En azından bana vurmadı. "Amk onu bunu bırakın şunu hastaneye falan götürelim" diye bağırdı Chifuyu.

ʜᴀɴᴀʜᴀᴋɪ-ᴅʀᴀᴋᴇʏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin